تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/05/13 - 12:57
کد خبر: 365969

محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی

یکی از ساده ترین راه های شناخت فروشگاه اینترنتی معتبر، محبوبیت آن است. چرا که محبوبیت و شهرت فروشگاه نزد کاربران و خرید چندباره از آن، در پی ارائه صحیح و باکیفیت خدمات اتفاق می افتد. در ادامه به معرفی پنج مورد از فروشگاه های اینترنتی محبوب ایرانی می پردازیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امروزه کمتر کسی هست که از فروشگاه اینترنتی اطلاعاتی نداشته باشد. فروشگاه اینترنتی صفحه وبی است که خدمات یا کالا اعم از خوراک، پوشاک، لوازم منزل و... را برای استفاده شما در ویترین صفحه خود عرضه می کند. خریدار می تواند طی اتوماسیون طراحی شده توسط  آن فروشگاه اینترنتی محصول مورد نظر را خرید کند. معمولا تمام فروشگاه ها برای خرید اینترنتی در صفحات خود، سبد خرید قرار می دهند تا خریدار به راحتی هر تعداد وسیله که نیاز دارد را انتخاب کرده و سپس خرید کند. پرداخت هزینه محصولات هم به صورت آنلاین و یا حتی درب منزل نیز میسر است.

محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی

نکته حائز اهمیت در رابطه با خرید اینترنتی شناخت فروشگاه های اینترنتی معتبر و محبوب است. چرا که برای کسب تجربه دلنشین و جلوگیری از ضرر، لازم است که خرید اینترنتی در امن ترین و راحت ترین بستر ممکن صورت بگیرد. بنابراین مهمترین مسئله در خرید اینترنتی اطمینان خاطر از فروشنده و فروشگاه است. اما آیا شما فروشگاه های اینترنتی معتبر و محبوب را می شناسید؟

محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی کدامند؟

یکی از ساده ترین راه های شناخت فروشگاه اینترنتی معتبر، محبوبیت آن است. چرا که محبوبیت و شهرت فروشگاه نزد کاربران و خرید چندباره از آن، در پی ارائه صحیح و باکیفیت خدمات اتفاق می افتد. در ادامه به معرفی پنج مورد از فروشگاه های اینترنتی محبوب ایرانی می پردازیم.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، یار قدیمی خریداران اینترنتی

یکی از تخصصی ترین مرجع ها در خرید و فروش اینترنتی که در گروه های مختلف کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگی و ورزشی، سرگرمی و... فعالیت دارد، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است. این فروشگاه محصولات خود را با تنوع بالا و برندهای مختلف بر می گزیند و با قرار دادن اطلاعات محصول فرصت تحقیق و بررسی را به کاربران می دهد؛ به این ترتیب هر خریدار آزادانه و آگاهانه حق انتخاب داشته و پس از بررسی، کالای مورد نظر خود را با اطمینان خریداری می کند. این حس اطمینان برخواسته از اطلاعات و محتوای درست درباره محصولات است.

فروشگاه دیجی کالا که از سال 1390 و با کمک رسانه تصویری برای نقد و بررسی کالا ها و برندهای مختلف روی کار آمد، بسیار موفق بوده و دارنده نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزرات صنعت، معدن و تجارت است. دیجی کالا با داشتن تمام مجوزهای رسمی تا کنون 9 سال است که درحال ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. این مجموعه با ارائه برندهای مختلف می کوشد تا بهترین کالا ها را فراهم آورد تا کاربران به راحتی به نتیجه مطلوب خود برسند. همچنین این فروشگاه اینترنتی همواره تخفیفاتی برای برخی از کالاها قرار می دهد.

فروشگاه اینترنتی زنبیل، ضمانت کننده بهترین قیمت

 برای داشتن تجربه ای خوب و خرید لذت بخش زنبیل یکی از بهترین گزینه ها است. زنبیل یکی از مرجع های مناسب برای خرید اینترنتی بوده که محصولاتی در زمینه پزشکی، ورزش و سرگرمی، سیسمونی نوزاد، مبلمان اداری و منزل، لوازم خانگی، ساعت، انواع اکسسوری و... را در ویترین خود عرضه می کند. مزیت بزرگ خرید اینترنتی از زنبیل این است که قیمت محصولات تا 10 روزپس از خرید گارانتی دارد، و درصورت ارائه مستندات از گرانفروشی فروشگاه، ظرف مدت 2 ساعت وجه مازاد به مشتریان بازگردانده می شود. برای خرید از زنبیل لازم است سن قانونی شما 18 سال به بالا باشد. بنابراین اگر سن شما کمتر از18 سال است از قیم قانونی خود بخواهید به جای شما خرید کند. پرداخت هزینه محصولات برای مشتریان ساکن تهران به صورت درب منزل امکان دارد و برای مشتریان سایر شهرها و استان ها پرداخت وجه به صورت الکترونیکی می باشد.

فروشگاه اینترنتی اُ کالا، سوپرمارکت آنلاین

 اُ کالا سوپرمارکتی اینترنتی است که با آن به راحتی می توانید انواع خواروبار، مواد غذایی، نوشیدنی، دم نوش، محصولات بهداشتی و... را به صورت آنلاین تهیه کنید. اُ کالا در اصل نسخه اینترنتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است. بنابراین شما می توانید محصولات متنوع این فروشگاه را با کیفیت بالا و تخفیفات دائمی به منظور تسهیل در خرید و صرفه جویی در وقتتان به صورت آنلاین از سوپرمارکت آنلاین اُ کالا خریداری کنید. این فروشگاه از سال1396 شروع به فعالیت نموده و امکان ثبت نام در سایت یا اپلکیشن خود را برای مشتریان فراهم کرده است.

دیجی کالا

در اُکالا با وارد نمودن آدرس دقیق محل سکونتتان، محصولات مورد نیازتان را از نزدیک ترین فروشگاه های افق کوروش  در همسایگیتان به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل می گیرید. لازم است بدانید که ارسال محصولات کاملا رایگان انجام خواهد شد. همچنین فروشگاه اینترنتی اُ کالا تضمین می کند علاوه بر تخفیفات روزانه محصولات، بیشترین تخفیفات را برای خریدهای آنلاین قرار دهد.

فروشگاه اینترنتی مادرآن، سایت محبوب نو مادران!

 از آنجا که یکی از مهمترین مسئله های خانواده ها خرید سیسمونی برای نوزاد و وسایل مورد نیاز کودک است؛ یکی از بهترین مرجع ها برای خرید اینترنتی وسایل سیسمونی، فروشگاه اینترنتی مادرآن است. مادرآن فروشگاه اینترنتی خرید سیسمونی است که بهترین وبا کیفیت ترین محصولات نوزادی اعم از پستانک، شیشه شیر، شیرخشک، سرلاک، توالت فرنگی کودک، ساک لوازم، پوشک و... را ارائه می کند. از آنجا که در ماه های آخر بارداری فعالیت زیاد برای مادران  بسیار سخت و دشوار است و مراجعه حضوری به نقاط مختلف شهر برای خرید سیسمونی نوزاد طاقت فرسا خواهد شد، بهتر است همه محصولات را یکجا و با گرفتن اطلاعات درست محصول، از این فروشگاه اینترنتی معتبر خریداری کنید. این فروشگاه که رکورد دار سرعت در ارسال سفارشات نیز هست قابلیت پرداخت درب منزل یا پرداخت اینترنتی را دارد. این صفحه وب 24ساعته پشتیبانی شده و درصورت نارضایتی، ضمانت بازگشت 7 روزه وجه را نیز دارد. بنابراین برای آنکه کالا های غیر تقلبی و باکیفیت را برای فرزندانتان بخرید مادرآن بهترین پیشنهاد خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی ترب، موتور جستجوی محصولات

در میان فروشگاه ها، ترب اپلکیشنی است که به کمک آن می توانید به صورت مستقیم بیش از 5 میلیون کالا را از بین 3000 فروشگاه معتبر اینترنتی انتخاب و خریداری کنید. در واقع ترب به شما کمک می کند به راحتی از فروشگاه هایی نظیر دیجی کالا، اُ کالا و... خرید کنید. در این اپلکیشن قادر خواهید بود قیمت ها را به خوبی باهم مقایسه کنید و حتی نمودار قیمت ها را نیز در دسترس داشته باشید. تاکنون 3200 فروشگاه اینترنتی با نماد اعتماد الکترونیک در ترب حضور دارند که پس از بررسی کارشناسان زبده به این اپلکیشن پیوستند. پس می توانید با آرامش خیال و به راحتی محصول مورد نظر را خریداری نمایید. این اپلکیشن را میتوانید از سایت های معتبر و همچنین سایت ترب دانلود کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top