تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/08/06 - 10:11
کد خبر: 374308

هتل‌های خوب در بارسلونا

هتل چهار ستاره لوکس کازا کامپر 40 اتاق داشته و اتاق‌ها همگی از سالن استراحت برخوردار هستند. این هتل نزدیکی خیابان اصلی رامبلا و بازار بوکریا قرار دارد. طراحی نمای بیرون هتل ترکیبی از رنگ‌های قرمز، سفید و سیاه بوده و از سبک گوتیک قرن نوزدهم بهره گرفته شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» یکی از شهرهای مهم اسپانیا بارسلونا نام دارد که اهمیت و محبوبیت زیاد آن به واسطه جاذبه‌ها و خصوصیات منحصربه‌فردش به دست آمده است. کریستف کلمب، تیم فوتبال بارسلونا، گاوبازی و محله‌های قدیمی همگی چیزهایی هستند که ما را یاد این شهر زیبا می‌اندازند. این شهر با اینکه مقصد ارزانی برای سفر به‌حساب نمی‌آید؛ اما یکی از مقصدهای پرطرفدار گردشگری در اسپانیا و قاره اروپا محسوب می‌شود. این شهر در گذشته به نام‌های مختلفی همچون بارکنو در زبان فنیقی ساکن ایبری، بارچیونا، بارسالونا، بارچلونا و بارچنونا شناخته می‌شد. اگر شما هم قصد سفر به این شهر دوست‌داشتنی را دارید و برای اقامت خود میان هتل های بارسلونا در اینترنت گشت می‌زنید، این مطلب به دردتان خواهد خورد.

هتل‌های خوب در بارسلونا

کازا کامپر

هتل چهار ستاره لوکس کازا کامپر 40 اتاق داشته و اتاق‌ها همگی از سالن استراحت برخوردار هستند. این هتل نزدیکی خیابان اصلی رامبلا و بازار بوکریا قرار دارد. طراحی نمای بیرون هتل ترکیبی از رنگ‌های قرمز، سفید و سیاه بوده و از سبک گوتیک قرن نوزدهم بهره گرفته شده است. برای علاقه‌مندان به دیزاین و معماری این ویژگی یک حسن به‌شمار می‌آید. اتاق‌ها نیز بسیار شیک و مینیمال تزئین شده‌اند. برند کازا کامپر تنها دو شعبه در جهان دارد؛ یکی در شهر بارسلونا و دیگری در برلین است. ایده شروع به فعالیت این هتل بارسلونایی، به افتتاح یک هتل توسط برند معروف کامپر برمی‌گردد که مربوط به کفش اسپانیایی است. بالکن اتاق‌ها برای تماشای غروب تماشایی بارسلونا مکانی عالی محسوب می‌شود. رستوران میشلن نیز در این هتل با غذاهای آسیایی و به‌شکل تاپاس‌های سنتی اسپانیایی و اسنک آسیایی از مسافران پذیرایی می‌کند. پارک اسکیت موزه هنر معاصر، بازار معروف بوکریا (300 متر)، خانه اپرای Liceu، تئاتر گویا (350 متر)، کلیسای جامع بارسلونا (650 متر)، موزه پیکاسو (یک کیلومتر)، کمپ نو (چهار کیلومتر) و فرودگاه بارسلونا (12 کیلومتر) نزدیکی این هتل قرار دارند. بیلیارد، سونا، سالن ورزشی، اتاق سیگار ممنوع، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان، فکس، فتوکپی، خشکشویی، آرایشگاه، بار، اینترنت و باغ از امکانات رفاهی هتل به‌شمار می‌رود.

سوهو هاوس

فرقی نمی‌کند با کدام شعبه سوهو هاوس در کدام نقطه جهان روبرو شوید، طراحی شیک و انرژی مثبت جاری در هتل حال شما را خوب خواهد کرد. سوهو هاوس بارسلونا هنر و معماری شهر خود را معرفی می‌کند و طراحی آن توسط یکی از طراحان برجسته اسپانیا انجام شده است. هتل سوهو هاوس روبروی پورت ول قرار دارد که کلوب آن یکی از محبوب‌ترین نقاط بارسلونا محسوب می‌شود. شما با انتخاب این هتل بین هتل های بارسلونا اقامتی صمیمی و متفاوت را تجربه می‌کنید و این صمیمیت از سبک خانه ییلاقی هتل برانگیخته می‌شود. با اقامت در این هتل کم‌تر از 10 دقیقه پیاده‌روی تا کلیسای معروف ساگرادا فامیلیا فاصله دارید. سال ساخت و شروع فعالیت این هتل به اکتبر سال 2016 برمی‌گردد؛ این هتل به سرعت توانست محبوبیت خاصی برای خود دست و پا کند. کلوپ ورزشی موجود در هتل نه‌تنها با امکانات ورزشی می‌تواند اوقات‌فراغت شما را پر کند، بلکه می‌توانید از بهترین همبرگرها و نوشیدنی‌ها نیز لذت ببرید. اتاق‌ها همگی ایوان آفتاب‌گیر، مبلمان راحت و حمام‌های مجهز به لوازم بهداشتی دارند. شما می‌توانید درصورت انتخاب هتلتان رزرو هتل بارسلونا را به‌صورت اینترنتی انجام دهید.

هتل‌های خوب در بارسلونا

هتل آرتس

این هتل پنج ستاره لوکس و مجلل در منطقه زیبای کاتولینا قرار دارد و 483 اتاق دارد. طراحی مدرن و ماهرانه این هتل با چشم‌اندازهای فوق‌العاده مکانی مناسب برای بازیابی آرامش مسافران محسوب می‌شود. خصوصا دیدن دریای نیلگون از این هتل که حس خیلی خوبی دارد. همچنین محیط بزرگ و سرسبز هتل برای گشت‌وگذار و داشتن حس خوب یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هتل به‌شمار می‌رود. استخر روباز بهترین فرصت است که اوقات خوشی را با همسفرانتان سپری کنید. صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌ها در هتل محسوب شده و این وعده در هتل آرتس مهیا می‌شود. مهمانان هتل می‌توانند به رستوران هتل که با گل آراسته شده مراجعه کننده و صبحانه، نهار و شام خود را که با غذاهای خوش‌طعمی سرو می‌شود، میل کنند. هتل آرتس شش رستوران دارد که انوتکا از همه معروف‌تر با دو ستاره میشلن است. کافه نیز با سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و چشم‌اندازی زیبا لذت نوشیدن قهوه یا چای را دو برابر می‌کند. هتل از ساحل بارسلونا فقط 250 متر فاصله دارد. همچنین مجاور Barcelona’s Olympic Port و 300 متری پارک Ciutadella واقع شده است و از فرودگاه بارسلونا ال پرات 14 کیلومتر فاصله دارد. جکوزی، سونا، بوتیک، سالن آرایش، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، تبدیل ارز، راهنمای گردشگری، اینترنت، سونا بخار، منوی ویژه افراد رژیمی، نگهداری چمدان، پذیرش 24 ساعته، لاندری، فکس، فتوکپی، سیستم تهویه، سوئیت ماه عسل، کرایه اتومبیل، سیستم گرمایشی و سرمایشی و کارمندان چندزبانه (انگلیسی، عربی، آلمانی، روسی، هلندی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی) از امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود. هتل خود را انتخاب کرده و از طریق سایت‌های معتبر مثل علی بابا رزرو هتل بارسلونا را انجام دهید.

مجستیک بارسلونا جی ال

این هتل پنج ستاره در شهر بارسلون و در ساختمانی نئوکلاسیک قرار گرفته و از لوکس‌ترین هتل های بارسلونا محسوب می‌شود. پرسنل این هتل علاوه‌بر چندزبانه بودن (انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی) بسیار خوش‌برخورد هستند که مهمان‌نوازی آن‌ها از همان بدو ورود مشخص می‌شود. هتل 275 اتاق دارد که همگی دلباز بوده و پنجره‌های آن بزرگ و نورگیر هستند. طراحی اتاق‌ها لوکس و مجلل است و امکانات رفاهی آن شامل اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و یک میز کار می‌شود. در برخی واحدها تراس نیز وجود دارد که طلوع و غروب آفتاب را ببینید؛ از هر دو لذت خواهید برد. استخر هتل در طبقه آخر قرار دارد و کنار آن می‌توانید نوشیدنی نیز نوش‌جان کنید.

رستوران لوکس هتل، غذاهای لذیذ و متنوع را سرو می‌کند. شما صبحانه خود را هم می‌توانید با موادغذایی تازه در رستوران میل و روز خود را پرانرژی شروع کنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به اینترنت، اسپا، اتاق خانواده، سوئیت ماه عسل، سونای بخار، بار، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، سولاریوم، نگهداری چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته، لاندری، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم گرمایش، کرایه اتومبیل، امکانات برای افراد معلول، سرویس روزانه اتاق و روزنامه اشاره کرد. اگر قصد سفر به بارسلونا دارید و از میان هتل های بارسلونا یکی از هتل‌های بالا انتخاب شما بود، این رزرو هتل بارسلونا را می‌توانید به‌صورت اینترنتی و سریع نیز انجام دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top