تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/10/07 - 11:53
کد خبر: 380619

حمله محمود فکری به اینستاگرام بازیکنان استقلال

محمود فکری بار دیگر به موضوع اینستاگرام و فضای مجازی اشاره کرده و گفته وقت برای پست گذاشتن و استوری کردن عکس و دل نوشته‌های‌شان زیاد است، اما وقت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و موفقیت در دربی به شدت کم است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ماجرا از وقتی شروع شد که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و با شکست از تیم کره‌ای برای دومین بار طی سه فصل اخیر لیگ قهرمانان، از رسیدن به عنوان قهرمانی ناکام ماند.

کری‌خوانی با استوری

همان شب و ساعاتی پس از ناکامی نماینده کشورمان در فینال لیگ قهرمانان بود که تعدادی از اعضای تیم استقلال با پست کردن تصاویری از آرم باشگاه استقلال و دو ستاره آسیایی‌اش با بهره‌گیری از واژگانی مانند «اصالت» و یا «شیر واقعی» به کری‌خوانی و مضحکه کردن تیم پرسپولیس و بازیکنانش پرداختند. این موج کری‌خوانی در حدی بود که هروویه میلیچ هم برای اینکه از قافله عقب نماند استوری گذاشت و به این موضوع پرداخت.

هشدار اول فکری

این در حالی بود که در همان روزها دروازه‌بان اصلی تیم استقلال بابت یک حرکت نابجا در اینستاگرام و انتشار یک استوری با تم سیاسی برای خود و باشگاهش دردسر درست کرده بود. محمود فکری در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن خیلی خلاصه به این موضوعات پرداخت که باید دقت بیشتری برای کنترل بازیکنانش در فضای مجازی صرف کند.

ترس از شکست دربی

فکری که یکی از دربی‌بازهای شناخته شده در تاریخ باشگاه استقلال است و بارها این بازی حساس و پرتنش را در کسوت بازیکن و مربی تجربه کرده، این بار که خود سرمربی استقلال است، بیش از همه دفعات قبل دوست دارد بازی بزرگ پایتخت را نبازد.

آژیر خطر برای فکری

در روزهای گذشته آژیر خطر پیرامون موضوع مربیگری در استقلال بارها شنیده شده است. از حرف‌های علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر هفته گذشته گرفته که مرفاوی و مظلومی را منتظر فرصتی برای نشستن جای فکری معرفی کرد تا پیام تبریک آندره‌آ استراماچونی برای بهزاد غلامپور که باز هم حال و هوای هواداران استقلال را به روزهای سرد زمستان سال ۹۸ و تابستان سال جاری برد. از طرفی خیلی از پیشکسوتان و کارشناسان هم هر روز درباره بازی استقلال ایراد می‌گیرند که این تیم زیبا بازی نمی‌کند و نیمکت پرمهره استقلال را بر سر کادر فنی تیم می‌کوبند.

عواقب باخت دربی را می‌شناسد

در چنین روزهایی محمود فکری که بارها از نزدیک شاهد جابه‌جایی مربیان پس از ناکامی در دربی‌ها بوده و به خوبی می‌داند کسب هر نتیجه‌ای غیر از برد در دربی می‌تواند سرآغاز جدایی زودهنگامش از استقلال باشد، سعی دارد معادلات آنهایی که برای کنار رفتنش برنامه‌ریزی کرده‌اند را برهم زده و با اتکا به توانایی خود و بازیکنانش بهترین نتیجه ممکن را در دربی پیش‌رو کسب کند.

آغاز محدودیت از فکری

او در همین مورد بار دیگر به موضوع اینستاگرام و فضای مجازی اشاره کرده و گفته وقت برای پست گذاشتن و استوری کردن عکس و دل نوشته‌های‌شان زیاد است اما وقت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و موفقیت در دربی به شدت کم است و با چشم برهم زدنی به روزهای پایانی لیگ برتر می‌رسند. او برای اینکه به بازیکنانش اثبات کند این موضوع چقدر برایش اهمیت دارد، ممنوعیت را از خودش استارت زده و اعلام کرد تا وقتی در رأس کادر فنی استقلال است، هیچ فعالیتی در فضای مجازی نخواهد داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top