تاریخ انتشار: شنبه 1399/08/17 - 12:57
کد خبر: 375384

رپورتاژ آگهی و بک لینک‌ها در سئوی خارجی سایت چه تاثیری می‌گذارند؟

لینک سازی یک پروسه مهم است. پروسه ای که اگر روند صحیح آن را رعایت نکنید می تواند منجر به پنالتی شدن سایتتان شود. در واقع در صورتی که قصد دارید بک لینک رایگان بسازید لازم است تمامی نکات ساخت بک لینک را فرا بگیرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بک لینک ها مدت هاست که جزو فاکتورهای مهم برای رتبه بندی گوگل هستند. از زمانی که بک لینک ها دارای اهمیت شدند، ساخت بک لینک و یا همان لینک سازی نیز ارزش و اعتبار پیدا کرد. در این بین، خرید بک لینک نیز یکی از راههای دریافت بک لینک بدون دردسر و البته اصولی هم بود. اصولی بودن یک بک لینک بستگی به موارد زیادی دارد که در ادامه به طور مختصر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

بهترین روش ساخت بک لینک

اگر قصد دارید خودتان بک لینک بسازید به موضوع سایت هدف دقت کنید. 

سعی کنید همواره در سایت های هم موضوع یا سایتهایی که ارتباط نزدیکتری با شما دارند بک لینک بسازید. 

ساخت بک لینک رایگان چندان ساده نیست و زمان زیادی را باید صرف این کار کنید.

رعایت امنیت در لینک سازی

لینک سازی یک پروسه مهم است. پروسه ای که اگر روند صحیح آن را رعایت نکنید می تواند منجر به پنالتی شدن سایتتان شود. در واقع در صورتی که قصد دارید بک لینک رایگان بسازید لازم است تمامی نکات ساخت بک لینک را فرا بگیرید. 

ممکن است با گشت و گذار در اینترنت و جستجوی عبارات مرتبط مانند "لینک سازی تضمینی" به سایتهایی برسید که در این زمینه خدمات خوبی ارائه داده اند.

به طور کل باید تمامی تمرکز خود را بر روی روشی بگذارید که لینک سازی های شما طبیعی جلوه نماید تا از ساخت بک لینک امتیاز منفی نگیرید یا حتی باعث پنالتی شدن سایت نشوید.

انواع بک لینک ها

بک لینک های پروفایلی

این نوع از بک لینک ها امروزه دارای اهمیت کمتری هستند. دلیل آن غیر طبیعی بودن این لینک ها در صورت ساخت غیر طبیعی آن است. اگر قصد دارید بک لینک پروفایلی بسازید یا بخرید حتما تمامی موارد را رعایت کنید.

بک لینک های کامنتی

بک لینک های کامنتی به بک لینک هایی می گویند که در بخش نظرات سایتها درج می شود. شما ممکن است در حین ارسال نظر در سایتی ، لینک خود را در دیدگاه وارد کنید. به چنین بک لینکی ، بک لینک کامنتی می گویند. این بک لینک ها نیز همانند پروفایلی باید با دقت بسیار بالا ساخته شود.

بک لینک های سایدبار

خطرناک ترین نوع بک لینک، بک لینک سایدبار یا سایت واید می باشد. این بک لینک ها می تواند سایت شما را تا مرز پنالتی شدن پیش ببرد. اگر آشنایی کافی با این نوع از بک لینک ندارید به هیچ عنوان سراغ ساخت آن نروید.

بک لینک های رپورتاژی

بهترین نوع لینک ها، بک لینک های رپورتاژی هستند. وقتی شما در حین انتشار رپورتاژ در سایتی و یا وبلاگی، لینک خود را درون محتوا قرار می دهید، به چنین بک لینکی رپورتاژی گفته می شود. قدرت بک لینک رپورتاژی بی نهایت بالاست و می تواند شدیدا در افزایش رتبه سایت شما موثر واقع شود.

برونسپاری پروژه های بک لینک سازی حرفه ای

در صورتی که فرصت کافی یا مهارت کافی در این زمینه ندارید، می توانید با مراجعه به بخش خرید بک لینک سئوسل اقدام به سفارش ساخت بک لینک نمائید. ساخت بک لینک توسط تیم های حرفه ای به شما این اطمینان را خواهد داد که کلیه فرآیند ساخت بک لینک با نهایت دقت و کیفیت انجام شده است و شانس افزایش رتبه سایت شما را بعد از خرید بک لینک افزایش خواهد داد.

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی 

همانطور که گفته شد، بهترین تصمیم آن است که پروژه های لینک سازی خود را برونسپاری نمائید.

وب سایت سئوسل (https://seocell.ir) به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات لینک سازی، کلیه پروژه های لینک سازی سایت شما را با بهترین کیفیت و دقت انجام خواهد داد.

اگر قصد دارید صرفاً اقدام به خرید رپورتاژ از سئوسل نمائید، می توانید با مراجعه به صفحه مورد نظر در سایت سئوسل، اقدام سفارش بک لینک رپورتاژی نمائید.

انواع رپورتاژهای قابل ارائه در سایت سئوسل:

  • خرید رپورتاژ خبری
  • خرید رپورتاژ وبلاگی
  • خرید رپورتاژ EDU

پس از خرید رپورتاژ خبری می توانید لینک خود را در سایتهای خبری معتبر انتشار دهید. این لینک ها در قالب رپورتاژ منتشر خواهند شد.

با خرید رپورتاژ وبلاگی نیز می توانید لینک های خود را در محتوای وبلاگی وبلاگ های فعال قرار دهید.

خرید رپورتاژهای دانشگاهی edu نیز یکی از انتخاب های مناسب برای شماست که می تواند تاثیر چشمگیری در افزایش رتبه سایت شما داشته باشد.

همچنین سئوسل با لینک سازی های تقویتی، کلیه پروژه های لینک سازی تقویتی سایت شما را با بالاترین کیفیت اجرا خواهند نمود. لینک سازی های تقویتی باعث خواهد شد کلیه لینک هایی که قبلا ساخته اید به صورت چندلایه ای تقویت شوند.

اگر سوالی در این زمینه دارید کافیست به صفحه خرید رپورتاژ سئوسل مراجعه کنید یا با شماره های 09036232333 و 02191012617 تماس بگیرید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top