تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/22 - 16:53
کد خبر: 363373

امید کمیته ملی المپیک به مدال‌آوری اسکیت‌بازان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ریزی فدراسیون می تواند در بازی‌های آسیایی آینده را به نقطه عطفی برای این رشته تبدیل کند و اسکیت را به سبد مدال‌آوری ایران اضافه کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، مهدی علی نژاد در نشست با مسئولان فدراسیون با بیان اینکه امروز جغرافیای ورزش به سمت رشته های رفته که ورزش های خیابانی هستند یا ورزش های مدرن، تصریح کرد : ورود اسکیت به بازی های  المپیک بیانگر این مهم است که کمیته بین المللی المپیک نیز توجه ویژه ای به ر شته های جوا پسند دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اسکیت به عنوان ورزشی مفرح و جذاب نام برد و اظهار کرد: اسکیت مورد توجه خانواده قرار دارد و  مَی تواند به سلامتی و نشاط جامعه کمک کند و لازمه اش دسترسی مردم به امکانات است تا زمینه توسعه همگانی این رشته بوجود آید.

علی نژاد ابعاد قهرمانی اسکیت را هم مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : در ابعاد قهرمانی به دلیل تنویع که این رشته از آن برخوردار است و با عنایت به این مهم که در قالب بازی های المپیک و آسیایی هم قرار گرفته از اهمیت زیادی برخوردار است و با سرمایه گذاری در این رشته در آینده می تواند اتفاقات خوبی را برای ورزش ایران رقم بزند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان روند فعالیت های فدراسیون اسکیت را در ادوار مختلف رو به رشد ارزیابی کرد و  تصریح کرد : بدست آوردن کرسی نایب رییسی آسیایی برای ایران از جمله کرسی های موثر بین المللی محسوب می سردمه امیدوارم در استمرار کسب کرسی های بین المللی، مسئولان فدراسیون در کسب کرسی های جهانی نیز موفق ظاهر شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بازی های آسیایی ٢٠٢٢ را برای اسکیت مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: برنامه ریزی فدراسیون می تواند در بازی های آسیایی آینده را به نقطه عطفی برای این رشته تبدیل کند و اسکیت را به سبد مدال آوری ایران اضافه کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان فدراسیون اسکیت را به تلاش برای توجه ویژه به رشته اسکیت بورد رهنمون ساخت و اظهار داشت: وزارتخانه هم این فدراسیون را که در سال ٩٨ عملکرد خوبی داشته در راستای اهدافش حمایت خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top