تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/06/06 - 14:28
کد خبر: 368540

سفر آقای مدیرعامل به ایتالیا و جنجال در استقلال!

در روزهایی که احمد سعادتمند برای مذاکره با وکلای استراماچونی به ایتالیا سفر کرده بود، رییس هیئت مدیره استقلال در تلاش بود پول شفر را در تهران فراهم کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از پارس فوتبال، قرار بود احمد سعادتمند شنبه یک جلسه مهم در تهران داشته باشد و در این جلسه، بحث تهیه مبلغ لازم برای تسویه حساب با شفر را  پیگیری کند که حوالی ظهر خبر رسید سعادتمند به این جلسه نرفته و به ایتالیا سفر کرده تا با وکلای استراماچونی دیدار کند، این موضوعی است که مدیران وزارت ورزش و جوانان را به شدت شاکی کرده است تا جایی که حتی علی نژاد در مصاحبه ای مدعی شد مدیرعامل استقلال بدون هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و بدون اخذ مجوز به این سفر رفته و باید پاسخگو باشد.

در این بین اما سعادتمند در بازگشت به ایتالیا به مدیران وزارت ورزش و جوانان نامه فرستاده که او به خاطر شرایط ویژه ایتالیا و بحث کرونا ویزای ۵ روزه داشته و چاره ای جز رفتن به این سفر کاری برای جلب رضایت استراماچونی نداشته است. البته گویا همین نامه هم عصبانیت وزارت را بیشتر کرده چرا که آنها معتقدند سعادتمند می توانست به جای این پنج روز، دو هفته دیگر به ایتالیا سفر کند و ویزای پنج روزه را دو هفته دیگر از سفارت ایتالیا بگیرد!

اما در طول روزهایی که سعادتمند در ایتالیا حضور داشت اسماعیل خلیل زاده با کمک وزارت ورزش و جوانان تلاش کرد پول شفر را فراهم کند تا استقلال را از خطر بزرگ محرومیت نجات دهد، در این بین شنیدیم رییس هیئت مدیره استقلال سرانجام چهارشنبه موفق شده دلارهای مورد نیاز برای جلب رضایت شفر را فراهم کند و به زودی این پول به حساب وی واریز خواهد شد. قرار است امروز پنجشنبه این خبر خوش به صورت رسمی به استقلالی ها اعلام شود. البته احتمالا به خاطر تعطیلات پول روز دوشنبه آینده به حساب باشگاه استقلال واریز می شود.

گفته می شود هم وزارت ورزش و هم اعضای هیئت مدیره استقلال به شدت از تصمیم سعادتمند مبنی بر سفر به ایتالیا عصبانی هستند چراکه آنها اعتقاد دارند پرونده شفر جلوتر از استراماچونی است و او باید در تهران می ماند و برای بستن این پرونده به دنبال تامین منابع مالی می گشت و بعد از حل مشکل شفر برای ملاقات با استراماچونی به ایتالیا می رفت. این که سعادتمند همراه قیم و نوروزی راهی ایتالیا شد و خلیل زاده به جای مدیران باشگاه، ماجرای تامین پول برای تسویه حساب با وینفرد شفر را دنبال کرد، در نوع خود عجیب است. حتی روز دوشنبه نزدیک بود در غیاب سعادتمند بحث تهیه کردن پول منتفی شود چون مدیرعامل باشگاه در ایران حضور نداشت و امکان امضای نهایی فراهم نبود اما با دخالت خلیل زاده این مانع برطرف شد و استقلال توانست کابوس شفر را از خود دور کند!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top