تاریخ انتشار: شنبه 1399/09/08 - 11:07
کد خبر: 377474

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه درپی ترور دانشمند هسته‌ای

یقین داریم که نیرو های مسلح، دستگاه های امنیتی و کلیه ساختارهای حکومتی من جمله قوای سه گانه خواست قلبی ملت بزرگ ایران مبنی بر ستاندن انتقام خون این شهید بزرگ را نصب العین خویش قرار داده و راه را بر جنایت های بیشتر ام الخبائث، رژیم آدمکش صهیونیستی مسدود می سازند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی در پی شهادت دانشمند هسته ای دکتر فخری زاده پیام تسلیت صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وما بَدَّلوا تَبدیلًا»     احزاب، ٢٣

امروز دستان پلید استکبار و صهیونیسم جهانی، برگی دیگر از وقاحت خود را رو نمود و دانشمند خدمتگزار و گمنام شهید عالیمقام دکتر محسن فخری زاده را به سیاق گذشته، کور و بزدلانه به شهادت رساندند؛ فارغ از عمل متعفن اینان در حذف چهره های ملی کشور های آزاده، آنچه قابل تأمل است استیصال بی حد و حصر این غول های پوشالی ست که در مقابل دیدگان ما نمایان است. رژیم های پوشالی غرب آنچه را درک ننموده اند عشق به شهادت خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی ست، یقیناً امثال فخری زاده ها جز به خدمت برای مملکتشان و شهادت در این راه نمی اندیشند.

ترور دانشمندان کشورمان که سابقه ای بیش از یک دهه دارد، اکنون بیش از هر زمان دیگری قلب های مردم صبور اما سرزنده ایران را می فشارد، از دست دادن شهید عزیزمان، فخری زاده درست یازده ماه پس از شهادت سید و سالار شهیدان مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اندوهی جانکاه تر را بر ما تحمیل میکند، هرچند سابقه چهل و دوساله انقلابمان ثابت نموده است، ملت ما بیدار تر میشود هرگاه مردی را از این عشیره هشتاد و چند میلیونی می کشند. یقین داریم که نیرو های مسلح، دستگاه های امنیتی و کلیه ساختارهای حکومتی من جمله قوای سه گانه خواست قلبی ملت بزرگ ایران مبنی بر ستاندن انتقام خون این شهید بزرگ را نصب العین خویش قرار داده و راه را بر جنایت های بیشتر ام الخبائث، رژیم آدمکش صهیونیستی  مسدود می سازند. در پایان این ضایعه  بزرگ را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم، مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، جامعه علمی کشور و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم  و برای آن شهید عزیز علو درجات و خانواده ایشان صبر جمیل آرزو مندیم.

جامعه اسلامی دانشجویان

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top