تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/08 - 03:33
کد خبر: 380694

پاسخ باشگاه پرسپولیس به بیانیه باشگاه ذوب‌آهن

باشگاه پرسپولیس به مصاحبه‌ها علیه این تیم در خصوص برنامه بازی هایش در لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اعلام برنامه جدید لیگ برتر در دوره بیستم باعث ایجاد جوی عجیب پیرامون تیم قهرمان ایران شد و بار دیگر مظلومیت پرسپولیس به اثبات رسید.

دوستان ما در سایر باشگاه‌ها با دلایل و ادله باورنکردنی به دنبال مقصر نشان دادن پرسپولیس هستند و برای توجیه ناکامی خود، کاسه و کوزه‌ها را بر سر قهرمان غرب آسیا می‌شکنند آن هم در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تقصیری در شرایط اخیر ندارد. تنها گناه قهرمان چهار دوره لیگ، حضور در فینال آسیاست، اما با همه این بی‌مهری‌ها، همواره خود را مطیع برنامه‌ریزی لیگ می‌دانیم.

قبل از سفر به قطر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بدون اینکه توضیحی به باشگاه پرسپولیس داده شود، دیدار با ذوب‌آهن اصفهان لغو شد که تبعات این موضوع را امروز در فوتبال ایران می‌بینیم. هنوز هیچ دلیلی برای لغو آن بازی عنوان نشده و حتی نامه‌های ما بی‌جواب مانده است.

از سوی دیگر، اعتراضی به برنامه‌های قبلی و فعلی سازمان لیگ نداشته‌ایم، زیرا به عنوان حرفه‌ای‌ترین باشگاه ایران خود را ملزم به حرکت در مسیر برنامه‌های سازمان لیگ و ارگان‌های تصمیم‌ساز می‌دانیم و هرگز وارد مسیری نمی‌شویم که ناکامی‌های خود را به گردن باشگاه‌های دیگر بیاندازیم.

افرادی که با مصاحبه‌های خود، تمام معادلات لیگ را بهم ریختند و در کوران مسابقات فصل، درخواست دادند پرسپولیسی که درگیر فینال است، باید ابتدا بازی‌های عقب‌افتاده خود را برگزار کند و سپس وارد دربی شود، هرگز فکر امروز را نمی‌کردند که خودشان به دردسر بیافتند و حالا حرف و کلام‌شان ۱۸۰ درجه دچار تغییر شده است. سایر دوستان هم طوری صحبت می‌کنند که انگار مدیریت و کادر فنی پرسپولیس طراح مسابقات لیگ است و زمان بازی‌ها را تعیین می‌کند.

موفقیت سال‌های اخیر پرسپولیس به جای اینکه به پیشرفت فوتبال ایران کمک کند، فضایی را برای سودجویان و فرصت‌طلبان ایجاد کرده تا از طریق حمله به باشگاه سرخپوش ایران، به فکر فرار از ناکامی باشند، اما حقیقت هرگز پنهان نمی‌ماند و طرفداران باهوش و باتدبیر فوتبال کشورمان بهتر از گذشته درک کرده‌اند چه کسانی مشغول توجیه عملکرد خود هستند.

باشگاه پرسپولیس بار دیگر همه ارکان جامعه فوتبال را به آرامش دعوت کرده و اظهار امیدواری می‌کند دوستان به جای غوغاسالاری، راه و رسم پیشرفت را از مسیر کار و تلاش بسازند وگرنه با اعتراض و مقصر قلمداد کردن دیگران، هیچ گره‌ای باز نمی‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top