تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/11 - 13:10
کد خبر: 368923

پورت دیکسون، نگاری سمبیلان در جاذبه‌های دیدنی در کشور مالزی

سیپادان منطقه ای ساحلی و بسیار مشهور است که با وجود طبیعتی سرسبز و شگفت انگیز، آبهای فیروزه ای و زلال و سواحل آرام و زیبا به شهرت رسیده است. این منطقه دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی است و غواصی و تماشای دنیای شگفت انگیز زیر آب، از جمله تفریحات پر طرفدار در امتداد سواحل سیپادان است

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» گنتینگ هایلندز (Genting Highlands) که در میان گردشگران به شهر سرگرمی شناخته شده یکی از قطب های گردشگری پر طرفدار در کشور مالزی است. این منطقه دارای طبیعتی زیبا و خیره کننده است و همچنین هتل ها، مجموعه های تفریحی، و امکانات رفاهی متنوعی دارد و به همین دلیل آن را، لاس وگاس آسیا نیز می نامند. این شهر در میان کوهستان‌های سرسبز واقع شده، و برخی هتل های آن در دنیا بی نظیر اند. برخی گردشگران کشور مالزی را صرفا برای اقامت در این شهر انتخاب می کند و تمام طول تعطیلات را در همین منطقه سپری می کنند. گنتینگ هایلندز در ارتفاعات و در میان کوهستان های سرسبز قرار گرفته و به همین ‌خاطر آب و هوایی نسبتا خنک دارد.

بوکیت تینگی، پاهانگ

شهر زیبا و تاریخی بوکیت تینگی (Bukit Tinggi) درایالت بنتانگ (Bentong) از توابع پاهانگ  (Pahang) است، که در نزدیکی مناطق پرطرفداری همچون گنتینگ هایلندز و کمرون هایلندز در تور مالزی قرار گرفته است و گردشگران ساکن در این مناططق یکروز را به گشت و گذار در این شهر زیبا سپری می کنند. برخلاف گنتینگ هایلندز، بوکیت تینگی سراسر سکوت است و برای کسب آرامش بسیار ایده آل است. جالب است بدانید معماری این شهر برگرفته از سبک معماری شهرهای کوچک فرانسه است و خیابان های سنگفرش‌ شده، رستوران ها و کافه‌های نقلی کنار خیابان شما را به یاد معماری شهرهای اروپایی می اندازد.

لگولند، جوهور

مجموعه تفریحی لگولند جوهور (Legoland Johor) تنها نمونه لگولند با این سطح از تجهیزات و امکانات در  شرق آسیاست که تقریبا همه این مجموعه با قطعات کوچک و بزرگ لگو طراحی و ساخته شده است. گشت و گذار و تفریح در این مجموعه بی نظیر و شگفت انگیز برای همه اعضای خانواده به خصوص برای کودکان و نوجوانان جالب خواهد بود. این مجموعه از بخش های مختلفی همچون مینی لند (Mini Land) است که در آن طرح هایی مینیاتوری از بناهای مشهور قاره آسیا همچون انگکور وات و تاج محل به چشم می خورد. و در بخش دیگر آن، علاقمندان پرواز های شبیه سازی شده و یا رانندگی را تجربه می کنند.

پورت دیکسون، نگاری سمبیلان

پورت دیکسون (Port Dickson) منطقه ای ساحلی و بسیار زیباست که مشخصه اصلی آن، طبیعتی بکر  و آرامش و امنیت حمکفرما در آن است. در این منطقه هتل های ساحلی بسیار رویایی و یا پلاژهای زیبا برای اقامت در امتداد ساحل، در انتظارتان خواهد بود. این منطقه دارای جاذبه های دیدنی فراوانی همچون گالری هنری آپساید داون، موزه‌ی ارتش و فانوس دریایی کیپ راچادو نیز هست که آخرین مورد بسیار دیدنی و شگفت انگیز است. همچنین بازدید از مرکز پرورش لاک‌پشت ها نیز برای برخی گردشگران جالب و سرگرم کننده خواهد بود. در این مرکز لاک‌پشت‌های در معرض انقراض نگهداری می گردد.

  تور روسیه سفر باتو را از آژانسهای معتبر خرید کنید.

 سیپادان، صباح

سیپادان منطقه ای ساحلی و بسیار مشهور است که با وجود طبیعتی سرسبز و شگفت انگیز، آبهای فیروزه ای و زلال و سواحل آرام و زیبا به شهرت رسیده است. این منطقه دارای امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی است و غواصی و تماشای دنیای شگفت انگیز زیر آب، از جمله تفریحات پر طرفدار در امتداد سواحل سیپادان است. جزیره‌ سیپادان در شرق کشور مالزی در میان آبهای دریای سلب، و در سواحل شرقی آن قرار دارد و همانطور که گفتیم محل مناسبی برای اقامت گردشگران است. گفته می شود آبهای این منطقه  بسیار غنی است و جانوران دریایی کمیاب و گوناگونی از جمله لاک‌پشت، کوسه‌، نهنگ و هزاران گونه ماهی منحصر بفرد را در خود جای داده است.

جزایر شگفت انگیز مالزی

کشور زیبا و سرسبز مالزی بسیار زیاد و تماشایی و معرفی همه گوشه و کنار آن، در یک مقاله نمی گنجد. بنابراین در ادامه برخی از جزایر زیبای مالزی را که برای اقامت و گشت و گذار ایده آل هستند نام خواهیم برد: جزیره مشهور لنکاوی-  پانگکور-  پرهنتیان - ریدانگ - تیومان و راوا  که همگی  در غرب مالزی قرار دارند و جزیره زیبای سیپادان و ماتاکینگ که در شرق مالزی قرار دارند.

سواحل زیبا و آرام،  آبهای زلال و فیروزه ای، امکانات رفاهی فراوان و آرامش و امنیت حاکم بر آن ، همگی از مشخصه های این جزایر شگفت انگیز است. تور باکو را از ما بخواهید.

کوهستان کینبالو، صباح

گذشته از جزایر زیبا و سواحل شگفت انگیز کشور کالزی دارای کوهستان های فراوانی است که از این میان، منطقه کوهستان کینبالو  و طبیعت زیبای اطراف آن، برای گردشگران بسیار جذاب و تماشایی است. این منطقه کوهستانی همچنین دارای تنوع زیستی بالایی است و بیش از ششصد گونه‌ گیاهی و جانوری را در خود جای داده است. قله این کوه بیش از چهار هزار متر ارتفاع دارد و بلندترین قله در مجمع‌الجزایر مالایی محسوب می‌ گردد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top