تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/10/16 - 15:45
کد خبر: 381676

بهترین فروشگاه چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی

چمن مصنوعی تزئینی دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی است. طرح های متنوع و رنگ بندی بسیار خاص باعث محبوبیت این محصول شده است. چمن های مصنوعی بسیار به مدل طبیعی شباهت دارند و تفکیک آنها از یکدیگر کار ساده ای نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، بسیاری از افراد برای طراحی فضای سبز خانه و حتی پوشش زمین های ورزشی مانند فوتبال از چمن منوعی استفاده می کنند. این محصول که جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی به حساب می آید بسیار پرکاربرد، ارزان قیمت و با دوام است. خیلی از افرادی که می خواهند برای خانه خود فضای سبزی داشته باشند از چمن مصنوعی برای حیاط خانه و همچنین بالکن و روف گاردن استفاده می کنند.

بطور کلی چمن های مصنوعی را می توان به دو گروه چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی تقسیم بندی کرد. در ادامه به مهمترین کاربردهای این محصول در زیبا سازی محیط زندگی و همچنین زمین های ورزشی به ویژه زمین فوتبال خواهیم پرداخت.

بهترین فروشگاه چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی

چمن مصنوعی تزئینی

همانطور که از نام چمن مصنوعی تزئینی مشخص است، از این محصول برای تزئین و طراحی فضای سبز در محیط های مختلف مانند حیاط خانه، بین سنگ، بالکن و تراس و همچنین روف گاردن استفاده می شود. برخی از افراد مایل هستند تا از چمن مصنوعی برای مغازه شان استفاده کنند، زیرا تاثیر بسیار زیادی در جلب مشتری ها دارد.

چمن مصنوعی تزئینی دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی است. طرح های متنوع و رنگ بندی بسیار خاص باعث محبوبیت این محصول شده است. چمن های مصنوعی بسیار به مدل طبیعی شباهت دارند و تفکیک آنها از یکدیگر کار ساده ای نیست.

در برخی از فروشگاه های بزرگ برای تزئین ویترین مغازه و حتی در برخی از پارک ها برای کودکان از چمن مصنوعی تزئینی استفاده می شود.

چمن مصنوعی برای حیاط خانه

بهترین فروشگاه چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی

حیاط خانه اولین جایی است که وقتی کسی وارد منزل شما می شود با آن مواجه می گردد. بنابراین طراحی فضای سبز مناسب برای حیاط می تواند نقش بسیار زیادی در زیبایی کلی ساختمان شما داشته باشد. از این رو افراد زیادی مایل به خرید چمن مصنوعی برای حیاط خانه شان هستند. نصب این چمن ها بسیار ساده و سریع است. هزینه های اضافی مانند آبیاری، هرس کردن و کودپاشی که برای چمن های طبیعی همواره باید رعایت شود در مورد این محصول وجود ندارد.

چمن مصنوعی برای بالکن

بهترین فروشگاه چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی

امروز اغلب خانه دارای بالک یا تراس هستند. برخی از بالکن ها بسیار فضای بزرگی دارد که می توانید از آن برای دورهمی های کوچک با دوستان و اعضای خانوادتان استفاده نمایید. اگر می خواهید از فضای تراس بیشترین بهره را ببرید، پیشنهاد می کنید از چمن مصنوعی برای بالکن خانه تان استفاده کنید. زیرا علاوه بر زیباتر شدن محیط تراس می تواند مانع از بازتاب نور خورشید شده و دمای محیط را کاهش دهد. همچنین تمیز کردن آن بسیار ساده است و فقط با یک بار جارو کردن می توانید کل چمن مصنوعی تراس تان را تمیز کنید.

چمن مصنوعی بین سنگ

بهترین فروشگاه چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی

حیاط برخی خانه ها سنگ فرش شده است. بیشترین مدل سنگ هایی که برای باغ یا حیاط خانه نصب می شوند از نوع واش بتن می باشد. خالی بودن فضای بین سنگ ها چندان جالب بنظر نمی رسد. بنابراین با استفاده از نصب چمن مصنوعی بین سنگ می توانید این ضای خالی را به بهترین شکل ممکن تزئین کنید.

دقت کنید ارتفاع چمن باید از لای سنگ ها کمی بیرون بزند تا ظاهری زیبا و دلنشین داشته باشد.

چمن مصنوعی روف گاردن

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و کمبود فضای سبز در برخی محله ها، بخصوص در شهر تهران شاهد دلگیر شدن فضای شهری هستیم. خوشبختانه با استفاده از چمن صنوعی می توانید پشت بام خانه تان را به یک فضای سبز و شاد برای دورهمی های خانوادگی یا دوستانه همراه با همسایگان خود داشته باشید.

چمن مصنوعی روف گاردن یکی از ایده هایی است که می توانید فضای بازی و تفریح کودکان و سایر افراد ساکن در آپارتمان را فراهم آورید. می توایند گوشه ای از پشت بام را با استفاده از یک آبنمای زیبا و آلاچیق تزئین کنید و قسمتی را هم به باربیکیو و تجهیزات آشپزی اختصاص دهید.

چمن مصنوعی ورزشی

امروزه با گسترش ورزش های همگانی بخصوص فوتبال و تغییر ظاهر ورزشگاه ها که اغلب مسقف شده اند دیگر استفاده از چمن طبیعی توجیه اقتصادی و فنی ندارد. زیرا چمن های طبیعی برای رشد به نور خورشید و هرس کردن مداوم و همچنین آبیاری و کودپاشی نیاز دارند. در حالی که چمن مصنوعی ورزشی این مشکلات و هزینه های جانبی را ندارد.

از این جهت اغلب صاحبان ورزشگاه ها برای کاهش هزینه های جانبی و بخاطر دوام و کیفیت بالای چمن های مصنوعی این محصول را بیشتر ترجیح می دهند.

چمن مصنوعی برای زمین فوتبال و سایر زمین های ورزشی مانند زمین گلف، زمین فوتسال و تنیس استفاده می شود.

چمن مصنوعی زمین فوتبال

بهترین فروشگاه چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی

زمین های فوتبال که با چمن طبیعی پوشیده شده اند بسیار لغزنده هستند. از طرف دیگر مرتب نیاز به آبیاری دارند و نمی توان از آنها در آب و هوای بارانی استفاده نمود. همچنین به دلیل مسقف شدن ورزشگاه ها دیگر کاشت و نگهداری چمن طبیعی ممکن نیست. به همین خاطر نصب چمن مصنوعی برای زمین فوتبال هم از نظر دوام و ماندگاری و هم کیفیت و استاندارد های ورزشی گزینه بسیار مناسبی است.

چمن مصنوعی زمین فوتبال دارای استاندارد بوده و توسط افراد کارشناس در این زمینه مورد آزمایشات متعدد قرار می گیرد. در زمانی که بارندگی وجود دارد بخاطر لایه زیرین چمن های مصنوعی، آب باران به خوبی خارج شده و بازیکنان بدون وقفه می توانند به ورزش بپردازند.

فروشگاه دنیای چمن

فروشگاه چمن مصنوعی، دنیای چمن با راه اندازی یک وب سایت امکان خرید چمن مصنوعی را با قیمت های متنوع و مدل های گوناگون برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. در صورت نیاز به دریافت خدمات نصب می توانید در ساعات اداری با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

همه نصاب ها در هنگام مراجعه به محل کار یا خانه شما تمامی پروتوکل های بهداشتی پیش گیری از کرونا را رعایت خواهند کرد. بنابراین با خیال راحت خرید تان را انجام دهید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ادای دِین به رئیس جمهوری که دوستش می‌داشتم
سید دلمان برایت تنگ میشود!
فیلم| سلامی: شهدای ما در عرصه بین‌الملل تاثیر گذار بودند
عکس| رئیسی؛ رجایی زیست، بهشتی شد
رضیئی: سید پناه ما بود/ غمیلوی: بهت زده‌ایم وبیشتر خجالت زده!
فیلم| سردار سلامی: رئیس‌جمهور ما یک شخصیت الهی و آسمانی بود
باز شدن پای اسرائیل به تیراندازی استانبول؟
چاقوکشی در مرکز چین با ۸ کشته/ ضارب با اختلال روانی بازداشت شد
ردپای اوکراین در حمله تروریستی به سالن تئاتر در حومه مسکو
عکس| تصاویری از تشییع شهید موسوی در شهرری
فیلم| سیل جمعیت مراغه‌ای‌ها در تشییع استاندار شهید آذربایجان‌شرقی
فیلم| آخرین سخنرانی آقای رئیسی در هیئت دولت
در سایه رهبری حکیم، در حرکت بالنده ایران وقفه‌ای رخ نخواهد داد
فرمانده کل ارتش بر مزار شهید سرتیپ دوم خلبان مصطفوی حاضر شد
ختم دعوای کافه‌ای در استانبول با مرگ ۳ نفر/ پلیس ضدشورش اعزام شد!
معاون نخست وزیر اسپانیا: از نهر تا بحر، فلسطین آزاد خواهد شد
ورود پوتین به مینسک در دومین سفر خارجی پس از مراسم تحلیف
رزمایش چین با هدف «قبضه قدرت» در جزایر کلیدی تایوان ادامه یافت
واکنش بایدن به حکم بازداشت نتانیاهو
تداوم حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر حیفا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top