تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/10/03 - 10:49
کد خبر: 380207

نظری:

سعادتمند ریز قراردادها را به هیات مدیره نمی‌داد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:هیچکدام از قراردادهای بازیکنان توسط مدیرعامل پیشین به صورت ریز به هیات مدیره باشگاه ارائه نشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، حجت نظری در خصوص موضع باشگاه استقلال برای برگزاری زمان دربی پایتخت اظهار داشت: اختلاف نظر در باشگاه برای تعویق یا عدم تعویق این بازی وجود داشت. فارغ از این که چه علاقه‌ای داشتیم دوست داریم زودتر این دیدار برگزار شود. شرایط تیم ما خوب است و امیدواریم در این مسابقه موفق شویم.

سعادتمند ریز قراردادها را به هیات مدیره نمی‌داد

وی در خصوص بخشیده شدن فرشید اسماعیلی عنوان کرد: اسماعیلی گفت و گویی با مدیرعامل باشگاه داشت که باعث دلخوری و در نهایت منجر به عذرخواهی شد.این موضوع به خاطر یک اختلاف حساب به وجود آمده بود و در نهایت آن موضوع حل شد. زمانی که بین دو فصل موضوع انعقاد قراردادها را داشتیم در مورد پرداخت‌ها دقت صورت نگرفت که همه این‌ها باعث ایجاد سوء تفاهم‌ها شد. بخش قابل توجهی از این مشکلات حل شده البته نهادهای نظارتی هم ورود کرده اند ولی ما در تلاش هستیم در مواجهه با بازیکن و در پاسخ به نهادهای نظارتی مشکلات را حل کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: برای قراردادها از سوی نهادهای نظارتی حساسیت‌های به وجود آمده چون رقم برخی از قراردادها خارج از عرف بود البته ما پاسخ‌هایی را ارائه کردیم و به طور طبیعی سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد از اختیاراتمان استفاده کنیم تا چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

نظری در خصوص اینکه گفته می شود برخی قراردادها 7-8 میلیاردی بسته شده است عنوان کرد:اجازه بدهید من رقم را عنوان نکنم ولی واقعیت این است برخی قراردادها خیلی تفاوت زیادی با رقم قرارداد همان بازیکن در فصل قبل بسته شده است. حتی بازیکنان جدید هم ارقام های زیادی در قراردادشان ذکر شده که همین باعث شده نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کنند.خود آقای سعادتمند در یکی از نشست های هیات مدیره عنوان کرد با اراده خودش این قراردادها را به نهادهای نظارتی ارائه کرده و طبیعی است که این قراردادها توسط برخی نهادها قیاس و به آن ورود شود.

وی تاکید کرد: اینکه این قراردادها چه سرنوشتی داشته باشد را نمی‌دانم ولی نمی شود بازیکن را مقصر دانست چون اگر باشگاه تشخیص می‌داد رقم درخواستی او زیاد است می‌توانست با آن بازیکن قرارداد نبندد.ما مدیران هم باید در این زمینه پاسخگو باشیم و اگر هر کدام از ما تقصیر داشته باشیم باید جوابگوی قانون باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه آیا رقم قراردادها کسر می‌شود یا خیر گفت: من این را نمی‌دانم ولی بعید می‌دانم از نظر قانونی این امکان وجود داشته باشد مگر اینکه حکم رسمی نهادهای نظارتی صادر شود. باز هم بعید می‌دانم چنین نهادهایی از این حکم‌ها صادر کنند. در مجموع فکر نمی‌کنم قراردادی کسر شود اما باشگاه تلاش خود را خواهد کرد که بتواند تا جای ممکن برخی ارقام را کسر کند.

وی افزود: وقتی بنایی کج گذاشته می‌شود این موضوع تا انتها پیش می‌رود. وقتی یکسری قرارداد خارج از عرف بسته می‌شود طبیعتا بقیه بازیکنان هم همین انتظار دارند.ما تلاش می‌کنیم مسیری که منحرف شده را به مسیر اصلی برگردانیم.ما هم برنامه های خودمان را داریم ولی طبیعتا به شکل ارادی قراردادی کسر نخواهد شد.

نظری در خصوص اینکه چرا در زمان انعقاد قراردادها هیات مدیره ورود نکرده است گفت: واقعیت این است که گزارش انعقاد قراردادها هرگز به هیات مدیره ارائه نشد.فقط یک مجوز کلی از هیات مدیره برای مذاکره با بازیکنان اخذ شد و با وجود اینکه یکی از اعضا را به عنوان نماینده هیات مدیره در مذاکرات با بازیکنان معرفی کردیم ولی اصلا این فرد به جلسات دعوت نشد. ما فقط متوجه می‌شدیم با فلان بازیکن جلسه گذاشته شده و یا در نهایت توافق شده است.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر مدیرعامل قرارداد را امضا کند از نظر سازمان لیگ پذیرفته است، در نهایت اگر هم قراردادها ارائه شود برای تنفیذ به هیات مدیره است ولی هیچکدام از قراردادهای بازیکنان به صورت ریز به هیات مدیره باشگاه ارائه نشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top