تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/11 - 13:51
کد خبر: 368926

بازارهای هفتگی و مراکز خرید در سفر به بدروم

این مجموعه در تور بدروم همه روزه از ساعت نه صبح الی چهار بعد از ظهر باز است و اگر به پیاده روی علاقمند باشید میتوانید این فاصله را در مدتی کمتر از سی دقیقه طی کنید و یا از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» شهر بدروم دارای تاریخی پر فراز و نشیب است و آمفی تئاتر باستانی این شهر که به دست رومیان باستان بنا شده یکی از دیدنی ترین هاست. این بنای باشکوه برای قرن ها محل جنگ میان گلادیاتورها بوده و در برخی موارد مخالفان امپراتور در همین میدان های نبرد کشته می شدند و تمامی مردم شهر و امپراتور، نظاره گر این نزاع ها بودند. قدمت این بنای باستانی به هزاران سال پیش بازمی گردد و باستان شناسان بر این باورند که ساخت آن در قرن چهارم میلادی انجام شده است. این سایت تاریخی در فاصله سه کیلومتری با مرکز شهر بدروم قرار دارد و در نزدیکی منطقه گومبت واقع شده است. این آمفی تئاتر ظرفیت سیزده هزار نفر را داشته و یکی از مواردی است که توانسته از گذر زمان جان سالم به در ببرد.

هم اکنون این منطقه به یک موزه در فضای باز تبدیل شده و بسیار از فعالیت های فرهنگی نظیر برگزاری کنسرت ها، جشنواره ها و... در این مکان برگزار می گردد

این مجموعه در تور بدروم همه روزه از ساعت نه صبح الی چهار  بعد از ظهر باز است و اگر به پیاده روی علاقمند باشید میتوانید این فاصله را در مدتی کمتر از سی دقیقه طی کنید و یا از اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

فستیوال موسیقی گوموشلوک

فستیوال موسیقی گوموشلوک یکی از پرطرفدارترین وقایع سالانه در شهر بدروم است. که طی آن  صدها موزیسین و موسیقی دان از سراسر دنیا راهی این شهر می گردند. این فستیوال برای نخستین بار در سال ۲۰۰۴ میلادی و با حضور موزیسین های مشهور دنیا برگزار شد و از آن پس به یکی از برنامه های فرهنگی دائمی در بدروم تبدیل گردید . فستیوال بین المللی موسیقی گوموشلوک حدودا دو ماه به طول می انجامد و شامل برگزاری حدودا نوزده کنسرت در زمینه های پیانو، ویولون، ویولون سل، فلوت، چنگ، گیتار، ارکستر، آواز خواندن و... می شود و در هر دوره حدود پانزده هزار نفر بیننده دارد.

معرفی بهترین مراکز خرید در شهر بدروم

بدروم یک مقصد ایده آل برای گذران تعطیلات تابستانی است و همه امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز گردشگران در این شهر به شکلی بی عیب و نقص برآورده شده است. و یکی از توقعات گردشگران برای سفر به شهر های ترکیه خرید از بازار و مراکز خرید متنوع و مدرن است و شهر بدروم، دارای بهترین و بزرگترین مراکز خرید است. در ادامه این مطلب برخی ار محبوب ترین بازار ها و مراکز خرید بدروم را به شما معرفی می کنیم :

مرکز خرید پالمارینا در بدروم

مرکز خرید پالمارینا یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید در این شهر است و سفر به بدروم بدون گشت و گذار در پالمارینا کامل نمی شود. این مجموعه خریدی متمایز را پیش رویتان می گذارد و با بیش از پنجاه فروشگاه و برندهای بسیار مشهور سالانه هزاران بازدید کننده دارد. از انواع پوشاک گرفته تا انواع  دکوری منزل، لوازم بهداشتی و الکترونیکی را در ان خواهید یافت. همچنین پالمارینا دارای کافه ها و رستوران های متنوعی است که انواع خوراک های محبوب ترکی و بین المللی را تهیه و سرو می کنند.  تور ازمیر را ارزام و سریع تهیه کنید.

مرکز خرید میدتون

میدتون یکی دیگر از مدرن ترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید، در شهر بدروم است ، که محل مناسبی برای تهیه پوشاک است و اغلب برندهای ترک و اروپایی را در خود جای داده است. این مرکز خرید در محله شلوغ و معروف ارتاکنت قرار گرفته و تنها مرکز خرید سرپوشیده در این شهر است.

در میدتون امکانات رفاهی بی نظیری همچون سالن سینما، کافه و رستوران های متنوع، سوپر مارکت و پارکینگ وجود دارد. این مجموعه، دارای بیش از یکصد فروشگاه است.

مرکز خرید اوسیس 

مرکز خرید اوسیس، با اینکه یکی از قدیمی ترین  مراکز خرید در این شهر است اما هنوز هم بسیار پرطرفدار و محبوب بوده و محل مناسبی برای گشت و گذار و خرید است. معماری این مجموعه بسیار زیباست و به طرز هنرمندانه ای سبک معماری شرقی و غربی را به یکدیگر پیوند داده است. در محوطه های بیرونی این مجموعه، درختان نخل و خرما، تالاب های نیلوفر آبی و کاکتوس های متنوعی به چشم می خورد که فضایی خا و دلنشین را پدید آورده اند. اوسیس همچنین دارای چند سالن سینما، کافه و رستوران، و محوطه بازی برای کودکان است. تور تفلیس قیمت چند است؟

بازارهای هفتگی

شهر بدروم دارای بازارهای هفتگی مختلفی است که هر کدام دارای حال و هوای بسیار جالبی است و با گشت و گذار در آن، علاوه بر آشنایی با فرهنگ مردمان این سرزمین، خریدی مقرون به رفه خواهید داشت.  بازار ایالیکاواک یکی از مشهورترین بازارهای هفتگی در شهر بدروم است که پنج شنبه ها برپا می شود. در این بازار هر آنچه را بخواهید می یابید فقط می بایست کمی صبر و حوصله داشته باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top