تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/07/23 - 09:44
کد خبر: 373216

۳ سال از وعده خانه‌کردن پدر آتنا اصلانی گذشت

در حالی قرار بود بر اساس دستور رئیس‌جمهوری یک دستگاه واحد مسکونی به پدر آتنا اصلانی واگذار شود که پس از گذشت بیش از سه سال خبری از تحقق این وعده نیست.

به گزارش « خبرنامه دانشجویان ایران » به نقل از تسنیم، تیرماه سه سال قبل پس از قتل دختربچه 6 ساله آتنا اصلانی، رئیس‌جمهور به وزیر وقت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانواده این دختربچه دستور داد و مقرر شد یک واحد مسکونی به پدر اتنا واگذار شود.

۳ سال از وعده خانه‌کردن پدر آتنا اصلانی گذشت

در همان ایام ربیعی سخنگوی کنونی دولت گفته بود:‌ «پدر آتنا با دستور رئیس جمهور در یکی از مجتمع‌های کشت و صنعت مشغول به کار شد و قرار است خانواده وی به خانه‌ مناسبی منتقل شوند. خانه مناسبی برای زندگی خانواده آتنا در نظر گرفته شده که به زودی به این خانه منتقل می‌شوند.»

اما بیش از سه سال از وعده وزیر سابق کار می‌گذرد و هنوز خبری از خانه‌دار شدن پدر آتنا اصلانی نیست.

بهنام اصلانی پدر آتنا، می‌گوید: قرار بود بر اساس دستور رئیس‌جمهور به من یک واحد مسکونی واگذار شود، اما ایست قلبی بی موقع برایم ایجاد مشکل کرده است.

وی در این‌باره توضیح داد: در روزی که قرار بود از بنده برای تحویل مسکن اثر انگشت بگیرند، متاسفانه دچار ایست قلبی شده و در بیمارستان بستری شدم. بعد از آن نیز گفتند که دیر آمده‌ام و واحد مسکونی را به فرد دیگری واگذار کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به این‌که سال 84 پدرم مریض شد و 4 دانگ یک زمین را به نام من زد تا پس از فوتش بین 6 برادرم تقسیم کنم، گفت: پس از فوت پدرم، این زمین را فروختم و به وصیتش عمل کردم. به خاطر این سند فرم ج بنده قرمز شد که مربوط به 12 سال قبل از حادثه ناگوار بوده است.

پدر آتنا اصلانی افزود: متاسفانه با وجود دستور رئیس‌جمهوری و تاکید وزیر وقت تعاون هنوز مستأجر هستم و پیگیری‌ها از ادارات مختلف برای این کار نتیجه‌ای نداشته است.

۳ سال از وعده خانه‌کردن پدر آتنا اصلانی گذشت

در تاریخ 21 تیرماه امسال مهران کفاش معاون حقوقی،‌ امور مجلس و استان‌ها وزارت راه در نامه‌ای به علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درخواست تسریع در واگذاری مسکن مهر (هدیه رئیس‌جمهوری) به بهنام اصلانی را ارسال می‌کند. اما به نظر می‌رسد این نامه در پیچ و خم بروکراسی‌های اداری گیر کرده است.

پدر آتنا اصلانی همچنین تصاویری از گفت‌وگو با وزیر راه و شهرسازی و درخواستش برای تسریع در روند واگذاری مسکن مهر را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده  که در آن محمد اسلامی تاکید کرده دستورات لازم را برای این منظور ابلاغ کرده است.

وی همچنین یکی از دلایل طولانی شدن واگذاری مسکن مهر را عدم توجه مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل به دستور معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top