تاریخ انتشار: شنبه 1399/07/12 - 11:44
کد خبر: 372079

معرفی اسپیس فریم

یکی از سازه هایی که امروزه کارایی بسیار زیادی پیدا کرده است اسپیس فریم می باشد که جهت برپایی غرفه ها در نمایشگاه، اسکان اضطراری در مواقع سیل و زلزله و ... از این سازه استفاده می شود امروزه اجاره اسپیس و خرید و فروش اسپیس دست دوم نسبت به اسپیس نو به علت هزینه کمتر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است هر چند که از کیفیت بالایی هم برخوردارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اسپیس فریم، فرم های هندسی با ظاهری زیبا  و استحکام بالا می باشند که امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده اند در واقع اسم این سازه  از کلمه لاتین  به معنی فضا می باشد. این سازه در شکل های هندسی منظم و گاها نامنظمی وجود دارد که به صورت کاملا متحد در کنار هم قرار گرفته اند به صورتی که نیرو بین تمام قسمت های سازه به صورت مساوی تقسیم شده است امروزه اسپیس فریم ها  کاربردهای زیادی پیدا کرده اند و با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روزه به کاربری این سازه اضافه می شود.  مهمترین ویژگی که این اسپیس ها دارند این است که علاوه بر سبک بودن و استحکام بالایی که دارند حمل و جابجایی بسیار راحتی دارند و در کوتاه ترین مدت زمان تنها از طریق اتصالاتی که دارند به هم وصل و سازه شکل می گیرد امروزه جهت برپایی نمایشگاه ها، تمامی غرفه ها با استفاده از این اسپیس فریم ها آماده می شوند که مزایای زیادی دارد.

 بسیاری از افراد که شغلشان به گونه ای است که مدام باید در مکان های مختلف برای فروش محصولات خود غرفه بزنند  خرید اسپیس پیشنهاد می شود چون علاوه بر نصب بسیار سریع و آسان از استحکام و زیبایی بالا برخوردار است و در عین حال جابجایی و حمل راحت تری نسبت به داربست های دیگر دارد و در اندازه و ابعاد مختلفی ساخته می شود. امروزه شرکت های مختلفی شروع به ساخت و تولید اسپیس فریم ها در اندازه و ابعاد و اشکال مختلفی کرده اند و علاوه بر تولید، فروش و  اجاره اسپیس ها را نیز انجام می دهند. اسپیس ها در برپایی غرفه، ساخت سن،  مکان مناسب برای نورپردازی و .... مورد استفاده قرار می گیرد و روز به روز به کارایی این سازه اضافه می گردد.

  

اسپیس فریم

یکی از مزایای بسیار مهم اسپیس فریم ها قابلیت اجاره اسپیس می باشد از آنجایی که خرید اسپیس ها برای خریدار هزینه بردار می باشد بنابراین اجاره این سازه راهکار مناسبی است که می توان با هزینه کم این سازه را اجاره کرد. در صورتی که بسیاری از افراد شغلشان به گونه ای است که نیاز به برپایی دائمی غرفه و نمایشگاه ندارند یا در طول سال چندین بار نیاز به اسپیس فریم پیدا می کنند اجاره اسپیس فریم بهترین گزینه برای این افراد است. زیرا با هزینه کمتر می توانند کار خود را با کیفیت بالا انجام دهند.به علت اینکه تهیه و خرید اسپیس نیاز به محیط باز  بزرگی برای نگهداری دارد اجاره این سازه  مشکل را حل کرده است. هزینه اجاره اسپیس به عوامل مختلفی از جمله متراژ مکان و نوع  کار بستگی دارد و از آن جایی که امروزه با توجه به بالا رفتن هزینه ها تهیه این اسپیس ها با یک سری محدودیت روبرو شده است اجاره اسپیس در حل این مشکل کمک شایانی کرده است.    

با توجه به کاربردی بودن این سازه و نیاز روز افزون بسیاری از مشاغل ها به اسپیس فریم امروزه شرکت های مختلفی شروع به تولید و فروش این سازه کرده اند. شرکت اسپیس سازان یکی از این شرکت های معتبر می باشد که امروزه در زمینه تولید، فروش و نصب اسپیس ها شکوفا عمل کرده و فروش اسپیس به تمامی نقاط ایران را انجام می دهد. فروش اسپیس به  دو روش جزئی و  کلی برای کارفرمایان که در متراژ بزرگ نیاز به اسپیس فریم دارد  صورت می گیرد. قیمت فروش اسپیس بستگی به طراحی و نوع مواد به کار رفته، مقدار مواد به کار رفته، نوع جوشکاری  و قیمت مواد مصرفی آبکاری شده و ... بستگی دارد و از آنجایی که روز به روز قیمت آهن به کار رفته در تولید اسپیس تغییر می کند این تفاوت قیمت نیز در قیمت نهایی اسپیس تولید شده تاثیر زیادی دارد.

 در هنگام خرید اسپیس فریم باید دقت کافی داشت که از اسپیس استفاده شود که در ساخت آن از مواد با کیفیت بالا استفاده شده باشد. بسیاری از شرکت ها از جمله گروه اسپیس سازان برای رضایت کامل مشتری و اینکه با اطمینان خاطر به خرید این محصول بپردازند اطلاعات کامل از مواد به کار رفته در ساخت اسپیس فریم و حتی مراحل تولید را در اختیار مشتری ها قرار می دهند که با اطلاع کافی جنس با کیفیت و مرغوب را خریداری نمایند. قیمت اجاره اسپیس نیز به عوامل مختلفی از جمله مدت زمان اجاره اسپیس فریم، متراژ به کار رفته شده، هزینه نصب و .... بستگی دارد.

به علت شرایط اقتصادی کشور در سال های اخیر قیمت اسپیس فریم ها روز به روز در حال  افزایش می باشند و شرکت های اسپیس ساز جهت رفاه حال مشتریان خود اجاره اسپیس دست دوم را ارائه می دهند که بسیار به صرفه تر می باشد و مشتریان با هزینه کمتر نیاز های خود را با اجاره اسپیس دست دوم برطرف می کنند و این شرکت ها با این انتخاب که در اختیار مشتریان قرار داده اند روز به روز بر محبوبیت شرکتشان افزوده می شود رضایت مشتری ها از این شرکت ها بالاتر می رود زیرا اسپیس دست دوم تمام کارایی اسپیس اول را دارد و تنها گزینه متفاوت قیمت کمتر اسپیس دست دوم می باشد که کمک شایانی به استفاده کنندگان از این سازه کرده است.  اسپیس دست دوم در مناطق زلزله زده و سیل زده جهت اسکان،  در برپایی سریع جشن ها، ساخت گلخانه و ... بسیار زیاد  مورد استفاده قرار می گیرد.

 اسپیس دست دوم کیفیت و استحکام اسپیس نو را دارند و در بیشتر موارد به علت کمبود فضا برای نگهداری این سازه و تغییر در متراژ نمایشگاه و یا استفاده از طرح های جدید اسپیس فریم جدید، اسپیس فریم ها  را به  فروش می رسانند. حتما باید اسپیس دست دوم را از شرکت های معتبر اجاره یا خریداری کرد که از مواد با کیفیت و مناسب در ساخت این سازه ها استفاده کرده اند امروزه برخی از افراد سودجو  با پیشنهاد پایین برای اجاره اسپیس دست دوم  سعی دارند که مواد تقلبی و با کیفیت بسیار پایین را به مشتریان بفروشند که باید دقت کافی را داشته باشند زیرا در صورتی که این اسپیس ها از مواد با کیفیت پایین استفاده شود و به خوبی هم نصب نشوند در صورت بروز حوادث ناگوار خسارات جبران ناپذیری را به وجود می آورند. 

اسپیس دست دوم

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top