تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/04/17 - 12:55
کد خبر: 362689

افشاگری تارتار از بازی بازیکنان کرونایی در لیگ

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برخی بازیکنان با وجود مثبت اعلام شدن تست کرونا، در لیگ برتر بازی می‌کنند و این از لحاظ انسانی و اخلاقی درست نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم مهدی تارتار، در ارتباط با مثبت اعلام شدن تست کرونای برخی از بازیکنان لیگ برتری و اینکه عده‌ای همچنان معتقدند مسابقات باید تعطیل شود، گفت: زمانی که بازی‌ها شروع نشده بود پیش‌بینی می‌کردیم که این مشکلات ایجاد شود، آن زمان بهتر بود که طبق رتبه تیم‌ها در جدول همه چیز را مشخص می‌کردند و بازی‌ها تعطیل می‌شد. حالا که بازی‌ها را ادامه دادند، دیگر تعطیلی مسابقات منطقی نیست و باید یاد بگیریم تا جایی که امکان دارد مسائل بهداشتی را رعایت کنیم چون ظاهراً قرار نیست بیماری کرونا به این زودی ریشه‌کن شود.

وی در خصوص حرف‌هایی که بعد از بازی با ماشین‌سازی در مورد حضور بازیکنان کرونایی در مسابقات زده بود تاکید کرد: باز هم می‌گویم که برخی تیم‌ها با وجود اینکه می‌دانند تست بازیکن‌شان مثبت است از آن بازیکن استفاده می‌کنند و این لحاظ اخلاقی و انسانی درست نیست. من این موضوع را دیده‌ام و می‌دانم که بازیکن تست داده و نتیجه مثبت بوده و یک هفته بعد برای تیمش بازی کرده است ولی دوست ندارم اسمی بیاورم.

تارتار افزود: این موضوع به ورزشکاران و آنهایی که در زمین مسابقه هستند لطمه می‌زند و باشگاه ها باید این مسائل را رعایت کنند. متاسفانه بازیکن کرونا می‌گیرد و تست او مثبت اعلام می‌شود اما یک هفته بعد برای تیمش بازی می‌کند، آیا آن بازیکن نباید به صورت کامل و طبق پروتکلی که تعریف شده به قرنطینه برود و بعد از بهبودی کامل بازی کند؟

تارتار خاطرنشان کرد: مربیان در کلاس‌های مربیگری این را هم آموزش می‌بینند که اخلاق را به شاگردانشان یاد بدهند و خودشان هم در اینگونه موارد باید مثل یک معلم باشند و مسائل اخلاقی را رعایت کنند. از طرفی نظارت‌ها هم باید بیشتر باشد و هر پنج روز یک بار باید تست بگیرند و این تست‌ها در جایی گرفته شود که مورد تایید سازمان لیگ یا ایفمارک است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص بحران مالی در این باشگاه و اینکه بازیکنان این تیم قصد اعتصاب دارند، عنوان کرد: زیاد دوست ندارم در مورد مشکلات مالی صحبت کنم چون قبلا حرف‌هایم را زده‌ام و بازیکنان هم به اندازه کافی صحبت کرده اند. فقط این را می‌گویم که شاگردان من با این همه مشکل از خودگذشتگی کردند و در این فصل کار بزرگی انجام دادند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
فیلم/ در ون‌های پلیس چه می گذرد؟
انقلاب فرهنگی امام صادق (ع) برای جهاد بود
فیلم/ برگزاری راهپیمایی میلیونی در یمن
سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
طلای جهانی پس رفت
صداوسیما ادعای هک را رد کرد
واکنش مسکو به اظهارات بورل درباره پایان جنگ اوکراین
دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
۱۴ کشته بر اثر سیل و رانش زمین در اندونزی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top