تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/07/02 - 11:01
کد خبر: 371114

قدیس‌سازی از زندانیان اعدامی؛

دلسوزانِ همیشگیِ تبهکاران!

دلسوزانِ همیشگیِ تبهکاران!

حالا معاندین که گزینه مناسب خود را انتخاب کردند شروع به داستان سازی کردند که یک کشتی گیر جوانمرد به صورت شانسی از میان معترضین انتخاب شده و دستگیر شده است و حالا حکم اعدام را برای او زده اند و حالا هشتگ نوید را اعدام نکنید، اعدام نکنید، ... توسط دلسوزان همیشگی تبهکاران زده میشود؛ بهانه دلسوزی آن‌ها هم داغدار شدن خانواده متهم است که بخاطر آن‌ها متهم را اعدام نکنند.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در طول تاریخ مردم همیشه پیرو یک رهبر و یا یک گروه خاص بودند که اعتماد قلبی و یک نوع احساس اتکا به آن‌ها داشته باشند. سلبریتی‌ها و رسانه‌های لاکچری غربی از این دسته از گروه‌ها هستند. چرا که همیشه جلوی چشم مردم هستند و این ارتباط باعث ایجاد یک رشته باریک اعتماد و صمیمیت بین مردم و آن‌ها میشود. این فرصت بسیار خوبی برای اجرای اهداف تخریبگرانه آنهاست.

امروزه بسیاری از افراد سراسر جهان از فضای مجازی استفاده میکنند، فضایی که به دلیل فراگیر بودن آن میتوان هر حقیقت و شایعه‌ای را در عرض چند ثانیه منتشر کرد. وجود همچنین فضایی به افرادی همچون سلبریتی‌ها و سروران پشت پرده آن‌ها این امکان را می‌دهد که اطلاعات خود را با سریعترین سرعت ممکن با مردم به اشتراک بگذارند. البته سلبریتی‌ها بعضا حیات مجازی ندارند و فقط در صورتی که از سروران خود دستور بگیرند ویا به نفع آن‌ها باشد، مطلبی را منتشر میکنند (البته آن طفل معصوم‌ها گناهی ندارند بالاخره پاسپورت و اقامتشان دچار مشکل می‌شود مجبورند دیگر!).

نمونه‌های بسیاری از این هشتگ پراکنی‌ها و حمایتگری‌های مسخره و هدفمند سلبریتی‌ها وجود دارد و یکی از مهمترین آن‌ها هشتگ اعدام نکنید است. در چند سال اخیر از سوی دشمنان و همیاران داخلی آن‌ها مسئله حذف اعدام از میان مجازات و بیان نُقْصانِ قوه قضائیه مطرح شده است تا بتوانند از سیستم قضایی مشروعیت زدایی کنند. برای این کار ابتدا یک بت و سمبل پاکی و نیکی از مجرمان و قاتان میسازند و سپس مقتول را یک دیو معرفی میکنند.

نمونه این داستان ماجرای سرقت مسلحانه سه نفر از اشرار و سارقین مسلح است که در حال سرقت از یک خانم دستگیر شدند. این سه نفر اعمال شرورانه‌ای انجام میدادند و اعمال خود فیلم تهیه میکردند و برای خبرگزاری‌های معاند میفرستاند.

بعد از اعلام حکم اعدام آن‌ها جگر رسانه‌های خارج از کشور و سلبریتی‌ها شروع به سوزش می‌کند و شروع به ترند کردن هشتگ اعدام نکنید می‌کنند، اما به چه عنوانی؟ به عنوان اینکه این سه نفر جزو کسانی بودند که در اعتراضات آبان شرکت کردند و حالا به جرم اعتراض قرار است بالای دار بروند. به رسم همیشگی مردم نیز بدون مطالعه و دانستن علت اصلی ویا حتی پیگیری درباره‌ی این مطلب شروع میکنند به زدن هشتگ اعدام نکنید.

دلسوزانِ همیشگیِ تبهکاران!

مرداد ماه سال ١٣٩٧ در شبی که در شیراز تجمعاتی شکل گرفته بود، مامور حراست سازمان آبفای شیراز در حال انجام ماموریت خود بود، عده‌ای از افراد معترض که تحت تاثیر دستور کار گروه‌های برانداز (کشتن نیرو‌های امنیتی) بودند، او را به عنوان یک نیروی امنیتی و دشمن تشخیص دادند و ایشان را تعقیب می‌کنند. طبق دستورکار گروه‌های برانداز و کینه‌ای که از نظامیان داشتند، آن مامور را، نزدیک به خانه اش، به قصد کشتن آسیب می‌رساند و آن مامور جلوی چشم عزیزانش به شهادت میرسد. نوید افکاری و همدستانش که به ضرب چاقو شهید حسن ترکمان را به شهادت میرساند توسط فیلمی که از دوربین‌های مدار بسته گرفته شده بود متهم شناخته شده و دستگیر شده بود.

پرونده او بخاطر مراحل متعدد دوسال به طول انجامید و وکیل او مهدی محمدیان چندی پیش در توییتر نوشت که نتوانستند از خانواده مقتول رضایت بگیرند، تعلل وکیل در گرفتن رضایت طی این دوسال نیز جای شگفتی دارد! حالا معاندین که گزینه مناسب خود را انتخاب کردند شروع به داستان سازی کردند که یک کشتی گیر جوانمرد به صورت شانسی از میان معترضین انتخاب شده و دستگیر شده است و حالا حکم اعدام را برای او زده اند و حالا هشتگ نوید را اعدام نکنید، اعدام نکنید، ... توسط دلسوزان همیشگی تبهکاران زده میشود؛ بهانه دلسوزی آن‌ها هم داغدار شدن خانواده متهم است که بخاطر آن‌ها متهم را اعدام نکنند.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا خانواده شهیدان و مقتول‌ها داغدار نمی‌شوند؟ فرزندان و همسران و والدین آن‌ها داغدار نمی‌شوند؟

مردم، سیاستمداران و ورزشکاران خارجی که دلسوز همیشگی مردم ایران هستند از این هشتگ حمایت کردند. روحیه پاک و جوانمردانه کشتی گیران و ورزشکاران خارجی که همیشه برای مرگ تک تک اسطوره‌های ورزشی ایران تاسف می‌خوردند این بار هم برای حکم اعدام یک قاتل که به قتل خود هم اعتراف کرده غصه خوردند و از هشتگ‌ها حمایت کردند.

همیشه در تمام دوره‌ها و نسل‌های گذشته گروه‌هایی بودند که به نفع ویا ضرر یک گروه یا یک شخص شایعه پراکنی میکردند و حتی موجبات مرگ انسان‌ها راهم فراهم میکردند. همیشه مردمانی زود باور هم بودند و هستند و خواهند بود که چشم بسته تمام شنیده‌ها و دیده‌ها را می‌پذیرفتند و با این گروه‌ها همکاری میکردند. همواره در تاریخ انسان‌های بیگناه بخاطر حمایت بی خبران کشته شدند و انسان‌های شیطان صفت نجات پیدا کردند.

امید است تا زمانی برسد که مردم قبل از اینکه قضاوت کنند به عقبه یک اتفاق بیاندیشند تا هیچگاه و هیچ کس باعث مرگ بیگناهان و نجات شیاطین نشود.

گزارش از مهدیه دیداری

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top