تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/10/29 - 12:08
کد خبر: 382955

۳ شرکت برتر طراحی و ساخت سوله در خاورمیانه

IPS خاورمیانه علاوه بر خدمات صلاحیت و اعتبار سنجی برای پروژه های دارویی، به عنوان تدارکات مهندسی و مدیریت ساخت شما برای پروژه های صنعتی و املاک و مستغلات عمل می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سوله ها دارای انواع گوناگونی هستند اما آنچه که در این مقاله مورد بررسی قرار میگیرد ساختمانهای یک طبقه با دهانه های بزرگ و سقف شیبدار است که می توانند دارای جرثقیل های سقفی یا دروازه ای باشند.

ساخت سوله ها معمولا برای کاربری های صنعتی و تولید انجام می شود ولی چون ساختمان های انبارها، آشیانه های هواپیما، سالن های ورزشی و نظایر آن ها وضع تقریبا مشابهی از نظر شکل و سیستم سازه ای با ساختمان های صنعتی دارند، می توان ساختمان های اخیر را نیز در این گروه به حساب آورد. علل تشابه ساختان های صنعتی، خواص مشترکی است که مهم ترین آن ها عبارت اند از:

•    به علت نیازی به فضاهای بزرگ برای بهره برداری، غالبا سعی می گردد که فاصله ستون ها تا حداکثر ممکن افزایش یافته و در نتیجه تعدادشان کم شود.
•    سوله ها اغلب یک یا دو طبقه بوده و ندرتا در بیش از یک طبقه ساخته می شوند. ساختمان های یک طبقه نیز به نوبه خود به یک دهانه و چند دهانه تقسیم می شوند.

اگر به دنبال ساخت سوله هستید در نخسین مرحله می بایست جهت طراحی سوله به یک شرکت مراجعه کنید. اما با توجه به گران شدن هزینه های ساخت و فولاد، قطعا یک طراحی درست و مهندسی می تواند باعث صرفه جوی در هزینه های ساخت شما شود. از این رو پیدا کردن یک شخص یا شرکت که توانایی مهندسی قوی در زمینه طراحی سوله و ساخت سوله داشته باشد کار ساختی خواهد بود. ما در ادامه سعی کرده ایم چند شرکت از بهترین شرکت های طراحی و ساخت سوله را معرفی کنیم.

1.    زاگرس سازه ( ایران- تهران)
تیم مهندسی سازه این شرکت بدون شک یکی از قوی ترین تیم های مهندسی در زمینه طراحی و ساخت سوله و سازه های صنعتی می باشد.

تمامی کارهای طراحی سوله در این شرکت با توجه به آیین نامه هایم معتبر بین اللملی انجام می شود. همچنین ارائه طرح بیسیک از سایت پلان کارخانه و همچنین طراحی نما و محوطه سازی کارخانه، طراحی سردر و ساختمان های اداری انواع کارخانه های مواد غذایی، کارخانه های تولیدی مصالح، سردخانه ها و..

نرم افزارهای اختصاصی گروه زاگرس سازه در طراحی اتصالات پیچی و جوشی سازه های فلزی که توسط مهندسین زاگرس سازه منطبق با آیین نامه های معتبر نوشته شده اند باعث بهینه تر کردن اتصالات و کاهش تعداد پیچ و ضخامت ورق های اتصال می شود. علاوه بر این استفاده از  نرم افزارهای اروپایی جهت کاهش ضخامت ورق های اتصال و کاهش وزن سوله استفاده می شود.

علاوه به بر طراحی، گروه مهندسی زاگرس سازه در زمینه ساخت سوله نیز فعالیت می کند. توانسته است پروژه های متعددی را در سراسر ایران و کشورهای همسایه به انجام برساند.

مشاوره در خصوص تعیین ارتفاع، دهانه شیب،شکل سوله و.. و همچنین کنترل رایگان نقشه های شاپ از دیگر خدمات گروه مهندسی زاگرس سازه است. علاوه به بر این گروه مهندسی زاگرس در زمینه سبک سازی ساختمان های صنعتی فعالیت های متعددی را انجام داده است.

۳ شرکت برتر طراحی و ساخت سوله در خاورمیانه

2.    الزامل الحدید یا Zamil Steel ( عربستان صعودی)
هلدینگ زمیل استیل در سال 1997 توسط عبدالله الحمد الزمیل در کشور عربستان تاسیس شد. این هلدینگ تولید کننده و سازنده سازه های صنعتی و سوله می باشد که دارای نماینده های در کشورهای همچون هند، امارات، مصر و ویتنام است و پروژه های متعددی را در کشورهای مختلف جهان به سرانجام رسانده است.

این شرکت محدوده خدمات خود را محدود به کشور عربستان نکرده است و تولید زمیل به اکثر کشورهای دنیا صادر می شود. عنوان اصلی خدمات این شرکت ساختمان های از پیش مهندسی شده است.کاربردهای ساختمانهای از پیش مهندسی شده بسیار زیاد است. با چند کلمه توصیف شده، ساختمانهای از پیش مهندسی شده برای هر ساختمان غیر مسکونی ایده آل هستند. سیستم ساختمان از قبل مهندسی شده، بدون شک یکی از سریع ترین سیستم های ساختمانی در جهان است. مزایایی که برای همه طرف های درگیر در پروژه فراهم می کند. از این گذشته، چه کسی می تواند در برابر یک سیستم ساختمانی که سرعت، کیفیت و ارزش را ارائه می دهد مقاومت کند.

شرکت سازه های پیش مهندسی فولاد زامیل قدیمی ترین و بزرگترین شرکت هلدینگ استیل زامیل است. کارخانه PEB مستقر در دمام - بزرگترین کارخانه تک PEB در جهان است. ظرفیت تولید ماهانه آن 9500 متر تن است. زمیل کارخانه های بیشتری را در ساختمان های پیش مهندسی - در مصر، هند، امارات متحده عربی و ویتنام ایجاد کرده است که  ظرفیت تولید PEB کل خود را به 30000 تن در ماه افزایش داده است. 

۳ شرکت برتر طراحی و ساخت سوله در خاورمیانه

https://zamilsteel.com/

3.    گروه IPS ( لبنان)
گروه IPS در سال 1992 شهر برلین تاسیس شده است و نمایندگی این شرکت IPS خاورمیانه در اواخر سال 2006 در لبنان ایجاد شده است تا مهندسین پروژه با مهارت و باتجربه را در پروژه های اروپایی این شرکت آموزش ببینند. از آنجا که این مهندسان با استفاده از روش Group-IPS تجربه دارند، شرکت IPS خاورمیانه دفاتر خود را در بیروت تأسیس کرده است تا از این طریق به بازار لبنان نزدیک شود و از مشتریان خود در لبنان و منطقه خاورمیانه تعهد با کیفیت بالا را تضمین کند.

IPS خاورمیانه علاوه بر خدمات صلاحیت و اعتبار سنجی برای پروژه های دارویی، به عنوان تدارکات مهندسی و مدیریت ساخت شما برای پروژه های صنعتی و املاک و مستغلات عمل می کند. 

در حال حاضر Group-IPS از مدیران پروژه، مهندسان، معماران، طراحان و دستیار پروژه در 25 مکان در سراسر جهان استفاده می کند. تیم کارآفرین و کاملاً بین المللی ما چشم اندازهای مختلفی را برای هر پروژه به ارمغان می آورد که با یک روش مشترک و یک مأموریت مشترک برای بهبود زندگی انسانها متحد شده اند.

خدمات IPS:
امکان سنجی پروژه
شرح و توسعه فرآیند
چیدمان سایت
تدارکات سایت و طرح جامع سایت
پرونده تعریف پروژه
طراحی سوله
برنامه زمان بندی کلی
استراتژی تدارکات پروژه
بودجه بندی پروژه
پیشنهاد سرمایه گذاری

۳ شرکت برتر طراحی و ساخت سوله در خاورمیانه

https://www.group-ips.com/

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top