تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/09/10 - 15:52
کد خبر: 377787

قالب‌های بتن

بزرگترین دلیل افزایش تولید و افزایش مشتریان کیفیت تولیدات ما می باشد. قالب های فلزی از فولاد های متعددی ساخته می شود و همین امر در درجه بندی جنس قالب تاثیر گذار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» در ساخت و ساز ها یکی از حساس ترین مراحل اجرایی بتن ریزی می باشد. قطعات مورد نیاز آن قالب های بتنی می باشد. قالب های بتنی در جنس های مختلفی همچون فولاد، آلومینیوم، چوب، فایبرگلاس و... می باشد. بهترین انتخاب برای این کار قالب های فلزی می باشد. از مزیت های قالب فلزی اول به استحکام آنها میتوان اشاره کرد و همچنین قابلیت مصرف تا بیش از 2000 بار را دارند. قالب های فلزی بتن در شکل و اندازه های مختلفی وجود دارند. قالب های فلزی گرد، قالب کنج، قالب تونلی و.... شرکت های مختلفی این نوع قالب ها را تولید میکنند که یکی از بزرگترین تولیدی قالب فلزی کشور قالب سازی قادری می باشد.

قالب‌های بتن

بزرگترین دلیل افزایش تولید و افزایش مشتریان کیفیت تولیدات ما می باشد. قالب های فلزی از فولاد های متعددی ساخته می شود و همین امر در درجه بندی جنس قالب تاثیر گذار است. قالب های شرکت قالب سازی قادری از جنس فولاد مبارکه می باشد که از مزیت های آن میتوان استحکام آن در برابر انواع تنش ها و فشار های بتن اشاره کرد و همچنین به هیچ عنوان موج در بتن های ساخته شده ایجاد نمی کند. قالب سازی قادری اقدام به فروش قالب فلزی بتن در اصفهان به صورت نو و دست دوم با تخفیف ویژه برای پیمانکاران و کارفرمایان کرده است.

اسکافلد مثلثی:

اسکافلد ها یا ممکن است با نام داربست مثلثی شنیده باشید، از جدیدترین محصولات خانواده داربست ها می باشد که مدتی است در بخش های ساخت و ساز کاربرد های فراوانی پیدا کرده است. اسکافلد ها از بهترین و ایمن ترین تجهیزات ساختمانی محسوب می شوند که مخصوصا برای ساخت و ساز ها در ارتفاعات بالا بسیار مناسب می باشند. اسکافلد های تولید قالب قادری به دو شکل اسکافلد چکشی و اسکافلد مثلثی تولید می شوند. روش ساخت این نوع اسکافلد ها که به صورت موقت برای سازه ها نصب می شوند، از جوش دادن دقیق لوله ها با اندازه هایی که به صورت استاندارد هستند که باعث می شود هیچ درز و شکافی در آنها دیده نشود. اسکافلد ها دارای استحکام زیاد و مقاومت بالا در برابر فشار بتن ها دارد که همین امر باعث استفاده های زیاد در ساخت و ساز هایی با ارتفاعات زیاد شده است. روش های نصب و برداشتن اسکافلد ها بسیار ساده می باشد به طوری که حتی کارگران ساده هم توانایی انجام این کار را دارند. اسکافلد ها در ساخت پل ها نیز استفاده میشوند. اسکافد مثلثی در اصفهان تولید شده در قالب سازی قادری با بهترین کیفیت ساخته شده و مناسب برای انجام تمامی پروژه های شما می باشد.

جک های سقفی و ساختمانی:

جک سقفی از سه قسمت ساخته شده است. 1- بخش نری 2- بخش مادگی 3- رزوه. جک سقفی که متشکل از این سه قسمت می باشد به نگه داشتن و مهار سازه ها و قالب ها کمک میکند. پایین ترین بخش جک سقفی به صورت لوله ساخته شده است که نسبت به استفاده های متفاوت قطر های مختلفی دارد، ولی معمول ترین قطر آن 6 سانتیمتر می باشد و همچنین ضخامت ورق ساخت لوله 2 میلیمتر می باشد و همچنین بخش بالای جک اندازه ها کمی متفاوت تر است به طوری که با قطر 5 سانتیمتر و ضخامت 2 و نیم میلیمتر می باشد. جک های سقفی در دو دسته متفاوت جک های سبک برای تحمل وزن برای فشار های کمتر و همچنین جک های سنگین تر برای مهار وزن های بالا می باشند. در قالب سازی قادری جک های سقفی به شکل های جک سقفی صلیب دار، بدون صلیب و همچنین جک های سقفی متحرک تولید می شوند. همچنین تمامی انواع جک سقفی و ساختمانی در اصفهان به صورت نو و دست دوم برای فروش موجود می باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ستار
1399/09/10 - 16:47

هزینه های قالب فلزی گرد و داربست ها به چه شکله؟
تورهای مسافرتی آفری
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top