تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/22 - 11:37
کد خبر: 363302

مشاوره حقوقی غیرحضوری به دلیل شیوع کرونا

مشاوره حقوقی آنلاین فروی خدمتی جدید و به روز از جانب موسسه حقوقی صاحب اندیشه است که قرا راست در این زمان شیوع ویروس کرونا خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و غیر حضوری را با کیفیت بالاتر و سریعتر به کاربران عرضه دارد؛ اما روش استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین فوری برای کاربران چگونه است؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مشاوره حقوقی و کرونا، دو گزینه‌ای که در حال حاضر در تضاد با یکدیگر قرار گرفته‌اند. از طرفی دریافت مشاوره حقوقی نیازی غیر قابل حذف می‌باشد و از سوی دیگر هم کرونا این ویروس تمام نشدنی این روزهای جهان رفت و آمد را سخت‌تر کرده است. چاره چیست؟ در چنین مواقعی ابتکار و خلاقیت انسان‌ها می‌تواند تبدیل به نقطه قوت آنها شده و از یک وضعیت پیش آمده نامطلوب، فرصتی بسازند. مشاوره غیر حضوری می‌تواند تمام این مشکلات را برای شما به راحتی کنار بزند؛ اما آیا مشاوره حقوقی غیر حضوری در زمان کرونا می‌تواند به قدری کافی پاسخگوی نیازهای افراد باشد؟ واقعیت این است که اگر مرجع دریافت کننده مشاوره حقوقی به قدر کافی معتبر بوده و از وکلای با تجربه استفاده نماید، این نوع مشاوره می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی برای کاربران ایجاد کند. مزیت‌هایی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مشاوره حقوقی غیرحضوری به دلیل شیوع کرونا

چگونه مشاوره حقوقی رایگان بگیریم؟

مشاوره حقوقی رایگان، مزیتی که می‌تواند در زمان شیوع کرونا در بهترین امکانات موجود در هر موسسه حقوقی را در خانه برای کاربران فراهم آورد. موسسه حقوقی صاحب اندیشه یکی از پیشگامان ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان در این ایام برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر و با کیفیت‌تر به شهروندان، از طرق مختلف شرایط را برای کاربر فراهم آورده است. از این طریق به راحتی می‌توانید برای مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری با شماره تلفن مشاوره حقوقی رایگان تماس گرفته و سؤالات و ابهامات خود را با آنها مطرح نمایید. این سطح از خدمات مشاوره حقوقی نه فقط نیاز بلکه شایسته کاربر ایرانی است تا در این زمان سخت و مملوء از خطر شیوع کرونا راهی برای پاسخگویی به سؤالات حقوقی آنها فراهم شود. مشاوره حقوقی امری اجتناب ناپذیر برای کاربران است و بدون استفاده از این خدمات، امکان رسیدگی به پرونده‌های حقوقی برای آنها وجود نخواهد داشت.

از این رو موسسه حقوقی صاحب اندیشه سعی داشته تا در این شرایط قدمی کوچک برای رفع نیازهای شهروندان ایرانی بردارد. بهترین وکلای دادگستری در صاحب اندیشه آماده هستند تا از طریق راه‌های ارتباطی مختلف پاسخگوی این نیاز کاربران باشند. کاربران می‌توانند از طریق شماره تماس‌های مندرج در سایت برای طرح سؤالات حقوقی خود اقدام نمایند. ارائه چنین خدماتی در زمان شیوع ویروس کرونا چند مزیت عمده برای کاربر به دنبال خواهد داشت که مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن عدم نیاز به حضور فیزیکی در موسسه حقوقی بوده و کاربران بدون هیچ جابجایی می‌توانند تمام امکانات صاحب اندیشه را در دسترس خود داشته باشند. از این گذشته ارتباط کم با جامعه بیرون در چنی فضایی مانع از گسترش این ویروس در بین افراد شده و سرعت کنترل آن را نیز برای متخصصین افزایش می‌دهد.

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

مشاوره حقوقی آنلاین فروی خدمتی جدید و به روز از جانب موسسه حقوقی صاحب اندیشه است که قرا راست در این زمان شیوع ویروس کرونا خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و غیر حضوری را با کیفیت بالاتر و سریعتر به کاربران عرضه دارد؛ اما روش استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین فوری برای کاربران چگونه است؟ در درجه اول کاربر می‌تواند با مراجعه به سایت موسسه حقوقی صاحب اندیشه بسته به موضوع پرونده حقوقی خود نسبت به طرح سؤال و دریافت جواب از مشاورین اقدام نمایند. در این روش مشاورین صاحب اندیشه به صورت آنلاین و در کمترین زمان آماده پاسخگویی به این سؤالات هستند. استفاده از این خدمات چند مزیت عمده برای کاربر به دنبال خواهد داشت.

مهم‌ترین مزیت‌های مشاوره حقوقی آنلاین فوری در موسسه حقوقی صاحب اندیشه عبارتند از:

  • عدم نیاز به حضور در مکان موسسه و جابجایی
  • کاهش ریسک ابتلا به ویروس کرونا از این طریق
  • صرفه جویی حداکثری در زمان دریافت خدمات مشاوره حقوقی
  • صرفه جویی در هزینه‌ها
  • امکان دریافت مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری مربوطه

مشاوره حقوقی آنلاین فوری همچنین برای کاربرانی که امکان جابجایی و حضور در موسسه حقوقی را ندارند نه فقط در زمان شیوع ویروس کرونا، بلکه در هر زمانی مورد استفاده قرار گرفته و این مزیت‌های را برای آنها به دنبال خواهد داشت. برای استفاده از این خدمات نیاز به هیچ ابزاری هم نخواهید داشت. تنها با داشتن اینترنت و مراجعه به سایت موسسه حقوقی صاحب اندیشه دریافت این خدمات برای شما فراهم خواهد آمد. همچنین از طریق تلفن نیز می‌توانی با این مرکز تماس گرفته و درخواست خدمات مشاوره حقوقی آنلاین فوری نمایید. به دلیل وجود مشاورین با تجربه و حرفه‌ای متعدد با تخصص‌های مختلف در صاحب اندیشه، هیچ معطلی نیز برای کاربر وجود نخواهد داشت. دسترسی به چنینی کیفیت از خدمات مشاوره حقوقی را تنها با چند کلیک در صاحب اندیشه در اختیار خواهید داشت.

مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در پرونده‌های حقوقی بسیار مهم و حیاتی است. به دلیل پیچیدگی‌های قانونی در پرونده‌های حقوقی و عدم اطلاع کاربران عادی از این قوانین عدم استفاده از چنین خدماتی می‌تواند صدمات جبران ناپذیری برای افراد به دنبال داشته باشد. یک قدم اشتباه و یک تصمیم اشتباه حتی در زمان ارائه دادخواست در دادگاه می‌تواند عواقب خاص خود را به دنبال داشته باشد. برخی از افراد به خیال خود برای فرار از پرداخت حق مشاوره با وکیل اصلاً طرف شماره وکیل دادگستری نیز نرفته و ترجیح می‌دهند خود به تنهایی در مقام دفاع از خود بر آیند. متأسفانه در اکثریت مواقع بعد از اینکه کار از کار گذشته و همه چیز خیلی دیر شده است، این کاربران برای دریافت خدمات مشاوره با وکیل در جستجوی شماره وکیل دادگستری بر می‌آیند. از این رو قبل از اینکه خیلی دیر شود، بایستی به فکر چاره باشید.

مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه

قوه قضاییه مرجع اصلی رسیدگی به پرونده‌های قضایی و کیفری در ایران است. قاضی در مقام قضاوت در دادگاه‌ها و دادسراها تنها به استناد به بندها و ماده‌های قانونی به دنبال احقاق حق هستند. تمام حکم‌های قضایی و تصمیمات این دادگاه‌ها با توجه به بندهای قانونی و ماده‌های مندرج در قانون قضا و مدنی قابل پیش‌بینی است؛ اما در اکثریت موارد افراد از حقوق قانونی خود برای حضور در دادگاه آشنا نیستند و نمی‌دانند از کجا باید برای دریافت این حقوق خود اقدام کنند. اتفاقی در که در مجموع باعث می‌شود تا کاربر از مسیر درست خود برای احقاق حق خود بازمانده و نتواند تصمیم درستی در این مواقع بگیرد. البته قانون در این مواقع امکانات و راه‌هایی برای کاربران پیش‌بینی کرده است تا بتوانند به راحتی بهترین تصمیم را برای خود اتخاذ کنند.

خدمات مشاوره حقوقی قوه قضاییه و در رأس آنها مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه می‌تواند راه‌های درست قدم گذاشتن در دادگاه را به کاربر نشان دهد؛ مانند هر حرفه و شغل و اتفاق تازه‌ای که در زندگی برای انسان‌ها رخ می‌دهد، حضور در یک دعوای حقوقی در دادگاه هم دلهره‌ای برای وی خواهد داشت. کاربرانی تجربه کافی در این باره را نداشته باشند، حتی در صورتی که هیچ جرمی مرتکب نشده و هیچ اشتباهی هم نکرده باشند، باز هم با این استرس و دلهره همراه خواهند بود. از این رو استفاده از خدمات مشاوره حقوقی رایگان قوه قضاییه می‌تواند بهترین راهکار برای آنها باشد. با توجه به اینکه برای دریافت این خدمات از طریق تلفن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت، عدم استفاده از آن هیچ توجیهی نخواهد داشت.

نتیجه‌گیری

حضور در دادگاه‌ها و پرونده‌های حقوقی مختلفی اتفاقی نیست که هر روز در زندگی ما رخ دهد. حتی در صورت بروز چنین اتفاقی هم معمولاً موارد و مفاد پرونده‌ها مشابه هم نخواهد بود. از این رو نیاز به دریافت خدمات مشاوره حقوقی می‌تواند مزیتی بزرگ برای کاربران باشد تا با موارد حقوقی و قانونی چنین پرونده‌های مطلع باشند و از قبل بدانند که قرار است با چه وضعیتی در دادگاه روبرو شوند. البته خدمات مشاوره حقوقی تنوع بسیار زیادی هم دارد که کاربران به طبع نوع نیاز خود می‌توانند از انواع مشاوره حقوقی غیر حضوری آنلاین، مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی رایگان تلفنی به نفع خود استفاده نمایند. البته برای دستیابی به بهترین کیفیت این خدمات نیاز به بستر مناسب و وکیل پایه یک دادگستری مجرب و باتجربه نیز در طرف مقابل در موسسه حقوقی نیازی مبرم است. موسسه حقوقی صاحب اندیشه سرآمد این خدمات در غرب تهران، شرایط ویژه‌ای در زمان شیوع ویروس کرونا برای کاربران و شهروندان فراهم آورده است که می‌توانید با مراجعه به سایت به نشانی www.SahebAndisheh.com و یا از طریق شماره تماس 02144211414 این خدمات را مشاهده نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top