تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/25 - 13:42
کد خبر: 370369

در گزارشی بررسی شد؛

چهار پرده از ابتکارات «تقریبا هیچ» خانم ابتکار!

چهار پرده از ابتکارات «تقریبا هیچ» خانم ابتکار!

حقیقتش شاید اینگونه است که باید در بین عملکرد محیط زیستی شما به دنبال پاسخ سوالم بگردم! مراد طاهباز، کاوه مدنی، کاووس سید امامی، مدارس طبیعت و توده‌ای‌های زنگ‌زده ساکن در ساختمان پردیسان اسم رمز فعالیت های شبکه جاسوسی است که قرار بود به بهانه حمایت از یوز ایرانی اطلاعات پایگاه های نظامی ایران را رصد و گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نقد و بررسی عملکرد تخصصی و سیاسی زنی که بیشترین تاثیر را در سیاست گذاری های امور زنان و خانواده و محیط زیست داشته است نیاز به ساعت ها بحث و مطالعه و قلم فرسایی افرادی دارد که به صورت حرفه ای تر فعالیت معاونت زنان ریاست جمهوری یا سازمان محیط زیست را زیر نظر دارند اما آنچه که در این مقاله توسط نگارنده نگاشته شده است مروری کوتاه بر عملکردی است که هر کنشگر اجتماعی و سیاسی میتواند نسبت به آن خرده بگیرد و چه بهتر که تخاطب نگارنده در این خرده گیری ها خود خانم ابتکار باشد.

پرده اول
کاسبی شما اعتماد عمومی را نابود میکند! ای کاش ابتکاری را که خرج نابودی سرمایه های اجتماعی مردم میکنید خرج پرداختن به معضات اساسی حوزه کاری خود میکردید. بله! دقیقا منظور نگارنده اعتماد عمومی است که شما با حراج نمودن آن بر مسندهای مختلف تکیه زده اید! میگوید مصداق بیاور! بسیار خب! هنوز اظهارات شما در اوج روزهایی که نظام زیر بمباران تهمت های هم حزب هایتان قرار داشت یعنی در کوران سال ۸۸ از ذهن ها نرفته است. پیش کشانیدن تاثیر امواج پارازیت ها بر سامتی شهروندان آن هم تنها برای دعوای سیاسی پر کلاف ۸۸ نشان داد که برای جریان شما تنها چیزی اهمیت ندارد اعتماد عمومی است و هرازگاهی میتوان به بهانه های مختلف لگدی را حواله اعتماد عمومی نمود دقیقا همان لگدی که جریانتان به انتخاب مردم در سال ۸۸ نمود.

چهار پرده از ابتکارات «تقریبا هیچ» خانم ابتکار!

البته  شاید میشد اینگونه متصور شد که این روش بخاطر رقابت های شما با دولتی بود که خود را اپوزیسیون آن میدانستید اما سرکارعالی در اوج قدرت و درسال ۹۴ نیز با طرح بنزین آلوده که تحقیقات مجلس صحت آن را رد نمود بار دیگر؛ هم آرامش را از مردم گرفتید و هم خود کفایی را از صنعت بنزین کشور. البته گویا اقدامات شما همچنان ادامه دارد زیرا حتی همین اواخر که هم شما درگیر کرونای مسئولانه بودید و هم مردم درگیر ویروس کشنده کووید ۱۹ باز هم سازمان متبوع شما با طرح ازدیاد کودک آزادی و زن آزاری که توسط بهزیستی تکذیب شد موج دیگری از ایرانی تحقیری رقم زد سرکار خانم! تکیه زدن بر سریه قدرتی که پیش پای آن غرور و اعتماد ایرانی ذبح شده است چه لذتی دارد که دست از آن برنمیدارید؟!

پرده دوم
با خودم فکر میکنم که چگونه میشود ملت خود را تحریم کرد؟! چگونه میشود در مقابل حضرات بین المللی و سازمان های امتحان پس داده شان اینگونه کُرنش کرد؟ تا آنکه باز هم با نام وزین و پر تکرار شخص سرکار عالی روبه رو میشوم و گره از معادلاتم گشوده میشود. خانم ابتکار! منظومه اندیشیدن شما به چه شیوه است که در آن پارازیت انداختن امنیت جانی مردم را به خطر می اندازد اما تعهد برای گزارش دادن فعالیت های نظامی کشور آن هم به بهانه جلوگیری از بسط گازهای آلاینده!! خطر جانی برای مردم ندارد؟

چهار پرده از ابتکارات «تقریبا هیچ» خانم ابتکار!

پرده سوم
حقیقتش شاید اینگونه است که باید در بین عملکرد محیط زیستی شما به دنبال پاسخ سوالم بگردم! مراد طاهباز، کاوه مدنی، کاووس سید امامی، مدارس طبیعت و توده ای های زنگ زده ساکن در ساختمان پردیسان اسم رمز فعالیت های شبکه جاسوسی است که قرار بود به بهانه حمایت از یوز ایرانی اطلاعات پایگاه های نظامی ایران را رصد و گزارش کنند؛ موضوعی که ختم به دستگیری چند عضو، خودکشی سید امامی یهودی و فرار کاوه مدنی معاون شما شد اما شما همچنان تصمیم گرفته اید که نسبت به ان سکوت کنید و سخنی به میان نیاورید.

پرده چهارم
کارهایی که کردید و کارهایی که باید میکردید! اگر بخواهم از کارهای صورت گرفته شما بنویسم چه بسا صفحات پشت سرهم سیاه شود و اقدامات منفی شما تمام نشود حقیقتش بهتر است کمی از کارهایی که باید میکردید نکردید بنویسم،از طرح های اساسی که بعد از ۷ سال هنوز روی زمین مانده است.

چهار پرده از ابتکارات «تقریبا هیچ» خانم ابتکار!

از ظرفیت هایی که نظام در اختیار شما نهاد تا معضات را حل کنید ولی در دالان های تو در توی سیاسی بازی گم شد از برنامه جامع تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده که همچنان جز اولویت های شما نیست از برنامه ملی افزایش نرخ جمعیت که میتوان گفت برای تحققش تقریبا هیچ اقدامی نشده است، از قانون تسهیل ازدواج جوانان که همچنان مسکوت است و یا از ترویج حجاب و عفاف که میتوان گفت در دستگاه شما و دوستانتان کمتر کسی است که برای تحکیم و تقویت ان نقش جدی ایفا کرده باشد.

بحث را متوقف میکنم زیرا نوشتن از کارهایی که باید میشد نیز سیاهه ای میخواهد به اندازه هفت سال زندگی جوانانی که چشم به انتظار تدبیر شما عمر تلف کردند و حقیقتا گوشی را برای شنیدن در این سالیان ندیدیم که بخواهم نسبت به یک سال باقی مانده شما امیدوار باشیم نگاشته شد تا بماند برای تاریخ اما از یک چیز میترسیم و آن این است که پس از شما نیز کسی پیدا نشود که جرات تقابل با انحرافات ایجاد شده در سیاست گذاری خانواده و زن و محیط زیست را پیدا کند و هم چنان علم اصلاح برای روی زمین بماند و قلم نقد ما روی صفحات کاغذ.

گزارش از محمدحسین اصلان‌زاده

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top