تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/04/24 - 17:43
کد خبر: 363699

امکان شارژ از طریق نور خورشید برای ساعت هوشمند جدید

گزارش‌ها خبر از آن دارد که کمپانی گارمین به‌تازگی از سری ساعت‌های هوشمند جدید مجهز به فناوری شارژ خورشیدی خود رونمایی کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  engadget، گزارش‌ها خبر از آن دارد که کمپانی گارمین به‌تازگی از سری ساعت‌های هوشمند جدید مجهز به فناوری شارژ خورشیدی خود رونمایی کرد.

یکی از ضعف‌های اصلی ساعت‌های هوشمند خالی شدن سریع باتری آن‌ها است و می‌توان انتظار داشت که این دستگاه‌ها با هر بار شارژ نهایتا یک هفته روشن باشند. بااین‌حال کمپانی گارمین بر این باور است که با استفاده از فناوری شارژ خورشیدی می‌توان این مشکل بزرگ را برطرف کرد.

بر همین اساس ساعت‌های هوشمند این کمپانی به نام‌های Fenix 6S و 6S  پرو به این قابلیت مجهز شده‌اند. عمر باتری Fenix 6S در حالت عادی 9 روز است اما اگر مدتی از روز را در بیرون از منزل سپری کنید می‌توانید انتظار داشته باشید که این دستگاه تا دو روز و نیم نیز روشن بماند. این مدت در نسخه پرو این همراه هوشمند افزایش پیدا کرده است و در حالت عادی تا 14 روز و در حالت قرار گرفتن در معرض نور خورشید تا 16 روز روشن خواهد بود.

شما با استفاده از هر دو مدل این ساعت هوشمند می‌توانید فعالیت‌هایی نظیر موج‌سواری، دوچرخه‌سواری در کوه و حتی صخره نوری را ردیابی کنید. علاوه بر این ویجت سازگاری (Acclimation) این ساعت هوشمند به شما این امکان را نی دهد که ارتفاع فعلی خود را اندازه‌گیری کرده و آن را با میزان اکسیژن‌رسانی بدنتان مقایسه کنید. به‌این‌ترتیب ساعت هوشمند شما می‌تواند به هنگام کوه‌نوردی از میزان کیفیت تنفس‌های شما در ارتفاعات بالا آگاه شود.

علاوه ر این سری ساعت‌های هوشمند Instinct این کمپانی از سه مدل جدید خورشیدی به نام‌های Instinct Solar، Instinct Solar Surf Edition و Instinct Solar Tactical Edition بهره‌مند شده است. گارمین مدعی شده است که اگر در این ساعت‌های هوشمند حالت ذخیره باتری را فعال کنید می‌توانید به‌صورت کامل از شارژر بی‌نیاز باشید. همچنین این ساعت‌های هوشمند در حالت‌های دیگر نیز می‌توانند تا 50 روز بدون نیاز به شارژ دوام بیاورند.

آخرین ساعت هوشمند این سری Tactix Delta است که برای افراد نظامی طراحی شده است. مدل فعلی این ساعت هوشمند می‌تواند تا 21 ساعت روشن باشد و مدل خورشیدی آن در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، این زمان را به 24 روز افزایش می‌دهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top