تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/09/17 - 12:45
کد خبر: 378478

در پیام تسلیت جبهه پایداری مطرح شد؛

علی اصغر زارعی لحظه‌ای از پایداری نایستاد

در پی درگذشت دکتر علی‌اصغر زارعی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، در پی درگذشت دکتر علی‌اصغر زارعی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

پس از ارتحال جانگداز «کلیددار گنجینه تاریخ انقلاب» حضرت حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان، جبهه پایداری غرق در اندوه فقدان یاری دیرین و اسوه‌ی تکرارناپذیری دیگر «جناب آقای دکتر علی‌اصغر زارعی» شد که هر دو از اعضای هیئت موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی بودند.

جناب آقای دکتر علی اصغر زارعی نماد اتم ایستادگی و پایداری پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بود که ابتدای دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی همیشه در صف اول پیکار با دشمنان اسلام و ملت انقلابی ایران حاضر بود و لحظه‌ای از مسیر راستین اسلام منحرف نشد.

خاطرات مجاهدت‌های کم‌نظیر دکتر زارعی در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز که هنوز است ورد زبان انقلابیون آبادان قهرمان است و صفحه به صفحه دفتر خاطرات خوزستان، یادآور نقش بی‌بدیل ایشان در سازماندهی گروه‌های دانشجویی علیه رژیم سفاک پهلوی است که حتی ساواک بازوی امنیتی این رژیم منحوس هم نتوانست مقاومت این استوانه ایستادگی را در هم بشکند.

دکتر زارعی در ایام پر افتخار هشت سال دفاع مقدس نیز از نثار هیچ مجاهدت و نمایش هیچ شجاعتی دریغ نکرد و در دو مقطع زمانی متفاوت، افتخار جانبازی در راه اعتلای ایران اسلامی را از آنِ خود کرد.

در سال‌های پس از پیروزی انقلاب که بسیاری از مسئولان وقت، مشغول مال‌اندوزی در دوره ثبات، برای نمایش مانور تجمل بودند، دکتر زارعی به منش مکتب انقلاب اسلامی وفادار ماند و‌ خدمت صادقانه‌ی توام با سلامت نفسانی را الگوی ثابت زندگی خویش قرار داد.

دکتر علی اصغر زارعی در ایام پر فرارونشیب دوم خرداد که برخی جاهلان و معاندین داخلی، کمر همت بسته بودند تا با حمله به ارزش‌های انقلاب اسلامی، مسیر نظام را منحرف کنند، با بصیرتی مثال‌زدنی تصمیم به تقویت پایگاه انقلاب اسلامی در بین اساتید دانشگاه گرفت و با کمک دوستانش اقدام به راه‌اندازی بسیج پرافتخار اساتید کرد تا سنگرهای علمی انقلابیون در نهاد آموزش عالی را از گزند آفات برخی، مصون نگاه دارد.

ایشان در بحبوحه فتنه پس از انتخابات سال ۸۸، که بسیاری از خواص جامعه در برابر تاثیر تبلیغات سهمگین و پردامنه طراحان و بازیگران انقلاب رنگی، رنگ باختند و پشت نظام اسلامی را در برابر زیاده‌خواهی‌های انحصارطلبان خالی کردند، عمارگونه در میدان ماند و درس بصیرت به مدعیان داد.

دکتر زارعی را می‌توان نماد عبرت و غیرت ملی دانست؛ در روزگار نمایندگی مردم تهران در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که غربگرایان داخلی با خام‌اندیشی و ساده‌لوحی، تسلیم وعده‌های دروغین آمریکا شدند و حتی برخی اصولگرایان نیز نقش جاده‌صاف کن مسیر «رویاهای آمریکایی» را ایفا می‌کردند، با اشک‌های خالصانه و عبرت‌آمیزش اثبات نمود که «دور‌اندیشی عاقلانه» تنها با وفاداری به مکتب انقلاب اسلامی، چنگ زدن به ریسمان گفتمان امام و رهبر انقلاب و درک صحیح از منافع ملی، امکان پذیر است.

علی‌اصغر زارعی به معنای واقعی کلمه «پایداری» بر مسیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمت‌الله‌علیه را رمز پیشرفت و استقلال ملی می‌دانست و لحظه‌ای از تلاش برای فراگیری این پایداری، بازنایستاد.

بی‌شک فقدان این فرزند غیرتمند ایران‌زمین، هر ایرانی آزاده‌ای را اندوهگین می‌کند چرا که اندکند آنانی که حاضر به ذبح منافع ملی در پای تمایلات سیاسی و جناحی نیستند.

لذا جبهه پایداری ضایعه فقدان این عزیز را که در برابر فتنه و انحراف نقش ممتازی ایفا کرده بود، به خانواده محترم ایشان و عموم مردم انقلابی تسلیت عرض نموده و توفیق تداوم راه ایشان را از خدای متعال مسئلت دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top