تاریخ انتشار: شنبه 1399/07/05 - 16:01
کد خبر: 371381

امیر حاتمی: ارتش و سپاه بازوی امنیت‌ساز ایران هستند

وزیر دفاع گفت: ارتش و سپاه در کنار هم به‌عنوان یک بازوی توانمند و شمشیر ذوالفقار و دست امنیت‌ساز برای کشورمان، دستاوردهای ارزشمند و افتخارات عظیمی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امیر حاتمی وزیر دفاع به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در یادداشتی، تاکید کرد: این دو سازمان مقتدر و پرصلابت نیروهای مسلح (ارتش و سپاه)، در کنار هم به‌عنوان یک بازوی توانمند و شمشیر ذوالفقار و دست امنیت‌ساز برای کشورمان، دستاوردهای ارزشمند و افتخارات عظیمی را برای  جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

متن یادداشت امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزی که صدام جنایتکار و متجاوز به ایران اسلامی‌مان حمله کرد،  تصور نمی‌کرد ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در کنار نیروهای مردمی و سپاه پاسداران قدرتمند در وحدتی مثال زدنی و بی‌مانند، ماشین جنگی متجاوزان ددمنش را پشت دروازه‌های شهر نگه دارند.

شاید برای تاریخ‌پژوهان سند همکاری ارتش و سپاه با تدبیر بلند امام راحل)ره) در قرارگاه‌های مشترک و توسط فرماندهان عالی ارتش و سپاه شکل گرفته باشد، اما جای‌جای خاک مقدس ایران اسلامی در جنوب و غرب کشورمان شاهد است  خون پاک و مطهر برادران ارتشی و سپاهی در کنار هم برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ملت عزیزمان در عین مظلومیت بر زمین ریخت و ایستادگی،جانفشانی و مجاهدت‌های مخلصانه و عاشقانه آن روزگاران،  سرآغاز مسیر نورانی شد که امروز  نظام مقدس جمهوری اسلامی از نهالی نوپا به درختی تنومند  و پرثمر تبدیل شده و دست پرتوان و نفوذ معنوی نظام مقدس اسلامی در فرای مرزها ، امید همه آزادیخواهان جهان شده است.

آنچه امروز وحدت سپاه و ارتش را نهادینه و با ثبات کرده‌است،ریشه در دوران دفاع مقدس ملت بزرگ داردکه همواره با  تعهد، عقلانیت، درایت ،ایمان و برادری  همراه بوده است؛ عقلانیتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)  سرآغاز پیروزی‌های بعدی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌های مقابله با استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا و رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی شد و این دو سازمان مقتدر و پرصلابت نیروهای مسلح (ارتش و سپاه)،  در کنار هم به‌عنوان یک بازوی توانمند و شمشیر ذوالفقار و دست امنیت‌ساز برای کشورمان، دستاوردهای ارزشمند و افتخارات عظیمی را برای  جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

اخلاص و مجاهدت فرماندهان و رزمندگان عزیز به‌ویژه شهدای عظیم الشان دفاع مقدس  در حفظ و حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در دوران سراسر حماسه دفاع‌مقدس خود نمایی کرد، به‌طوری که در غرب شهیدان صیادشیرازی، بروجردی، پیچک،کشوری و لشکری، در جنوب شهیدان نامجو و فکوری و کلاهدوز، همت و باکری و آبشناسان، اقارب‌پرست و بابایی همه کنار هم در برابر متجاوز ایستادند و امروز امنیتی را برای ما به یادگار گذاشتند که می‌توان از آن با افتخار یاد کرد. همان‌طور که روزگاری در صف مبارزه با صدام، «برادر» کلمه  پرتکرار فرماندهان و رزمندگان ارتش و سپاه در جبهه‌های جنگ تحمیلی بود امروز نیز این واژه ،رمز پیروزی و استحکام قدرت درونی  ملت بزرگ ایران اسلامی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top