تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/05/21 - 11:14
کد خبر: 366805

واکنش هاشمی به فتاح: این حرکت کاملاً تخریبی و تنها برای انتخابات بود

محسن هاشمی در رشته توئیتی به اظهارات فتاح در مورد سکونت آیت‌الله هاشمی در کاخ مرمر پاسخ گفت و نوشت: در همه سال‌های پس از انقلاب، مقاماتی که مسئولیت‌های حکومتی داشته و دارند، در کاخ‌های بازمانده از دوره پهلوی مستقر هستند. کاخ فرح در اختیار شورای نگهبان، کاخ سفید در اختیار روحانی و کاخ شاهپور غلامرضا در اختیار قوه قضائیه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از همشهری آنلاین، محسن هاشمی به اظهارات فتاح در مورد کاخ نشینی آیت الله هاشمی پاسخ داد و نوشت: این حرکت کاملا انحرافی و تخریبی و تنها برای تبلیغات و انتخابات بود، البته فکر نمی‌کنم منظور آقای فتاح تخریب بوده بلکه از صحبت ایشان سوءاستفاده شده است. هاشمی همچنین تصاویری از چند خبر که احتمالا منظور وی از سوءاستفاده این خبرها بوده هم ضمیمه توئیت‌هایش منتشر کرد.

واکنش محسن هاشمی به فتاح: این حرکت کاملاً تخریبی و تنها برای انتخابات بود

متن توئیت‌های هاشمی به شرح زیر است:

«در مورد اظهارات آقای فتاح مبنی بر استقرار آیت‌الله هاشمی در کاخ مرمر، معتقدم این حرکت کاملا انحرافی و تخریبی و تنها برای تبلیغات و انتخابات بود. البته فکر نمی‌کنم منظور آقای فتاح تخریب بوده بلکه از صحبت ایشان سوءاستفاده شده.

بعید می‌دانم آقای فتاح قصد تخریب آیت‌الله هاشمی را داشتند یا اینکه ایشان نمی‌دانسته در طول ۴۰ سال بیست‌وخرده‌ای سال قوه قضائیه در کاخ مرمر بوده است. در همه سال‌های پس از انقلاب، مقاماتی که مسئولیت‌های حکومتی داشته و دارند، در کاخ‌های بازمانده از دوره پهلوی مستقر هستند.

مثلا محوطه ریاست‌جمهوری از قدیم معروف به کاخ سفید بود که آقای روحانی در آن مستقر است. یا کاخ شاهپورغلامرضا که قوه قضائیه در آن مستقر است. جایی که آقای جهانگیری در آن مستقر و هیئت دولت تشکیل می‌دهد هم کاخ نخست‌وزیری بوده، پایین‌تر از آن کاخ فرح است که شورای نگهبان آنجاست.

کاخ مرمر، بعد از انقلاب اولین‌بار قوه قضائیه در آن مستقر شد، آقایان صانعی و موسوی‌اردبیلی و یزدی تا سال ۷۴ یا ۷۵ در همین کاخ مستقر بودند؛ بعد از آن، چون این کاخ به ترمیم نیاز داشت، قوه قضائیه جابه‌جا شد و به کاخ شاهپورغلامرضا رفت.

پس از فوت آیت الله هاشمی، آقایان موحدی و هاشمی‌شاهرودی به مرمر رفتند، یعنی تا حدود ١/٥ سال بعد از فوت حاج آقا. پس از آن، مجمع به مجلس قدیم نقل مکان کرد. ادعای زندگی آیت‌الله هاشمی در کاخ مرمر هم کذب است، خانواده ما اصلا در این کاخ حضور نداشت و تنها جلسات مجمع در آن برگزار می‌شد.»

تصاویر توئیت‌های محسن هاشمی را ببینید:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top