تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/07/22 - 14:46
کد خبر: 373145

نامه تشکل‌های دانشجویی درباره بازگشت شهدای خان طومان

شب گذشته دوباره فضای کشور با نام شهیدان خان طومان معطر شده است و نتایج تفحص پیکر پاک شهیدان خان طومان خبر از بازگشت هشت پرستوی خونین بال این سرزمین بعد از چهار سال به خاک پاک سرزمین را می‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تشکل‌های دانشجویان انقلابی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به مناسبت بازگشت شهدای تازه تفحص‌شده خان طومان، نامه سرگشاده‌ای خطاب به شهردار شهر اصفهان منتشر کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:
 بی شک استکبارستیزی و مبارزه با ظالمان عالم، یکی از اهداف اصیل و اساسی انقلاب اسلامی است؛ هدفی که مبنای مقاومت در کشورهای جهان اسلام قرار دارد و بر اساس همین مبنا در مقابل همه قدرت های شرق و غرب ایستادگی می‌نماید.

همان‌گونه که مستحضرید قهرمانان این روزهای این سرزمین جوانانی‌اند که با جان خود امنیت و سلامت مردم را تضمین می‌کنند، چه پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا جانفشانی کردند و می‌کنند و چه آنان که با خلق حماسه دفاع از حرم، حریم امنیت کشور و حرم‌های ائمه اطهار را از چنگال دشمنان بد صفت حفظ نمودند.

شب گذشته دوباره فضای کشور با نام شهیدان خان طومان معطر شده است و نتایج تفحص پیکر پاک شهیدان خان طومان خبر از بازگشت هشت پرستوی خونین بال این سرزمین بعد از چهار سال به خاک پاک سرزمین را می‌دهد. 

حال که به دلیل مقابله با ویروس منحوس کرونا و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و نیز کمک به جهادگران کادر درمان، شرکت در مراسم تشییع این عزیزان و شانه زدن زیر تابوت آنان و کاستن از غم خانواده‌هایشان ممکن نیست، از شما درخواست داریم تا با تغییر چهره ی شهر به فضای درخور شأن و احترام ورود این عزیزان به وطن، تسلای دل‌های امت انقلابی و خانواده های این عزیزان باشید؛ بی شک، این کمترین اقدام در برابر ایثار این شهدا و صبر خانواده های آنان است و قطعاً مورد توجه و عنایات حضرت حق تعالی قرار خواهد گرفت. 

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان، دانشگاه آزاد اصفهان، دانشگاه آزاد نجف آباد و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان و انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان از امضاکنندگان این نامه سرگشاده هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top