تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/04/16 - 13:34
کد خبر: 362551

پیشنهاد هفته سوم تیرماه؛

معرفی ۵ مچ‌بند هوشمند که ارزش خرید دارند+ قیمت

معرفی ۵ مچ‌بند هوشمند که ارزش خرید دارند+ قیمت

مچ‌بند‌های هوشمند در ابتدا همه کارایی‌ها را نداشتند، اما روزبه‌روز پیشرفته‌تر شدند و حالا دیگر می‌توانند بسیاری از کارایی‌های ساعت‌های هوشمند را داشته باشند. شما می‌توانید با مبالغ کمی یکی از این مچ‌بند‌ها را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گجت های پوشیدنی این روزها بازار خوبی برای خود به خصوص در بین دانشجویان ایجاد کرده است، بالا بودن هزینه خرید ساعت های هوشمند، راحت بودن کار، تنوع ویژگی ها با آنها و پایین بودن قیمت گجت ها شاید از عمده دلایل علاقه جوانان و دانشجویان به استفاده از آنها باشد.
به طور کلی گجت یا ابزارک به وسایل الکترونیکی یا مکانیکی کوچکی گفته می شود که برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و به آسانتر شدن زندگی کمک می کنند و گجت های پوشیدنی بخشی از این تعریف است با این تفاوت که این ابزار به بدن متصل و یا پوشیده می شود. مچ بندهای هوشمند یکی از این گجت ها است که در ادامه به پنج مدل پرفروش آنها در هفته سوم تیرماه که با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان در بازار موجود می باشد اشاره شده است.

۱. honor band 5

Honor band 5 Global نام نسل پنجم از مچ بند های هوشمند Honor می باشد. این مچ بند هوشمند از یک صفحه نمایش 0.95 اینچی OLED با رزولوشن 120 × 240 پیکسل بهره می برد. ابعاد این مچ بند هوشمند برابر با 43 × 17.2 × 11.5 میلیمتر می باشد و تنها 22.7 گرم وزن دارد. Honor band 5 از بلوتوث نسخه 5.0 و سیستم عامل اختصاصی خود بهره می برد. این مچ بند هوشمند با تمام دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.0 و بالاتر سازگار است. با اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید اعلان های شبکه های اجتماعی و تماس های دریافتی خود را بر روی آن مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این مچ بند هوشمند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تا 45 کاراکتر را به شما نمایش می دهد. Honor band 5 Global دارای سنسور ضربان قلب با دقتی بیش از 94 درصد می باشد. شتاب سنج 6 محوره، گام شمار، پایش خواب و مادون قرمز از دیگر سنسور های این مچ بند هوشمند به شمار می رود.

قیمت حدودی:  تومان ۴۳۰۰۰۰

۲. xiaomi mi band 4

شیائومی بار دیگر با رو نمایی از نسخه ی جدیدی از سری مچ بند های خودش اینبار Mi Band 4 چشم کاربران را به خود دوخت . شیائومی با افزایش 39.9 درصدی اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی سایز صفحه نمایش این مچبند را به 0.95 اینچ رساند ، Mi band 4 دارای یک صفحه نمایش AMOLED تمام رنگی ضد خط و خش و ضربه و تمام لمسی است . صفحه نمایش Miband 4 با دارا بودن تعداد زیادی حالات و تم های مختلف به جذابیت های این مچ بند هوشمند 22 گرمی افزوده است . از خصوصیات ظاهری که بگذریم Mi band 4 دارای حسگر های 6 محوره با طراحی هاص است که لحظه به لحظه و بصورت 24 ساعته و با دقت بسیار بالا تمامی فعالیت های شما اعم از تحرک ، میزان گام های طی شده ، مسافت و فعالیت های مختلف ورزشی مانند شنا ، دو ، دوچرخه سواری و.. و خواب و.. را زیر نظر دارد و آن هارا پایش میکند و تمامی اطلاعات مربوط به سلامتی شما مانند میزان کالری سوزانده شده ، ضربان قلب ، عدم تحرک و.. را ثبت و به شما اعلام می دارد .

قیمت حدودی:  تومان ۴۳۰۰۰۰

۳. xiaomi mi band 3

در مقایسه با نمونه های قبلی، این نوآوری یک به روز رسانی تمام عیار محسوب می شود. بر خلاف مدل های قبلی، Xiaomi Mi Band 3 جدید دارای صفحه نمایش لمسی OLED با ابعاد 0.78 اینچ است. این دستگاه از ویژگی های جدید پشتیبانی می کند: علاوه بر توانایی خواندن پیام ها و پاسخ به تماس ها، می تواند به شما در مورد پیش بینی آب و هوا نیز اطلاع رسانی کند، که یک زنگ هشدار دارد که می تواند با استفاده از صفحه لمسی خاموش شود. به طور مشابه، مانند Mi Band 2 دارای سنسور ضربان قلب، گام شمار و یادآوری فعالیت بدنی است. طراحی این دستبند تا حد زیادی شبیه به نسخه های قبلی یعنی Mi Band ،Mi Band 1S و Mi band 2 است .

قیمت حدودی:  تومان ۲۹۰۰۰۰۰

۴. honor band 4

این گجت پوشیدنی فوق العاده این بار با صفحه رنگی تمام لمسی و نمایشگر AMOLED به همراه طراحی بدنه از جنس شیشه 2.5D ضد خط و خش با مقاومت در برابر شوک و ضربه بالا به حالت edge معرفی شد.همچنین این گجت پوشیدنی شامل صفحه نمایشگر OLED میباشد که دارای حساسیت لمسی بالایی است و نور صفحه تقویت شده که بتوانید در شرایط مختلف بدون مشکل صفحه را مشاهده کنید، همچنین قابلیت تغییر شکل صفحه اول را به 3 حالت مختلف دارد که به جذابیت های این ساعت بیش از پیش می افزاید . از قابلیت های ویژه honor band 4 میتوان به تکنولوژی پیشرفته Truesleep 2.0 اشاره نمود. هانر بند 4 از فناوری CPC جهت به نمایش کشیدن الگوریتم خواب شما استفاده میکند. این نمایش شامل خواب عمیق شما و آنالیز الگوریتم خواب شما میشود ، هم چنین هانربند شما با توجه به آنالیز خود جهت بهبود خواب شما پیشنهاد های ویژه ای مخصوص خود شما به شما میدهد.در این نسخه قابلیت ضد آب بودن 50 متری هانربند حفظ شده است.

قیمت حدودی:  تومان ۴۱۰۰۰۰

۵. honor band 5i

Honor band 5i نام نسل پنجم از مچ بند های هوشمند Honor می باشد. این مچ بند هوشمند از یک صفحه نمایش 0.96 اینچی TFT LCD با رزولوشن 80 × 160 پیکسل بهره می برد. ابعاد این مچ بند هوشمند برابر با 43 × 17.2 × 11.5 میلیمتر می باشد و تنها 22.7 گرم وزن دارد. Honor band 5 از بلوتوث نسخه 5.0 و سیستم عامل اختصاصی خود بهره می برد. این مچ بند هوشمند با تمام دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.0 و بالاتر سازگار است. با اتصال این مچ بند به گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید اعلان های شبکه های اجتماعی و تماس های دریافتی خود را بر روی آن مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این مچ بند هوشمند از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تا 45 کاراکتر را به شما نمایش می دهد. Honor band 5i دارای سنسور ضربان قلب با دقتی بیش از 94 درصد می باشد. شتاب سنج 6 محوره، گام شمار، پایش خواب و مادون قرمز از دیگر سنسور های این مچ بند هوشمند به شمار می رود.

قیمت حدودی:  تومان ۴۵۰۰۰۰

نویسنده: سید علی جعفری

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top