تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/04/19 - 10:33
کد خبر: 362977

اصفهان قرنطینه می‌شود؟

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس یازدهم با بیان اینکه تردد مسافران و بازگشایی استخرها مهمترین عامل بروز وضعیت هشدار در اصفهان بوده است تاکیدکرد که در صورت تداوم این وضعیت محدودیت‌های مجدد در این استان اعمال خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، حسین محمدصالحی دارانی در مورد دلیل قرار گرفتن اصفهان در وضعیت هشدار در پی گسترش دامنه شیوع ویروس کرونا در این استان، گفت: متاسفانه به این دلیل که برخی شهرهای استان اصفهان مرکز گردشگری هستند و رفت و آمد مسافر در آنها بیشتر است، مجدد از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت هشدار قرار گرفته‌اند و هرچند همچنان مراکز ورزشی و اماکن مختلف که در آنها امکان ازدحام وجود دارد، تعطیل هستند، اما بازگشایی استخرهای ورزشی به بروز این وضعیت دامن زده است.

کدام شهرهای استان اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارند؟

نماینده مردم فریدن، چادگان، فریدون شهر و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در بیان شهرهایی از استان اصفهان که وضعیت سفید یا قرمز دارند، ادامه داد: بسیاری از شهرهای این استان از جمله شهرهای حوزه انتخابیه‌ام در وضعیت سفید قرار دارند و شهرهایی همچون گلپایگان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و تعدادی از شهرها هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

وی با اشاره به دیگر دلایل شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان، تصریح کرد: عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از مهمترین دلایل شیوع گسترده ویروس کرونا در استان اصفهان است که بسیاری از مسافران نسبت به این مهم بی‌توجه هستند و همین موضوع باعث شد که در این استان به پیک دوم ابتلا به این بیماری برسیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: هم‌اکنون مردم باید به رعایت این اصول توجه کنند تا بار دیگر محدودیت‌هایی در قالب تعطیلی مراکز آموزشی و اصناف مختلف اعمال نشود که نتیجه آن آسیب به حوزه آموزشی و کسب و کار مردم خواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ستاد مقابله با کرونا در این منطقه اعلام کرده است که چنانچه این وضعیت استمرار داشته باشد ناچار به اعمال محدودیت تردد و قرنطینه شهرهای دارای وضعیت هشدار خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top