تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/08/11 - 17:46
کد خبر: 374795

شلیک سارق مهدکودک به سمت پلیس

رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران از دستگیری سه سارق خبر داد که قصد سرقت از یک مهدکودک را داشتند و گفت: یکی از سارقان که خود را در حله محاصره مأموران دید با استفاده از سلاح گرم به سمت مأموران یک تیر شلیک کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ سرهنگ محمدرضا ملکوتی با اشاره به بازداشت دو سارق، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: صبح روز جمعه نهم آبان ماه، با اعلام خبری از مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی سواری 206 قصد سرقت از مهد کودکی را دارند، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری 102 پاسداران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس کلانتری 102 پاسداران تصریح کرد: با حضور گشت خودرویی کلانتری 102 پاسداران به نشانی اعلامی، مأموران مشاهده کردند، راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودروی پژو 206 با استفاده از دیلم در حال تخریب در ورودی یک مهد کودک هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان با مشاهده گشت انتظامی قصد فرار از محل داشتند، گفت: دستور توقف و ایست صادر شد و یکی از سارقان که خود را در حله محاصره مأموران دید با استفاده از سلاح گرم به سمت مأموران یک تیر شلیک کرد اما مأموران موفق شدند متهمان را در یک عملیات پلیسی متهمان خلع سلاح کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات هر سه متهم دستگیر و به همراه خودروی همراه به کلانتری منتقل شدند، بیان کرد: متهمان 40 تا 45 ساله به جرم ارتکابی در کلانتری اعتراف کرده و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top