تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/05/08 - 16:39
کد خبر: 365474

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

در این محتوا راجع به طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی صحبت می‌کنیم و سپس چگونگی ساخت اپلیکیشن فروشگاهی را موردبحث قرار می‌دهیم؛ و درنهایت دانستنی‌های لازم اپلیکیشن فروشگاه ساز پوپشرا می‌گوییم. سرانجام قیمت ساخت اپلیکیشن را بررسی خواهیم نمود. اپلیکیشن فروشگاه ساز پوپش، دارای استانداردهای ضروری منطبق بر بازار و برندهای خوش‌نام است و کاربران هیچ‌گونه نگرانی نباید داشته باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی باعث شده است در جهان رو به رشد کنونی و پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی، از تعداد ارجاع حضوری کاربران جهت برطرف شدن احتیاجات کاسته شود؛ و شاید شما نیز مواقعی که به بازار می‌روید یکی از مسائل شما گران بودن اجناس و بحث بر سر پایین آوردن قیمت توسط فروشنده باشد. با تولید فروشگاه‌های اینترنتی و طراحی اپلیکیشن از این موارد رها شدید. یکی از مدل‌های خرید توسط طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی است که توسط افراد خبره ایجاد شده‌اند تا فروشگاه اینترنتی خود را از منزل با یک کلیک داشته باشیم؛ و بتوانیم خرید اینترنتی خود را از فروشگاه موردنظر انجام دهیم.

وجود یکدست طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی خاص مدیرانی که می‌توانند طراحی اپلیکیشن ها را در فروشگاه خود به‌صورت یکپارچه و مرتب داشته باشند، فوق العاده کاربردی و کارآمد می‌باشد. این اپلیکیشن ها با ساختار تحت وب قادرند بدون نیاز به سایر برنامه‌ها در کنار فروشگاه اصلی فعالیت داشته باشند؛ و در این مدل احتیاجی به رد و بدل کردن سند به‌طور دستی نیست زیرا که تمامی سامانه‌ها در دسته مدیریتی در کنار یکدیگر قرار دارند. گروه‌هایی که در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی فعالیت می‌کنند، کارهای زیادی انجام می‌دهند، از جمله کد نویسی و عرضه خدماتی مثل طراحی اپلیکیشن، طراحی سایت، طراحی نرم افزار و سئو و بهینه سازی، فروشگاه اینترنتی و یا وب‌سایت فروشگاهی اینترنتی را نیز شامل می‌شوند.

برای نمونه کسانیکه در این وضعیت در اپلیکیشن فروشگاهی اینترنتی ثبت‌نام می‌کنند و سپس خرید انجام می‌دهند، اطلاعاتشان در سایت فروشگاهی ثبت می‌شود. به‌طور حتم این موارد باعث آسان شدن مسئولیت افراد مرتبط با بخش فروش و حتی مدیر مرکز فروش اینترنتی می‌شود.

درنهایت طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی با کم کردن زمان شما یک امتیاز محسوب می‌شود؛ و البته ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به بررسی آن‌ها نیز می‌پردازیم.

  • افراد از هر جایی که هستند و در هر زمان که بخواهند می‌توانند می‌توانند از این نوع اپلیکیشن ها بهره ببرند. این ویژگی بسیار مهم است؛ که نامش به نوعی همیشه در دسترس بودن یا دسترسی نامحدود می‌باشد.
  • سرعت بالای اجرا شدن در اینگونه طراحی اپلیکیشن ها درواقع باعث می‌شود عملکرد اصلی اپلیکیشن زیاد شود و افراد را در زمان کمتری فعالیت‌های خود را به انجام برسانند.
  • کاربر به‌آسانی و با کمترین سیستم‌های نرم افزاری می‌تواند اپلیکشین را اجرا و ورودی موردنیاز اپلیکیشن را در آن وارد کند.
  • ایمنی فوق العاده زیاد برنامه نویسی دیتابیس ساخت اپلیکیشن فروشگاه‌های اینترنتی باعث شده است این اپلیکیشن ها هیچ گاه هک نشوند و ورود در آن‌ها امکانپذیر نیست، زیرا این فعالیت‌ها توسط افراد کارشناس و مهندسین خبره به‌صورت کاملاً علمی و حرفه‌ای تولید می‌گردد؛ که امکان نفوذ به آن صفر است.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاه‌های اینترنتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی همانطور که از نامش پیداست باید با استفاده از وب طراحی و تولید شود؛ و به دلیل توانایی آنلاین بودن و سطح دسترسی تمامی کاربرانی که دارای اینترنت هستند، به اپلیکیشن موجب شده است که امروزه بسیار رونق گیرد؛ زیرا در دنیای کنونی تما سعی و توانایی مهندسین برای ساخت اپلیکیشن بسیار رشد کرده است و اکثر نرم افزارها یا اپلیکیشن ها تحت وب طراحی می‌شوند. تا تنها به سیستم محدود نباشیم و در همه جا قابل دسترس افرادی که به آن اپلیکیشن نیازمندند به درد آن‌ها بخورد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

ابتدا با توجه کردن به احتیاج و موارد موردنظر فرد، یک نقشه کلی از صفحات اپلیکیشن فروشگاهی دلخواه فرد طراحی می‌شود. درواقع این مرحله ساختار و شکل ظاهری صفحات اپلیکیشن فروشگاهی را معین می‌کند.

سپس به فرد نشان داده می‌شود درصورتی که مورد پسند شما واقع شد کارشناسان ما برطبق نقشه‌های ابتدایی و هویت بصری فعالیتتان، اپلیکیشن شما را به‌طور گرافیکی به تصویر می‌کشند؛ و نکات ریز کارتان را معین می‌کنند.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی برای یک فروشگاه مزیت‌هایی دارد:

اولین مزیت این نوع اپلیکیشن ها و یا نرم افزارهای تحت وب این می‌باشد که در همه جا امکان اجرایش می‌باشد و می‌توان از آن بهره برد.

این نوع اپلیکیشن فروشگاهی امن‌تر از نرم افزارهای دارای سیستم عامل ویندوزی می‌باشند؛ و همچنین می‌شود از اطلاعات به‌صورت دست و انتقال آن‌ها در فلش و نماندن داده‌ها در سیستم موبایل یا رایانه است.

همچنین تیم سازنده ساخت اپلیکیشن فروشگاهی همچنان همراه شماست تا بتوانید از اپلیکیشن تان به نحو احسن و حفظ اطلاعات مهم و حساس پیش روید؛ و بستری ایمن را برای شما رقم خواهند زد.

و اینکه به‌طور روزانه از اطلاعات دیتابیس شما نسخه پشتیبان تهیه خواهد شد؛ و تمام اطلاعات در یک قسمت قرار دارند که توسط رمز عبورتان می‌توانید به آن‌ها دست یابید. پس باید در نگهداری پسورد خود بکوشید.

تیم کارشناسی ساخت اپلیکیشن شما ضمانت نگهداری و مراقبت از داده‌های شما را می‌دهد.

به‌طور مداوم از آخرین ورژن بدون نیاز به نصب و آپگرید بوسیله شما به روز می‌شود.

احتیاجی بخ نصب و دانلود ندارد و با یک جستجوگر عادی مثل فایرفاکس یا گوگل کروم می‌توان از آن بهره برد.

از سازگاری و هماهنگی با سیستم خود به هیچ عنوان سؤال نخواهید کرد!

در منزل یا در جاده با سرویس به‌طور آنلاین فعالیت کنید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

 اپلیکیشن فروشگاه ساز پوپش

اپلیکیشن فروشگاه ساز پوپش درواقع ابزاری است تا کاربران و مشتریان به‌صورت بسیار راحت ساخت اپلیکیشن خود را از ابتدا تا انتها تکمیل نمایند. سایت‌هایی هستند که توسط افراد کارآزموده و متخصص که قادرند ساخت اپلیکیشن را از صفرتا صد آن به انجام برسانند، وجود دارند که به آن‌ها اپلیکیشن فروشگاه ساز پوپش نام نهاده‌اند.

درواقع طراحی فروشگاه را به‌وسیله ویرایشگر قالب در دسترس شما قرار می‌دهند و همچنین جهت ساخت و طراحی قالب اختصاصی آن احتیاج به هیچ‌گونه اطلاعات ساخت یا طراحی و کد نویسی ندارید. بلکه فقط باید در چیدمان محصولاتی که می‌خواهید به معرض نمایش بگذارید و در طبقه‌بندی‌های مختلف قرار دهید تا مشتریان شما به‌آسانی چیزی که نیاز دارند را دران طبقات بیابند.

البته ثبت یک سفارش چندان کار وقت‌گیری نیست، همچنین کاربران با استفاده از ATM جهت پرداخت هزینه سفارش اقدام می‌کنند؛ و درنهایت آخرین سفارش‌ها و خریدها و وضعیت اجناس را از قسمت مدیریت وب‌سایت خود ببینید؛ که در این قسمت نیز شما از آخرین وضعیت اجناس و فروش توسط آدرس الکترونیکی در جریان قرار می‌گیرید. همه سفارش‌ها پرداخت‌شده به‌طور آنلاین و خودکار تأیید می‌شوند و قادر هستید پرداخت‌های کارت به کارت را تأیید کنید؛ و خریدوفروش‌های قبل یک مشتری را به‌راحتی مشاهده کرده و در صورت مشکل با هریک از آن‌ها تماس بگیرید. درنهایت در ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با استفاده از یک اپلیکیشن فروشگاه ساز پوپش قادرید تمامی موارد فوق که ذکر شد را به این اپلیکیشن بسپارید و در آن محصولات را برای فروش و نمایش طبقه‌بندی و بچینید.

اپلیکیشن فروشگاه ساز پوپش، دارای استانداردهای ضروری منطبق بر بازار و برندهای خوش‌نام است و کاربران هیچ‌گونه نگرانی نباید داشته باشند.

و همچنین در اپلیکیشن فروشگاه ساز پوپش کاربران می‌توانند ثبت‌نام کنند و دارای لاگین شوند و یکی از اعضای این سایت معتبر شوند و همچنین در ویرایش اطلاعات خود، در سفارش‌ها قبل را در آنجا انجام دهند.

 قیمت ساخت اپلیکیشن

درنهایت به مبحث قیمت و هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی می‌رسیم که با توجه به توانایی‌های موردنظر کاربر طراحی‌شده است و تمامی قابلیت‌های مشتری در آن اعمال‌شده است؛ که مشتری در زمان تحویل آن به مطالعه قابلیت‌های طرح اولیه با نهایی می‌پردازد؛ و درنهایت با هماهنگی طرح نهایی با آنچه کاربر در طرح اولیه می‌خواسته است و سرانجام امکانات ساخت اپلیکیشن هماهنگ با امکانات درخواستی کاربر باشد. آنگاه مقدار هزینه و قیمت ساخت اپلیکیشن از طرف کارفرما تعیین خواهد شد

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top