تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/11 - 09:54
کد خبر: 368892

مراکز خرید شناخته شده در شهر مشهد

از دیگر مراکز خرید خوب در شهر مشهد باید به مرکز خرید مشهد مال اشاره کرد که در بلوار سجاد شهر مشهد قرار دارد. این مرکز خرید بزرگ و مدرن دارای امکانات تفریحی بسیار عالی بوده و شامل انواع فروشگاه های مختلف با انواع کالاهای متنوع می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» مشهد شهر زیبا و مقدس در استان خراسان رضوی است و سالانه میلیونها مسافر به این شهر میروند تا از حرم مطهر امام هشتم دیدن کنند و از جاذبه‌های شهر مشهد بهره ببرند. این شهر دارای نقاط طبیعی بسیار خوبی در اطراف خود است و پارک های دیدنی متعدد دارد. در شهر مشهد می‌توانید در هتل‌های بسیار خوب و 5 ستاره اقامت داشته باشید و از اقامت خود در این شهر لذت ببرید. شهر مشهد دارای جاذبه‌های مختلفی مانند پارکهای آبی و رستوران‌های بسیار عالی است. در آنجا می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و کبابها را میل کنید. در شهر مشهد می‌توانید علاوه بر زیارت از نقاط تاریخی و مذهبی از مراکز خرید بسیار خوب و بازار هایی هم که در این شهر قرار دارند بهره ببرید. این شهر دارای مجموعه های تجاری بزرگ و مدرن است و بازارهای قدیمی دارد که در آنجا می‌توانید انواع سوغاتی های این شهر مانند خشک بار، وسایل مذهبی مانند تسبیح و مهر، زرشک و زعفران را تهیه کنید. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از بهترین مراکز خرید شهر مشهد را به شما معرفی کنیم پس با ما در تور کیش همراه باشید.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

به گزارش سفر باتو ، از مجموعه های تجاری بزرگ در شهر مشهد که دارای معماری مدرن و امکانات بسیار زیادی است باید به مرکز خرید الماس شرق اشاره کرد. این مرکز خرید در بلوار بهارستان مشهد قرار گرفته است و دارای جاذبه‌های متعدد و فروشگاه ها و مغازه های زیادی است که تعدادشان به 1200 مورد می‌رسد. در آنجا می‌توانید انواع محصولات مختلف مانند لباس، ساعت، کفش، عطر و ادکلن، وسایل بهداشتی و آرایشی، ساعت، وسایل خانه و بسیاری کالاهای دیگر را تهیه کنید. در این مرکز خرید انواع تفریحات را می‌توان تجربه کرد که شامل بانجی جامپینگ، آکواریوم، شهربازی با سالنهای مختلف، شهربازی سرپوشیده و همچنین انواع رستوران ها و کافی شاپ های مختلف است که آنجا را به یکی از مراکز مهم تفریحی در شهر مشهد تبدیل ساخته است.

مرکز خرید آرمان مشهد

مجموعه تجاری آرمان دیگر مرکز خرید بزرگ و مدرن در شهر مشد است که برای خرید انواع محصولات خارجی و انواع برندها بسیار مناسب است. در آنجا انواع لباس های با کیفیت، اسباب بازی، کفش، کیف، وسایل آرایشی بهداشتی، وسایل تزینی و همچنین صنایع دستی و خشکبار مشهد را می‌توانید تهیه کنید. این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و تفریحی خوبی مانند وفود کورت و همچنین کافی شاپ است. با تور دبی سفر کنید.

مرکز خرید پروما مشهد

یکی دیگر از مجموعه های تجاری بزرگ و دیدنی مشهد که مرکز خریدی مدرن با معماری زیبا است، مرکز خرید پروما است. این مجموعه بزرگ دارای بخشهای مختلفی بوده و شامل انواع فروشگاهها با کالاهای مختلف مانند خشکبار، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس، کفش، لوازم دیجی تالی و بسیاری محصولات دیگر می‌شود. در آنجا فروشگاه هایپر مارکت وجود دارد و می‌توانید از امکانات تفریحی این مرکز خرید مانند سینما و همینطور شهربازی سرپوشیده و سالن بولینگ بهره ببرید. در این مرکز خرید فود کورت با انواع رستوران‌ها و کافی شاپ های متعدد وجود دارد.

مرکز خرید زیست خاور مشهد

مجموعه تجاری زیست خاور مشهد از مراکز خرید بزرگ مشهد بوده که در خیابان کوهسنگی مشهد واقع شده است. این مرکز تجاری بزرگ دارای امکانات زیاد و فضایی مدرن و زیبا است. این مرکز خرید دارای فروشگاهای مختلف است که انواع کالاهای مختلف مانند لباس، کیف و کفش، عطر و ادکلن، وسایل خانه و محصولات دیگر را ارائه می‌کنند. در آنجا انواع رستوران ها وجود دارند و این مجموعه شامل سینما و کافی شاپ نیز می‌شود.

برج آلتون مشهد

در شهر مشهد یک برج بزرگ با واحد های اداری و تجاری وجود دارد که برج آلتون نام دارد. این برج در خیابان دانشگاه واقع شده است و دارای معماری زیبا و مدرن است. این مرکز خرید و مجموعه بزرگ تجاری دارای فروشگاهای های مختلف و متعددی با کالاهای دیجیتالی، انواع کالاهای پوشیدنی، اسباب بازی و لوازم منزل می‌شود و در آنجا می‌توانید به رستوران های مختلف و خوب رفته و غذا میل کنید.

مرکز خرید مشهد مال

از دیگر مراکز خرید خوب در شهر مشهد باید به مرکز خرید مشهد مال اشاره کرد که در بلوار سجاد شهر مشهد قرار دارد. این مرکز خرید بزرگ و مدرن دارای امکانات تفریحی بسیار عالی بوده و شامل انواع فروشگاه های مختلف با انواع کالاهای متنوع می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید از امکاناتی مانند سینما، فود کورت، پارکینگ اختصاصی و همینطور انواع کافی شاپ بهره ببرید.

مرکز خرید خورشید مشهد

دیگر مجموعه بزرگ تجاری در تور مشهد مرکز خرید خورشید است که در خیابان احمد آباد مشهد قرار گرفته است. این مرکز خرید بسیار شلوغ و پر طرفدار بوده و شامل انواع فروشگاه های مختلف می‌شود. در آنجا می‌توانید انواع سوغاتی مشهد را تهیه کنید و از شیرینی فروشی های بسیار خوب که در آنجا وجود دارند نیز دیدن کنید. در آنجا انواع کافی شاپ و رستوران وجود دارد و تنوع بسیار خوبی از کالا ها در آنجا یافت می‌شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top