تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/15 - 14:55
کد خبر: 381555

اظهارات جدید حناچی درباره سوخت نیروگاه‌ها

وی با اشاره به اینکه شهرداری با خرید از ایران خودرو دیزل به توقف فعالیت دهه گذشته این شرکت پایان داده است، گفت: برای نوسازی ناوگان به دنبال جذب اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی یادمان شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان که صبح امروز در بوستان دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شهرداری تهران دو اقدام در دستور کار قرار داده است، نخست یادمان «سرباز وطن» در تپه‌های عباس آباد و یادمانی در جنوب غربی دریاچه چیتگر برای این شهید و یارانش است.

وی افزود: یادمان «سرباز وطن» با معماری خاصی از سوی معماران بنام ایرانی در کمتر از یکسال به سرانجام می‌رسد.

حناچی با اشاره به اینکه مساحت یادمان در نظر گرفته شده برای ساخت یادمان در محدوده دریاچه چیتگر، حدود ۲ هزار متر است، و متناسب با مقیاس سطح اشغال ۷۰۰ متری دارد و مکمل فضاهای گردشگری است، گفت: یکی از ویژگی‌های گردشگری تهران دریاچه خلیج فارس است به همین دلیل این مکان برای ساخت یادمان در نظر گرفته شد.

وی درباره وضعیت آلودگی هوای تهران نیز گفت: همه ساله در شرایط وارونگی هوا که در دی ماه اوج می‌گیرد شاهد این وضعیت هستیم، اما آنچه حادث شده افزایش میزان گوگرد است که علت آن سوخت ناقص است که معمولاً در خودروهای شخصی فاقد معاینه فنی و خودروهای سنگین و صنایعی است که از سوخت غیر استاندارد استفاده می‌کنند خارج می‌شود.

شهردار تهران درباره استفاده از سوخت مازوت نیز توضیح داد: اگر صنایع بزرگ مازوت بسوزانند میزان آلایندگی شان چند ده برابر دیگر آلاینده‌ها است و باید توجه داشته باشیم که موضوع آلودگی هوا از مرز تقسیمات کشوری تبعیت نمی‌کند و اگر نیروگاههای غرب تهران تولید آلودگی کنند این آلودگی به تهران منتقل می‌شود.

وی افزود: همه آلودگی‌های اطراف در تهران تاثیرگذار است و با تلاش صورت گرفته اقدامات استانداری و دیگر دستگاه‌ها کنترل پایش دائمی صورت می‌گیرد، اما قرار گیری شاخص آلاینده‌های هوا بر روی عدد ۱۵۰ در ابتدای صبح نگران کننده است.

شهردار تهران درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و ارائه وام‌های نوسازی به رانندگان تاکسی گفت: این موارد اگر نوسازی حمل و نقل عمومی مورد پشتیبانی دولت قرار نگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم برای شهرداری مقدور نیست و ما در حال حاضر با بضاعت محدودمان به ارائه این تسهیلات اقدام کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری با خرید از ایران خودرو دیزل به توقف فعالیت دهه گذشته این شرکت پایان داده است، گفت: برای نوسازی ناوگان به دنبال جذب اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه هستیم.

حناچی افزود: دستگاه‌های فیلتراسیون اتوبوس‌ها بر روی دستگاه‌هایی خریداری شده نصب است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top