تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/01 - 13:56
کد خبر: 383215

نیکزاد: روحانی حق اهانت به مجلس ندارد

نماینده ارومیه در مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: شما که می‌گویید 27 سال تجربه بودجه نویسی دارید، اکنون چه بر سر مملکت آورده‌اید؟ اگر مجلس کلیات بودجه 1400 که بودجه فروپاشی بود، رد می‌کرد شما جرأت اهانت به مجلس را نداشتید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در تذکر آیین‌نامه‌ای مبنی بر حفظ شأن، منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از جایگاه قانونی نمایندگان اظهار داشت: رئیس جمهور برای بار چندم به نمایندگان مجلس و کمیسیون تلفیق بودجه اهانت کرده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت، کمیسیون تلفیق را زیر سوال برده افزود: رئیس جمهور به نمایندگان اهانت کرده و گفته آنها کسانی هستند که 4 عمل اصلی را بلدند و هر کس دو کلاس سواد داشته باشد متوجه می‌شود کمیسیون تلفیق به جای ادبیات اقتصادی، ادبیات سیاسی به کار می‌برد.

نماینده ارومیه در مجلس خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: شما که می‌گویید 27 سال تجربه بودجه نویسی دارید، اکنون چه بر سر مملکت آورده‌اید؟ اگر مجلس کلیات بودجه 1400 که بودجه فروپاشی بود، رد می‌کرد شما جرأت اهانت به مجلس را نداشتید.

جلال زاده اظهار داشت: رئیس جمهور از اسفند سال گذشته از محل کار خود خارج نشده تا ببیند با 7 سال بودجه‌نویسی خود چه بر سر مردم آورده است.

وی گفت: از رئیس مجلس و هیأت رئیسه سوال می‌کنم چرا اجازه می‌دهید رئیس جمهور به مجلس توهین کند؟ نمایندگان باید با رد کلیات جواب رئیس جمهور را بدهند.

علی نیکزاد در پاسخ به تذکر جلال زاده افزود: درباره رد یا قبول کلیات لایحه بودجه در صحن علنی و توسط همکاران تصمیم‌ گرفته می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد کسی حق اهانت به نمایندگان و مجلس را ندارد، اظهار داشت: کسانی که ادعا می‌کنند خیلی بلدند و باسوادند، این وضع را برای مردم بزرگ ایران به وجود آورده‌اند؛ رئیس جمهور حق نداشته در جلسه امروز هیأت دولت به مجلس اهانت کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top