تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/08/27 - 19:30
کد خبر: 376501

تردد بین استان‌های تهران و البرز آزاد است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از ساعت ۱۰ صبح فردا چهار نقطه شرق استان تهران مسدود و از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی جلوگیری خواهد شد ولی عبور و مرور خودروهای شخصی پلاک بومی در داخل استان تهران و البرز بلامانع است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با فارس در خصوص اجرای محدودیت‌های تردد در شرق استان تهران در طی تعطیلی‌های سراسری یکم آذر ماه، اظهار کرد: با اعمال محدودیت‌های جدید این فرماندهی با ایجاد ایستگاه‌های بازرسی در چهار نقطه فیروزکوه، آبعلی، چرمشهر و شریف آباد که از ساعت ۱۰ صبح فردا آغاز خواهد شد با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی گفت: خروج خودروهای پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان‌های تهران و البرز ممنوع بوده و تردد خودروهای امدادی، درمانی، انتظامی، حمل بار، مسافر، مایحتاج و ارزاق مردمی همچنین سوخت از این استان‌ها آزاد است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور خودروهای شخصی پلاک بومی در داخل استان تهران و البرز بلامانع است و فقط خروج خودروهای بومی از استان تهران و البرز به دیگر استان‌ها همچنین ورود خودروهای غیربومی به داخل استان‌های تهران و البرز ممنوع خواهد بود.

کهریزی ادامه داد: این محدودیت از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۲۸ آبان‌ماه در چهار نقطه خروجی و ورودی شرق استان تهران اعمال و عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و با خودروهای متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: عوامل پلیس راه در این گیت‌ها به رانندگان توصیه می‌کنند تا از ادامه مسیر پرهیز کنند و اگر راننده‌ای اصرار بر نقض قانون داشته باشد، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای خودروی وی اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: دوربین‌های ثبت تخلفات طی مدت اجرای محدودیت‌های کرونایی، خوردوهای غیربومی را جریمه خواهند کرد همچنین تردد و عبور خودروهای بومی استان‌های تهران و البرز از این دوربین‌ها بلامانع خواهد بود.

کهریزی بیان کرد: طی تبصره‌ای از ابلاغیه‌ای که ساعتی پیش به این فرماندهی ارسال شده، ممنوعیت‌ها از انتهای حوزه استحفاظی استان تهران و البرز، فاتب، شرق، غرب و البرز آغاز و به صورت یکپارچه ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی ممنوع خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top