تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/07/01 - 13:29
کد خبر: 371026

صفر تا صدبنایی تا نظافت ساختمان با استادکار

وقتی گوشه ای از خانه خراب می شود و نیاز به مرمت پیدا می کند و یا وقتی تصمیم می گیریم داخل خانه را مطابق با سلیقه خودمان تغییر دهیم، به بسیاری از خدمات مربوط به بنایی ساختمان نیاز پیدا می کنیم. در ساخت و ساز ساختمان چه در مرحله سفت کاری و چه در مرحله نازک کاری، گچکاری یکی از خدمات پرکاربرد محسوب می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» یکی از استارتاپ‌های جدید ایرانی که از سال های گذشته تا به کنون فعالیت خود در زمینه‌های خدماتی را شروع کرده و با کمک متخصصین خود، نیازهای مشتریان را برطرف می‌کند، استادکار است. شما می‌توانید با کمک این اپلیکیشن به بهترین متخصصین دسترسی داشته باشید! افرادی که بعد از تأیید صلاحیت، کار خود را در این سیستم شروع کرده‌اند و کاملاً قابل اعتماد هستند.

صفر تا صدبنایی تا نظافت ساختمان با استادکار

تمامی متخصصین استادکار، دارای تعهد، تخصص و حس مسئولیت پذیری هستند. از دیگر مزایای استفاده از این اپلیکیشن، دسترسی شما به یک تیم پشتیبانی قوی است. در واقع شما با شروع ثبت سفارش خود و حتی بعد از آن، می‌توانید از خدمات تیم پشتیبانی استادکار استفاده کنید و تمامی چالش‌ها و مشکلات مسیر پیش روی خود را از بین ببرید. نکته جالب در مورد استادکار، وجود راهنمای قیمت برای تمامی خدمات آن است که به شما کمک می‌کند که قبل از ثبت سفارش خود از یک راهنمای قیمت ساده، کمک گرفته و یک تخمین هزینه داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید به سایت استادکار مراجعه کنید و در رابطه با آن اطلاعات بیشتری جمع‌آوری کنید

بنایی ساختمان را به متخصصان بسپارید

کارهای بنایی ساختمان همیشه یکی از پردردسر ترین کارهاست. وقتی گوشه ای از خانه خراب می شود و نیاز به مرمت پیدا می کند و یا وقتی تصمیم می گیریم داخل خانه را مطابق با سلیقه خودمان تغییر دهیم، به بسیاری از خدمات مربوط به بنایی ساختمان نیاز پیدا می کنیم. در ساخت و ساز ساختمان چه در مرحله سفت کاری و چه در مرحله نازک کاری، گچکاری یکی از خدمات پرکاربرد محسوب می‌شود.

یکی دیگر از خدماتی که در کارهای ساختمانی بسیار پرکاربرد است کاشی کاری و سرامیک کاری است. فضاهایی مثل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه بدلیل آب‌ریزی نسبت به فضاهای دیگر ساختمان بیشتر در معرض آسیب هستند. یکی از بهترین اقدامات در بازسازی و یا تغییر دکوراسیون این فضاها تعویض کاشی ها و سرامیک‌هاست. به هر کدام از خدمات بنایی ساختمان که نیاز داشته باشید می توانید روی متخصصان استادکار حساب باز کنید. زیرا این کار را با دقت، کیفیت و هزینه مناسب برایتان انجام خواهند داد.

صفر تا صد بنایی تا نظافت ساختمان

زمانی که بنایی ساختمان تمام می شود، نیاز به نظافت و تمیز کردن ساختمان پیدا می کنید. اگر در آپارتمان مشغول به زندگی هستید، ممکن است مشاعات نیز کثیف شوند و همسایه ها را معترض کند. به همین دلیل وقتی بنایی تمام شد می توانید از خدمات نظافت ساختمان استادکار کمک بگیرید. برای این کار کافی است درخواست نظافتچی منزل را در اپلیکیشن یا سایت استادکار ثبت کنید تا درزمانی که تعیین کرده اید، یک نظافتچی خوب و خبره به محل مورد نظرتان فرستاده شود و کار نظافت را برایتان انجام دهد. از نظافت منزل تا نظافت ساختمان ، نظافت مشاعات و تمام کارهای نظافتی را می توانید به کمک استادکاران ماهر استادکار انجام دهید

چطور به استادکار بنایی و نقاشی ساختمان در دوره کرونا اعتماد کنیم؟

استادکار مرجع آنلاین خدمات است بنابراین خدمات گوناگون منزل، ساختمان، خودرو، تعمیرات، نگهداری تأسیسات و… از جمله کارهایی است که می‌توان از طریق استادکار سفارش داد. توجه داشته باشید که قیمت‌های این خدمات به‌صورت شفاف به شما اعلام می‌شود. به‌این‌ترتیب شما به‌راحتی می‌توانید کارهای ساختمان را با برنامه‌ریزی مناسب و قیمت شفاف انجام دهید.

شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ هزار متخصص، از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارایه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار، تلاش کرده با ارایه آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

شهروندان تهرانی و کرجی می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش، دریافت کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top