تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/08/27 - 11:24
کد خبر: 376437

نکات مهم در رابطه با لیزر موهای زائد مردان

در نتیجه شما مراجعه‌کنندگان می‌توانند بعد از انجام بررسی‌های لازم در خصوص نوع پوست و مو مناسب‌ترین گزینه را از لحاظ دستگاه و امواج لیزر انتخاب کنند و در کم‌ترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» خلاص شدن از شر موهای زائد همیشه در هر دوره‌ای دغدغه و مشکل بسیاری از زنان و مردان بوده است. خوشبختانه در حال حاضر با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر مو زائد این مشکل بزرگ برای همیشه برطرف شده است. اگر شما نیز از کلنجار رفتن با موهای ناخواسته بدن خود خسته شده‌اید و به دنبال روشی همیشگی برای رهایی از شر آن‌ها هستید می‌توانید به کلینیک پوست و مو هلیا مراجعه کرده و از نتایج نهایی کار لذت ببرید. در این کلینیک از به روزترین دستگاه‌های لیزر حذف مو زائد استفاده می‌شود. در نتیجه شما مراجعه‌کنندگان می‌توانند بعد از انجام بررسی‌های لازم در خصوص نوع پوست و مو مناسب‌ترین گزینه را از لحاظ دستگاه و امواج لیزر انتخاب کنند و در کم‌ترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسند. البته در این میان علاوه بر انتخاب کلینیک و دستگاه مناسب نکات مهمی هستند که مراجعه‌کنندگان باید به آن‌ها دقت کنند. همراه با باشید تا شما عزیزان را با مهم‌ترین نکات لیزر موهای زائد مردان آشنا کنیم.

نکات مهم در رابطه با لیزر موهای زائد مردان

نکات قبل از لیزر موهای زائد آقایان

حذف موهای ناخواسته بدن به کمک دستگاه لیزر توسط مختل کردن چرخه رشد موها انجام می‌گیرد. به این صورت که امواج لیزر بر روی پوست تابیده شده و گرمای آن توسط فولیکول‌های مو جذب می‌شود. در نتیجه جذب این گرما چرخه رشد مختل شده و به مرور زمان و گذراندن تمامی جلسات درمانی به صورت دائمی از شهر موها می‌توان خلاص شد. اما برای اینکه این پروسه با موفقیت انجام شود رعایت یکسری نکات مهم و اساسی ضروری است. از جمله مهم‌ترین نکات قبل از لیزر موهای زائد آقایان در زیر عنوان شده است:

  • توصیه می‌شود حتما دو روز قبل از لیزر موهای زائد خود ناحیه مورد نظر را شیو کنید. البته احتمال دارد در جلسات سوم به بعد پزشک با توجه به صلاح‌دید خود از شما بخواهد که این کار را یک هفته قبل‌تر انجام دهید.
  • از یک ماه قبل از انجام لیزر نباید موهای زائد خود را اپیلاسیون کنید. در صورت انجام چنین کاری لیزر کردن تاثیر چندانی نخواهد داشت.
  • از آنجایی که امواج لیزر به دلیل گرمایی که دارند سبب تحریک پوست شما خواهد شد بنابراین نباید قبل از اقدام به چنین کاری به صورت طولانی مدت زیر نور آفتاب قرار بگیرید.
  • در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کنید. چرا که هر فردی برای از بین بردن موهای ناخواسته خود به کمک لیزر به طول موج خاصی نیاز دارد. پس حتما قبل از شروع کار از پزشک خود بخواهید تمامی جنبه‌های کار را بسنجد تا هزینه‌هایی که بابت این پروسه پرداخت می‌کنید هدر نرود. کلینیک تخصصی زیبایی هلیا با استفاده از بهترین و به روزترین دستگاه‌های موجود در بازار سعی دارد تا بهترین نتیجه را برای مراجعه‌کنندگان خود به ارمغان آورد.
  • قبل از شروع به کار دوش بگیرید و ناحیه مورد نظر را به صورت کامل بشویید. هرگز در ناحیه‌ای که قرار است لیزر اعمال شود از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.

در کلینیک پوست و مو هلیا تمامی نکاتی که باید درباره لیزر موهای زائد بدانید با جزئیات کامل قبل از شروع جلسه درمانی توسط پزشک مربوطه گفته می‌شود. هرگز این نکات را نادیده نگیرید و برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل بدون هیچ عارضه جانبی حتما تمامی آن‌ها را با دقت انجام دهید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

بعد از اینکه با نکات قبل از لیزر موهای زائد آشنا شدید بهتر است تا نگاهی نیز به مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد انداخته شود. چرا که هر دو این موارد به یک اندازه اهمیت داشته و مهم تلقی می‌شوند. البته از آنجایی که لیزر موهای زائد روشی کاملا غیر تهاجمی بوده به مراقبت‌های چندان دشوار و خاصی احتیاج ندارد. با این حال چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

  • بهتر است تا چند ساعت بعد از انجام لیزر به سمت فعالیت‌های ورزشی نروید. چرا که پوست به دلیل تابیده شدن امواج لیزر کمی حساس و ملتهب شده در نتیجه فعالیت‌های ورزشی می‌تواند باعث تحریک بیشتر و در نتیجه نمایان شدن عوارض جانبی شدیدی شود.
  • توصیه می‌شود در روزی که عملیات لیزر انجام داده‌اید از قرار گرفتن در مقابل آفتاب به شدت دوری کنید. در صورتی که مجبور به چنین کاری شدید حتما از کرم ضد آفتاب قوی استفاده کنید.
  • در صورتی که پزشک پماد یا داروی خاصی را برای شما تجویز کرد حتما آن‌ را به درستی و به موقع مصرف کنید. این کار در تند کردن روند بهبودی و جلوگیری از عوارض جانبی احتمالی تاثیر بسیار زیادی دارد.

بسیاری از کلینیک‌های زیبایی با استفاده غلط از دستگاه لیزر و یا اعمال امواج لیزر اشتباه به سطح پوست بیماران باعث می‌شوند تا آسیب‌های غیر قابل جبران و شدیدی به پوست افراد وارد شود. به همین دلیل انتخاب کلینیک معتبر و مجهز به دستگاه‌های استاندارد بین‌المللی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. خوشبختانه کلینیک تخصصی پوست و مو هلیا یکی از آن‌ها بوده و مراجعه‌کننده‌ها می‌توانند با اعتماد کامل از خدمات ارائه شده در این کلینیک بهره ببرند.

نکات مهم در رابطه با لیزر موهای زائد مردان

نکات بهداشتی لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد نیز همانند هر روش زیبایی دیگری نیازمند رعایت برخی نکات بهداشتی است. به طوری که بدون رعایت این نکات احتمال مبتلا شدن به برخی بیماری‌های ناخوش‌آیند و حتی خطرناک وجود دارد. یک سری از ضروری‌ترین نکات بهداشتی لیزر موهای زائد که رعایت آن‌ها به شدت توصیه می‌شود به صورت زیر هستند:

  • قبل از هر چیزی باید در انتخاب کلینیک معتبر و بهداشتی دقت داشته باشید. چرا که انتخاب کلینیک خوب شرط اصلی و قدم اول کار است. کلینیک تخصصی و زیبایی هلیا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همواره در الویت اول خود قرار داده و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با خیال راحت پروسه درمانی خود را در آن سپری کنند.
  • نکته دوم در ارتباط با نکات بهداشتی به رعایت بهداشت شخصی فرد مربوط می‌شود. به این صورت که توصیه می‌شود حتما قبل از شروع به کار ناحیه‌ای که قرار است لیزر موهای زائد در آن اعمال شود به خوبی با آب و صابون شسته و خشک گردد.
  • یکی از مهم‌ترین موارد در خصوص نکات بهداشتی لیزر موهای زائد مربوط به هندپیس دستگاه لیزر است. هندپیس به سر دستگاه لیزر گفته می‌شود که امواج لیزر از آن خارج شده و با پوست برخورد می‌کند. از آنجایی که این بخش از دستگاه با بدن افراد مختلف برخورد می‌کند باید بعد از هر بار استفاده به دقت استریل شود تا در صورتی که شخصی بیماری پوستی داشت به فرد دیگر منتقل نگردد. بسیاری از کلینیک‌ها در رعایت این نکته سهل‌انگاری کرده و باعث ابتلا شدن مراجعه‌کننده‌ها به بیماری‌های پوستی می‌شوند. خوشبختانه کادر درمانی مرکز تخصصی پوست و مو هلیا اهمیت زیادی به این موضوع می‌دهد.

در این مقاله سعی کردیم تا شما همراهان همیشگی کلینیک زیبایی هلیا را با مهم‌ترین نکات لیزر موهای زائد مردان و زنان آشنا کنیم. در صورتی که احتیاج به اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید از یکی از راه‌های ارتباطی با ما تماس گرفته و یا برای دریافت مشاوره بیشتر به صورت حضوری مراجعه فرمایید. مشاوران تخصصی ما در تمامی مراحل و جلسات درمانی در کنار شما بوده و شما را در رسیدن به بهترین نتایج با کمتری عوارض جانبی احتمالی کمک خواهند کرد.

https://heliaclinic.com/

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زمان واریز وام تحصیلی دانشجویان اعلام شد
ماجرای بلوکه شدن دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق
داروی رشد مجدد دندان‌ در فاز آزمایش بالینی
ظرفیت جذب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد
دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
با اعلام برگزاری همایش ملی پیشگیری از خودکشی در شهریور ۱۴۰۳ عنوان شد
برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولاد کشور ۲۴ اردیبهشت در دانشگاه تهران
نسل جوان ایالات متحده آمریکا حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را به چالش می‌کشد
نتایج سی و سومین انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی کرمانشاه
در روزهای نوسانی بورس چه کار کنیم؟
جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها در بیمارستان شفاء غزه
پاداش هنگفت به مدال آوران کشتی +جزئیات
حذف برخی از رشته‌ها در دانشگاه فنی حرفه‌ای
سخنان جالب دانشجویان علیه برنامه نمایشی هیات رییسه دانشگاه شهید چمران +فیلم
آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
نشریات دانشجویی؛ مصائب و مشکلات تدوین
تعرفه‌های پستی نمایشگاه مجازی کتاب اعلام شد
انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا خرید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top