تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/04/30 - 15:42
کد خبر: 364408

بایدها و نبایدهای خرید لوازم آرایشی

چشم، یکی از مهم ترین و در عین حال آسیب پذیر ترین نواحی بدن ما محسوب می شود. سلامت یا عدم سالم بودن چشم ها در کیفیت زندگی ما تاثیر گذار خواهد بود. از این رو ما همواره سعی در حفظ سلامت آن ها داریم. لوازم آرایشی می توانند به خودی خود به بدن و خصوصا چشم ها آسیب وارد کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ لوازم آرایشی از دسته محصولات پر اهمیت، حساس و در عین حال پر کاربرد محسوب می شوند که به علت تماس مستقیمی که با پوست و اندام های حیاتی همانند چشم ها دارند باید با حساسیت بیشتری خریداری شوند. پوست می تواند مواد آرایشی را از طریق منافذ خود جذب کرده و در نهایت به خون برساند. همین امر می تواند سر منشاء بسیاری از بیماری های پوستی همانند انواع سرطان باشد. به همین دلیل است که در سال های اخیر، بسیاری از تولید کنندگان مطرح لوازم آرایشی، دست به تولید محصولاتی ارگانیک، بی ضرر و طبیعی زده اند. بنابراین بهتر است شما هم در هنگام خرید لوازم آرایشی به چند نکته توجه نمایید.

بایدها و نبایدهای خرید لوازم آرایشی

پارابن، دشمن خونی سلامتی ما

در گذشته در بسیاری از مواد آرایشی و بهداشتی از پارابن به عنوان نگهدارنده استفاده می شد. این ماده، که اکنون به عنوان نگهدارنده شیمیایی شناخته می شود و در محصولات غیر خوراکی کاربرد بیشتری دارد، می تواند با جلوگیری از تولید و رشد باکتری ها در محصول عمر آن را افزایش دهد. این ماده در صورت وجود در محصولات بهداشتی و آرایشی همانند کرم پودر ها، می تواند از طریق پوست وارد خون شود. این عمل سبب می شود تا بیماری های بسیاری همانند سرطان، ناباروری، انواع اگزما و ... در فرد مصرف کننده ایجاد شده و برای وی مشکل ایجاد کند. دفعه بعد که قصد خرید انواع لوازم آرایشی را داشتید به عدم وجود پارابن در ترکیبات آن توجه ویژه ای داشته باشید. به خصوص این امر را در هنگام خرید کرم پودر، با حساسیت بیشتری انجام دهید.

بایدها و نبایدهای خرید لوازم آرایشی

رژ لب، پر مصرف ترین کالای آرایشی

همه افرادی که آرایش می کنند، چه آنان که به آرایش های غلیظ و کامل علاقه دارند و چه آنهایی که یک آرایش سبک را انتخاب می کنند از رژ لب استفاده خواهند کرد. رژ لب پس از کرم مرطوب کننده، پر مصرف ترین نوع لوازم آرایشی است. این محصول در انواع و رنگ های بسیار متنوعی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. از انواع رژ لب می توان به برق لب، رژ لب مایع، رژ لب جامد، نرم کننده ها و مرطوب کننده های لب، بالم لب و ... اشاره کرد. در هنگام خرید رژ لب ، از هر نوعی، یک نکته را فراموش نکنید و آن این است که رژ لب انتخابی شما، فاقد سرب باشد. سرب می تواند باعث انواع حساسیت پوستی، سرطان و دیگر انواع بیماری ها شود. این ماده هم از طریق خورده شدن و هم از طریق جذب شدن وارد بدن شما شده و مشکلات بسیاری را رقم خواهد زد. پس از عدم وجود سرب در رژ لبی که می خرید اطمینان حاصل نمایید.

بایدها و نبایدهای خرید لوازم آرایشی

برای خرید لوازم آرایش چشم، هزینه کنید

چشم، یکی از مهم ترین و در عین حال آسیب پذیر ترین نواحی بدن ما محسوب می شود. سلامت یا عدم سالم بودن چشم ها در کیفیت زندگی ما تاثیر گذار خواهد بود. از این رو ما همواره سعی در حفظ سلامت آن ها داریم. لوازم آرایشی می توانند به خودی خود به بدن و خصوصا چشم ها آسیب وارد کنند. چاره کار کجاست؟ آیا بهتر است چشم ها را آرایش نکنیم؟ اما می دانیم که آرایش صورت بدون آرایش چشم ها زیبا نخواهد بود. پس راه حل چیست؟ انتخاب لوازم با کیفیت تنها راه حل این مسئله است. باید برای آرایش چشمان خود هزینه کنیم. البته این هزینه هم از نظر زمانی است که باید برای شناخت بهترین محصولات صرف کرد و هم از نظر مالی تا بهترین ها را خریداری نمود. بنابراین اگر قصد خرید ریمل، خط چشم و یا دیگر محصولات آرایش چشم را دارید، بهترین نوع آن را انتخاب کنید، چرا که این دسته از کالاها می توانند وارد چشم شده و در صورت نامرغوب بودن مسائل جدی بسیاری را برای شما رقم بزنند.

اینترنتی خرید کنید

خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد تا تمامی انواع برندهای تولید کننده یک محصول خاص را شناسایی نموده و بهترین گزینه مناسب خود را انتخاب نمایید. در خرید اینترنتی لوازم آرایشی، زمانی که صرف پیدا کردن و خریدن بهترین نمونه می کنید بسیار کمتر از خرید حضوری است. اطلاعاتی که فروشگاه های اینترنتی در مورد محصول در اختیار مشتری قرار می دهند بسیار کامل تر و درست تر از اطلاعاتی است که ممکن است یک فروشنده در اختیار فرد قرار دهد. یک فروشگاه معتبر اینترنتی، محصولات خود را با ضمانت اصل بودن در کمال سلامت فیزیکی تحویل مشتری می دهد و در صورت امکان بازگرداندن کالا را برای خریدار فراهم می نماید. همچنین یک فروشگاه معتبر، تنوع محصولات بالایی داشته و بدون جهت گیری، مزایا و معایب یک برند را برای خریدار بیان می کند. در خرید اینترنتی شما در معرض بیماری های عفونی رایج همانند آنفولانزا یا کرونا ویروس ها نخواهید بود و در کاهش آلودگی هوا نیز تاثیر بسزایی خواهید گذاشت.

فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر، یک انتخاب معتبر

میس و مستر، یک فروشگاه اینترنتی است که به صورت تخصصی به فروش اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازد. این فروشگاه بر پایه دسته بندی های متنوعی ساخته شده و محصولات را به صورت بخش بندی شده برای کاربر نمایش می دهد. تنوع بالای محصولات در کنار اطلاعات کامل و لازم که در مورد هریک از محصولات نوشته شده است به کاربر این امکان را می دهد تا با مقایسه نمونه های مشابه چه از لحاظ کیفی و چه به لحاظ قیمت بهترین نمونه را انتخاب کند. شما پس از خرید لوازم آرایشی از میس و مستر، محصول خود را در اسرع وقت در آدرس اعلامی دریافت می کنید. میس و مستر تمامی محصولات خود را با ضمانت سلامت فیزیکی و اصل بودن در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد. تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی که روی سایت میس و مستر مشاهده می کنید دارای تائیدیه وزارت بهداشت هستند و تاریخ انقضاء درستی دارند. در میس و مستر سعی شده تا با کمک متخصصان این حوزه، مقاله هایی در زمینه های آرایشی بهداشتی و بهداشت شخصی تهیه شود که می تواند کاربر را در جهت رسیدن به شناخت کافی از پوست، مو و به طورکلی بدن خود و همچنین انواع مختلف لوازم آرایشی برساند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top