تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/07/06 - 10:55
کد خبر: 371439

طرح یک مسئله برای ایجاد جنگ روانی؛

رویای براندازی یا دغدغه برابری جنسیتی!

رویای براندازی یا دغدغه برابری جنسیتی!

بى خانمانى‌ها که روز به روز بیشتر مى شود، فقر شدید که دامان اکثریت جامعه را گرفته است، امار فحشا که غیرقابل کنترل شده است، آمار اعتیاد که وحشتناک در حال افزایش است، شخصیت هاى سخیفى که جایگزین نیروهاى اصیل فرهنگى شدند، در لایحه سال ۹۹ بودجه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست حذف شد و هیچ اهمیتى به این قشر داده نشد!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رسالت سیاست خارجه اروپایی‌ها در ایران چیست؟ پاتریک هنینگسن: «پنتاگون به همراه وزارت خارجه ایالات متحده امریکا از مسائل عدالت اجتماعی برای احقاق سیاست خارجی خود استفاده می‌کنند.» سال ۲۰۱۷ پشت پرده‌های مهمتری از طرح حمایت از حقوق زنان آشکار شد؛ بهانه کردن حقوق زنان برای اجرای پروژه‌های نظامی امنیتی اگر تسخیر نظامی هزینه‌ساز است موضوع عدالت اجتماعی و حقوق زنان راه حل مناسب تری است، تسخیر نظام فرهنگی و فکری یک ملت صرفا به معنای براندازی آن نظام نیست؛ هدف اصلی تغییر ارزش هاست.

برگردیم به سال ۹۵ و حضورهیئت بلندپایه سوئدى در ایران جلسه اى که در خبرگزارى هاى غربى بسیار خبرساز شد قرار بود سفارت سوئد در ایران سیاست فمنیستى و ضداسلامى را دنبال کند، اما حضور زنان سوئدى با حجاب در جلسه باعث خشم سازمان هاى غربى شد. اعتراضات موثر واقع شد غربگرایان داخلى بیشتر از خارجى‌ها مطیع دستورات سازمان هاى اروپایى هستند دقیقا روز بعد یعنى در تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۹۵ جلسه بعدى هیئت سوئدى با مقامات ایرانى در تهران بدون حجاب برگزار شد. جلسه اى مشکوک که هیچ اسنادى از آن در خبرگزارى هاى داخلى منتشر نشد و معاونت زنان رییس جمهور حاظر به شفاف سازى مسائل مطرح شده در جلسه نشدند. نکته‎ى مرموز‌تر این جلسه دیدار «آن لیند» وزیر تجارت و اتحادیه اروپاى سوئد با معاونت زنان ایران بود.

رویای براندازی یا دغدغه برابری جنسیتی!

دانشگاه یا قرارگاه جاسوسان

ترویج سیاست هاى فمنیستى در ایران با کمک نهادهاى مالى بین المللى؛ سوئد و فنلاند بازوهاى اصلى اجراى این طرح حالا وقت آن رسیده بود که پاى انستیتو به دانشگاه هاى ایران باز شود. «اوله واستبرگ» مدیراسبق انستیتو سوئد از دوستان نزدیک «رودى جولیانى» مشاور ترامپ مى باشد که سال ۲۰۰۵ به عنوان نامزد جایزه صلح نوبل معرفى می‌شود.

دیدار مسئولان سفارت سوئد و فنلاند با مسئولین دانشگاه هاى ایران روز به روز بیشتر شد و سیاست هاى توانمند سازى زنان را طبق برنامه هاى غرب آموزش میدادند.

همه چیز حساب شده پیش رفت، رویدادهایى از قبیل جذب دانشجویان ایرانى در سفارت سوئد، بورسیه دختران ایرانى و آموزش در حوزه زنان، برگزارى نمایشگاه هاى عکس در شهرهاى ایران با سیاست برابرى جنسیتى، حذف نقش تربیتى زنان در خانواده و گسترش روز به روز استفاده ابزارى از زنان در جامعه.

شرایط ازدواج را تغییر دادند، ساختار اصیل خانواده‌ها دگرگون شد، ارزش هاى غربى به شدت در خانواده‌ها تقویت شد، تربیت نسل مفید و متعهد تنزل داده شد؛ اما هیچ دستاورد قابل تاملى در این دوران به دست نیامد که بگوییم این سیاست‌ها توانسته چاره گشاى مشکلات زنان باشد. بى خانمانى‌ها که روز به روز بیشتر مى شود، فقر شدید که دامان اکثریت جامعه را گرفته است، امار فحشا که غیرقابل کنترل شده است، آمار اعتیاد که وحشتناک در حال افزایش است، شخصیت هاى سخیفى که جایگزین نیروهاى اصیل فرهنگى شدند، در لایحه سال ۹۹ بودجه زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست حذف شد و هیچ اهمیتى به این قشر داده نشد، بودجه شوراى فرهنگى اجتماعى زنان ۱۸ درصد کاهش داده شد و بیشترین درصد بودجه معاونت به مسئله عدالت جنسیتى اختصاص داده شد.

رویای براندازی یا دغدغه برابری جنسیتی!

اما در این بین مجلس انقلابى منفعل نماند و بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانى را براى حمایت از زنان بى سرپرست و بدسرپرست اختصاص داد. آتش این معرکه‌ها از برجامى بلند شد که آقاى روحانى و ظریف ما را در برابر دشمن خلع سلاح کردند در برنامه اى که با آژانس اتمى ریخته بودند قرار بود آن‌ها فقط بر سایت‌هاى هسته‌اى نظارت داشته باشند، اما بعد‌ها معلوم شد بازرسان آژانس در دانشگاه هاى ما نفوذ کرده اند و بازدیدهایى در دانشگاه داشته اند. اساتید دانشگاه اعلام کردند با تداوم این روند دیگر چیزى از حیثیت علمى دانشگاه هاى ایران باقى نمى ماند.

احمد چلداوى عضو هیئت علمى دانشگاه علم و صنعت در این خصوص اظهار داشت: «حتى نیروى انتظامى هم حق ندارد بدون اجازه از دانشگاه هاى ما بازرسى کند با چه حقى مى گذارند یک عده از خارج کشور وارد دانشگاه هاى ما شوند؟ اتاق هاى ما دیگر قابل اعتماد و امن نیست و ما جرئت نمی‌کنیم ۴ تا پروژه ى علمى را در آن نگاه داریم.»

عملا بدون هیچ جنگی، دولتمردان طورى کشور را نفوذپذیر کردند که اگر کسى میخواست مقاله اى ارائه دهد و در مورد سانتریفیوژ یا راکتور‌ها در دانشگاه کار کند باید به آژانس جواب پس میداد که چرا میخواهیم چنین کارى انجام دهیم و نتیجه‌اش را در کجا میخواهیم استفاده کنیم. در حقیقت هر ایده اى را که میخواستیم در مورد سوخت هسته اى در کشور شبیه‌سازى کنیم و آزمایشاتى روى آن انجام دهیم آژانس مدعى ما بود که چرا این کار را انجام مى دهید.

رویای براندازی یا دغدغه برابری جنسیتی!

رئیس سابق سازمان انرژى اتمى گفت: «متاسفانه خیلى از بخش هاى دانشگاه‌ها دست افراد لاقید افتاده که همه غر بزده هستند به گون هاى که اگر کسى یک شعار مرگ بر آمریکا بدهد اطلاعیه می‌دهند و می‌گویند، نگویید و این‌ها را حذف کنید. وقتى چنین عناصرى در دانشگاه هاى ما هستند چه باید کنیم؟ آیا با این شرایط بازرسان آژانس نباید به دانشگاه بیایند؟ طبیعى است که آن‌ها می‌گویند بازرسان به دانشگاه بیایند و همه جا را ببینند، چون این آقایان می‌خواهند با آمریکا و جاهاى دیگر ارتباط داشته باشند و مسافرت هاى خودشان را بروند و فرصت مطالعاتى داشته باشند، با این وجود به اقتدار کشور و انقلاب کارى ندارند.»

رییس سازمان جاسوسى MI۶ طی اظهاراتی گفت: «تا ۱۰ سال آینده چنان فرهنگ مردم ایران را تغییر میدهیم که دیگر مشکلى با آن‌ها نخواهیم داشت.»

دیدارهاى هرساله فردى که از جورج بوش جایزه گرفته و براى نیروى هوایى آمریکا فعالیت مى کند از دانشگاه هاى شیراز و تهران براى شناسایى نخبه هاى کشور و ایجاد گروه هاى تعاملى براى کارهاى تحقیقاتى با آن‌ها گواه نفوذ بیش از اندازه در دانشگاه هاست این فرد توسط سردسته ى فتنه گران ۸۸ که قائم مقام یکى از دانشگاه‌ها شده بود انجام مى شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top