تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/05/16 - 09:42
کد خبر: 366324

غایبین بزرگ جشن قهرمانی پرسپولیس

جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که غیبت چند بازیکن جالب توجه خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، فردا پرسپولیسی‌ها برای چهارمین سال متوالی جشن قهرمانی در لیگ برتر ایران را برگزار می‌کنند. باتوجه به بسته بودن مرز‌های هوایی، انتظار می‌رفت که کریستین اوساگوآنا یکی از غایبان مهم این جشن باشد، اما او خوش شانس بود که پیش از بازی با ذوب آهن توانست به تهران برگردد تا روی سکو برود. اما با این حال غایبان جشن سرخ‌ها همچنان و تعداد و نام آشنا هستند.

علیرضا بیرانوند بی گمان مهم‌ترین غایب جشن قهرمانی محسوب می‌شود. کسی که در طول فصل نمایش‌های خوبی را در ترکیب پرسپولیس ارائه کرد، اما در نهایت شیوع ویروس کرونا و تاخیر چهار ماهه در ازسرگیری لیگ ایران سبب شد تا او مجبور به ترک ایران و حضور در رویال آنتورپ شود. در سال‌های اخیر بیرانوند یکی از بازیکنانی بود که جشن پرسپولیسی‌ها را گرم می‌کرد و حالا در غیبتش این وظیفه برعهده دیگر بازیکنان خواهد بود.

آنتونی استوکس دیگر ستاره‌ای است که در جشن قهرمانی حضور نخواهد داشت و احتمالا باوجود عضویت در تیم، به مدال طلا هم دست نخواهد یافت. او در زمستان گذشته با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوست، اما خیلی زود بدعهدی هایش را آغاز کرد و در نهایت راهش از تیم یحیی گل‌محمدی جدا شد و حالا تنها یک بدهی سنگین به هواداری که به انصاری فرد برای خرید او کمک کرد، باقی مانده است.

در این بین از ستارگانی که در زمستان و تابستان جدا شدند هم نمیتوان به سادگی گذشت و هر کدام از آن‌ها ماجرا‌های خاص خود را دارند. حسین ماهینی کاپیتان قرمز‌ها بود که با امید کسب چهارمین قهرمانی متوالی فصل را استارت زد، اما در آخرین روز نقل و انتقالات در فهرست مازاد قرار گرفت و از جمع سرخ‌ها جدا شد؛ ماجرایی برای خرید پرسروصدای این تیم یعنی فرشاد احمدزاده هم پیش آمد.

در تابستان جدایی شایان مصلح و سروش رفیعی پرسروصدا بود. این دو فرصت هت‌تریک قهرمانی را داشتند، اما بعد از ترک پرسپولیس راهی سپاهان شدند و در کورس قهرمانی از تیم سابق خود جا ماندند. این دو مهره‌های مازاد گابریل کالدرون به شمار می‌روند.

اما جدایی یک بازیکن جوان هم در این بین جالب توجه بود. ابوالفضل درویش وند که به عنوان گلر سوم پرسپولیسی‌ها در تمام قهرمانی‌ها حضور داشت، می‌توانست این فصل مثل سعید حسین پور به چهارمین قهرمانی متوالی اش دست یابد، ولی جدا شد و به شاهین بوشهر پیوست.

اگرچه این ستاره‌ها غایبان جشن قهرمانی روی استیج خواهند بود، اما بی گمان جای خالی اصلی روی سکو‌های ورزشگاه آزادی خواهد بود؛ جایی که اگر ویروس کرونا وجود نداشت، ۸۰ هزار پرسپولیسی برای حمایت از تیم خود روی آن‌ها مستقر می‌شدند، اما حالا باید شاهد نخستین جشن بدون تماشاگر تاریخ لیگ برتر باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top