تاریخ انتشار: جمعه 1399/09/14 - 10:13
کد خبر: 378083

گل تاریخی صیادمنش به لسترسیتی

مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در دیدار تیمش مقابل لستر سیتی ستاره زمین بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین که مثل همیشه اللهیار صیادمنش را در ابتدای بازی روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۱:۲۵ امشب در ورزشگاه اسلاووتچی آرنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه G لیگ اروپا مقابل تیم صدرنشین لستر سیتی انگلیس قرار گرفت.

اللهیار صیادمنش که درست یک ماه قبل و پس از پیوستن به زوریا لوهانسک در جریان برتری تیمش مقابل رُخ‌لویو حضور تعویضی داشت و موفق به گلزنی در نخستین بازی خود برای این تیم شده بود، طی ۶ مسابقه اخیرشان سعی کرد دوباره به این مهم برسد ولی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بود.

زوریا لوهانسک که پس از شکست در هر سه مسابقه دور رفت مرحله گروهی لیگ اروپا، در دیدار قبل مقابل آ. ا. ک آتن یونان و یاران کریم انصاری‌فرد موفق به کسب پیروزی شده بود، امشب هم سعی داشت با وجود اندک امیدهایش، برابر قهرمان فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ برتر انگلیس به دومین برد برسد.

بازی تا لحظات پایانی گلی به همراه نداشت تا اینکه ستاره جوان ایرانی زوریا لوهانسک به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش از دقیقه ۸۱ وارد زمین شد تا نماینده اوکراین بتواند عملکرد هجومی‌تری در ادامه مسابقه داشته باشد.

سه دقیقه پس از این تعویض، صیادمنش توپ ارسالی از جناح چپ زمین را به عقب و پشت محوطه جریمه پاس داد تا روی یک کار تیمی و سانتر زمینی و تند و تیز دنیس فاووروف از سمت راست محوطه به مقابل تیرک دوم، مهاجم ایرانی و تازه وارد زوریا لوهانسک با تکل بلند خود دروازه لستر سیتی را باز کند.

گل تاریخی صیادمنش را ستاره‌های لستر سیتی انگلیس تا پایان مسابقه نتوانستند جبران کنند تا در نهایت زوریا لوهانسک اوکراین به برتری ارزشمند یک بر صفر خانگی برسد.

با وجود اینکه یاران صیادمنش به پیروزی در این بازی حساس رسیدند و ۶ امتیازی شدند، اما بخاطر فاصله ۴ امتیازی با تیم‌های لستر سیتی و براگا پرتغال که ۱۰ امتیازی هستند، شانس صعود از مرحله گروهی لیگ اروپا را از دست دادند و در فاصله یک هفته به پایان دور گروهی این رقابت‌ها، حذف شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top