تاریخ انتشار: شنبه 1399/07/12 - 14:04
کد خبر: 372116

چرا وزیر ورزش سکوت کرده است؟

چرا وزیر ورزش ما نباید موضعی ملی درباره بازی امشب پرسپولیس بگیرد؟ مگر نه اینکه پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در آسیاست؟ برای ماندن نام ایران در آسیا چقدر باید هزینه کنیم؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبر ورزشی،  وزیر ورزش عربستان قول داد اگر تیم النصر بتواند پرسپولیس ایران را شکست دهد، به هر یک از بازیکنان و کادر فنی تیم النصر ۱/۱ میلیارد تومان پاداش بدهد. این پول البته برای بازیکنان النصر پولی نیست، اما چند نکته مهم را برای بار هزارم ثابت می‌کند. عربستان مدت‌هاست نقاب از صورت برداشته و به شکل مستقیم با ایران می‌جنگد. آن‌ها خوب می‌دانند که این یک نبرد حیثیتی برای کشورشان است و برای باقی ماندن تنها نماینده عربستان در لیگ قهرمانان هر تلاشی انجام می‌دهند. برای عربستانی‌ها این بازی معمولی فوتبال نیست که قبل از این هم ثابت کرده‌اند به فوتبال کاملاً سیاسی نگاه می‌کنند. برای وزیر ورزش عربستان، برد النصر یک امتیاز بسیار بالاست، چون یک نبرد سیاسی را برده است، اما چرا ما سکوت کرده‌ایم؟ چرا وزیر ورزش ما نباید موضعی ملی درباره بازی امشب بگیرد؟ مگر نه اینکه پرسپولیس نماینده فوتبال ایران در آسیاست؟ برای ماندن نام ایران در آسیا چقدر باید هزینه کنیم؟ چرا باید مدیرعامل پرسپولیس بگوید اگر کسی سندی برای کمک وزارت ورزش به پرسپولیس دارد رو کند؟ چرا باید گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی و در برابر خبرنگاران کشور‌های دیگر بگوید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از کوهی از مشکلات عبور کرده‌ایم؟

مدیران عزیز ورزش بدانند پرسپولیس در برهه کنونی، یک پروژه ملی است که باید به ثمر بنشیند. اگر به دلیل ترس از طعنه‌ها و کنایه‌ها، با بی‌تفاوتی نسبت به این پروژه ملی، زمینه شکست آن را فراهم کنیم، نهایت بی‌هنری است.

حالا حریف پرسپولیس یک تیم عربستانی است. همه باید کنار هم باشیم تا از این بازی بزرگ عبور کنیم. نگاه‌تان را فقط برای همین یک بازی ملی کنید. عینک‌ها را بردارید تا حقیقت به چشم شما بیاید. پرسپولیس تا قهرمانی در آسیا فقط به اندازه دو بازی ۹۰ دقیقه‌ای فاصله دارد. از سال ۱۹۹۲ (از ۲۸ سال قبل) که قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شده‌ایم دیگر رنگ قهرمانی را ندیده‌ایم. نه در دوره‌های باقی‌مانده جام باشگاه‌های آسیا و نه در ۱۸ دوره لیگ قهرمانان آسیا. حالا فقط به اندازه دو بازی تا قهرمانی در آسیا فاصله داریم. حیف است در سال‌های بعد حسرت این فرصت را بخوریم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top