تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/10/28 - 13:07
کد خبر: 382874

زمینه حضور زنان به عنوان کاندیدا در انتخابات فراهم شود

وی از اعضای مجمع مشورتی زنان استان نیز خواست تا ضمن دعوت برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، از زنان توانمند برای حضور و کاندیدا شدن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از استانداری آذربایجان غربی، علی مصطفوی در پنجمین جلسه شورای مشورتی زنان استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: در حالی وارد دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی می‌شویم که با وجود سنگ اندازی ها و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و حربه‌های مختلف دشمن از جمله جنگ تحمیلی، ناامنی‌های داخلی و ایجاد مشکلات مختلف اقتصادی علیه کشورمان، با عنایت خداوند متعال و حمایت‌های مردم توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده و ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: بهترین راه تجلی مشارکت مردم در سرنوشت خود، حضور در صحنه‌های انتخابات است لذا باید زمینه‌های لازم برای حضور افراد توانمند و شایسته به عنوان کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی در انتخابات پیش رو باید فراهم شود.

وی از اعضای مجمع مشورتی زنان استان نیز خواست تا ضمن دعوت برای حضور و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، از زنان توانمند برای حضور و کاندیدا شدن در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کنند.

مصطفوی گفت: دولت تلاش کرده است تا از وجود زنان توانمند در عرصه‌های مدیریتی بیشتر بهره گیرد به طوری که تاکنون ۱۲ نفر از بانوان استان در پست‌های مدیر کلی، بخشداری و معاونت فرماندار منصوب شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی و از تلاش و مجاهدت‌های همه متولیان امر بویژه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و همچنین رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط مردم در مقابله با بیماری کرونا، گفت: موج‌های مختلف شیوع بیماری کرونا در کشور را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه در شرایطی قرار داریم که میزان ابتلاء و فوتی ناشی از این بیماری به کمترین میزان خود رسیده است.

مصطفوی با اشاره به اینکه ۸ شهر استان از وضعیت آبی برخوردار هستند ادامه داد: امیدواریم در ادامه مبارزه با بیماری کرونا مردم تمامی توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری‌های اجتماعی و استفاده از ماسک را با جدیت رعایت کنند تا شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا در کشور باشیم.

وی با قدردانی از طرح‌ها و ایده‌های اعضای شورای مشورتی زنان استان، گفت: ضروری است برای تأمین اعتبار و اجرای طرح‌های پیشنهادی، این طرح‌ها و ایده‌ها در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و شورا ی برنامه ریزی و توسعه استان طرح و بعد از تصویب و تأمین اعتبار این ایده‌ها اجرایی شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه بیان کرد: ارتقا جایگاه بانوان، استفاده از ظرفیت زنان در حوزه‌های مختلف و توسعه مشارکت‌های اجتماعی و اقتصادی و سیاسی زنان و در نهایت تقویت و تحکیم بنیان خانواده جزو اهداف اصلی دفتر امور زنان و خانواده به شمار می‌رود که بانوان فعال در این پارلمان مشورتی می‌توانند در رسیدن به این اهداف و به عنوان بازوان مشورتی در شهرستان‌ها عمل کنند.

در این جلسه رئیس مجمع مشورتی زنان استان نیز گزارشی از فعالیت این مجمع را ارائه کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top