تاریخ انتشار: شنبه 1399/11/04 - 09:52
کد خبر: 383421

نکات اصلی در خرید لوازم سیسمونی نوزاد

بگذارید بعد بزرگ شدن در مرور زمان لباس کودک را بخرید تا در هزینه خود صرفه جویی کنید. و در ابتدا که سایز مهم ترین چیزی است. که خیلی ها نمی داندن باید بدانید سایز صفر و یک را تهیه انتخاب کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خرید لوازم سیسمونی و تهیه کردن اتاق نوزاد مستلزم وقت و هزینه زیادی میباشد. والدین اغلب سعی می کنند تا جایی که وضع مالی شان اجازه می دهد، وسایل زیادی را برای اتاق نوزادشان تهیه نمایند. بهتر است پول والدین صرف خرید لوازم ضروری شود و از خرج بی جا و خرید جنس های غیر ضروری و جاگیر و بی فایده خودداری شود

خرید اینترنتی کالسکه دلیجان و همچنین سرویس کالسکه های دلیجان در فروشگاه نی نی بابا پاسخگوی تمام نیاز های شما جهت خرید کالسکه می باشد

نکات اصلی در خرید لوازم سیسمونی نوزاد.

لوازم مهم در اتاق نوزاد چیست؟

  • پوشاک نوزاد در سایز نوزاد تازه متولد شده و سایزهای بزرگتر از آن برای ماه های بعد
  • دو عدد پتو
  • دو دست لباس سایز نوزاد تازه متولد شده (سایز صفر)
  • سه دست جوراب گرم و پشمی برای نوزادی که در فصل سرد متولد می شود
  • سه دست زیرپوش
  • کلاه آفتابی برای نوزادی که در فصل گرم متولد می شود
  • پماد اکسید روی برای سوختگی احتمالی پای نوزاد
  • وسایل حمام شامل: لیف نوزاد، شامپو و صابون مخصوص نوزاد، لگن حمام نوزاد، وازلین ، صابون یا پودر صابون لباسشویی مخصوص لباس نوزاد،آسپیراتور بینی ، برس موی نوزاد ، ناخنگیر نوزاد، قیچی نوزاد، حوله حمام نوزاد، ساک حمل وسایل نوزاد
  • قفس بازی و اسباب بازی
  • دماسنج مقعدی نوزاد

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

فروشگاه نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک لوازم، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و… برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد و خرید سیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.
شماره تلفن: 02135000325

بهترین زمان خرید سیسمونی در چند ماه حاملگی باید خرید؟

سوال بیشتر افراد است که ) از چند ماهگی سیسمونی بخریم (بیشتر خانواده ها بخاطر خوشحالی در همان ماه های اول حاملگی، جهت خریدن سیسمونی بچه اقدام می کنند، بهترین زمان برای سفارش و خرید سیسمونی بعد گذشت چند ماه می باشد. حتما به ذهن شما سوال پیش می آید که چرا؟ چون جنسیت نوزاد معلوم نیست که دختر یا پسر است. پس از معلوم شدن جنسیت اقدام به خرید کنید. تا دوباره هزینه نکنید.

نکات اصلی در خرید لوازم سیسمونی نوزاد

چند دست لباس برای سیسمونی نوزاد باید بخریم؟

بستگی به خودتان دارد. که چقدر هزینه کنید ، و این کار به عهده خودتان است. تا چند دست لباس برای کودک خود انتخاب خرید کنید. بهتر است دو یا سه دست خرید شود. چون نوزاد در زمان رشد می باشد، و بعد چند ماه شاید لباس خریداری شده به تن نوزاد شما مناسب نباشد. به همین خاطر می گویم که در ابتدا زیاد هزینه نکنید. بگذارید بعد بزرگ شدن در مرور زمان لباس کودک را بخرید تا در هزینه خود صرفه جویی کنید. و در ابتدا که سایز مهم ترین چیزی است. که خیلی ها نمی داندن باید بدانید سایز صفر و یک را تهیه انتخاب کنید.

بهترین رنگی که باید برای سیسمونی نوزاد دختر یا پسر انتخاب کنید کدام است؟

بیشتر افراد رنگهای اسپرت برای سیسمونی نوزاد خود انتخاب می کنند. که رنگ های لیمویی ، فسفری ، و دیگر و بعضی ها رنگ های مشترک برای سیسمونی دختر و پسر خو خریداری می کنندتوضیحات کامل تر در زیر همین متن

 

از زمان های گذشته تا به الان بیشتر افراد بعد فهمیدن نوزاد که پسر یا دختر است، رنگ آبی را برای پسر و رنگ صورتی را برای سیسمونی دختر خرید می کنند. ولی این کار به صورت اصولی نمی باشد. که امروز بیشتر خانواده ها رنگ متفاوت تر از این ها را انتخاب می کنند. و دیگر به این رسم های قدیمی اهمیت نمی دهند.

رنگ ترکیب سیسمونی مشترک بین دختر و پسر

اگر رنگ های صورتی و آبی، را دوست ندارید و می خواهید متفاوت باشد و رنگ های دیگری انتخاب کنید، متن توضیحات زیر همین متن را حتما بخوانید:

  • در ترکیب رنگ سیسمونی نوزاد رنگ‌ های ملایم را در نظر بگیرید چون رنگ ملایم اثر آرام بخشی دارد. و تاثیر زیادی در روحیه نوزاد بعد تسخیص رنگ خواهد داشت پس رنگ مناسب برای ست کردن وسایل نوزاد خود انتخاب کنید.

ماشین شارژی

ماشین شارژی برای کودکان در عصر مدرن نسبت به سایر وسایل سرگرمی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. تصور کنید که می توانید با ماشین کاملاً کوچک خود که با طراحی دقیق، چراغ ها و صداها، در اطراف پیاده روها رانندگی کنید.

اما برای بعضی از والدین انتخاب بهترین ماشین شارژی برای کودکان خود سخت است.

این سوال وجود دارد که چگونه می توانید چیزی نسبتاً ارزان پیدا کنید که فوراً شکسته نخواهد شد؟

چگونه می توانید چیزی گران تر پیدا کنید که می دانید ارزش آن را دارد؟

معمولا طراحی اتومبیل های شارژی نزدیک به ماشین‌های واقعی (شامل سواری یا شاسی بلند) الهام گرفته میشود که با رنگ‌های متفاوت وارد عرصه ی بازار میشوند. بچه‌ها معمولا وسایل رنگی و پر زرق و برق را بسیار دوست دارند. بنابراین مدلی را بخرید که فرزندتان دوست دارد. ولی نکته‌ی مهم اینست که اتومبیل شارژی مستحکم و با کیفیتی که دوام زیادی داشته باشد را انتخاب کنید.

نکته ی دیگر مدلی که دو موتوره با قدرت بیشتر و هم امکان کنترل سرعت تند و کند و دیگر مزییت های مهمی که در ادامه با آن آشنامیشویم را بخرید. یک ماشین شارژی باید حتما کمربند ایمنی و ضمانت و خدمات پس از فروش داشته باشد. همچنین موتور و گیربکس دو سال و آداپتور تا ۶ ماه گارانتی داشته باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سهم ۰.۳ درصدی فرزندآوری از تولید ناخالص ملی
نهضت قرآنی بانوان آغاز به کار کرد
دانشمندان ناباروری مردان را با آلودگی هوا و ناباروری زنان را با آلودگی صوتی مرتبط می‌دانند
پرونده ۵۰ مددجوی زندان زنان توسط قضات دادسرای تهران رسیدگی شد
کودکی نبی مکرم اسلام
گاریدو رسما تهدید کرد؛ اخراجتان می‌کنم
عیادت عراقچی از امانی در تهران
جزئیات جدید از طرح ساماندهی اتباع خارجی
آزمایش موشکی جدید کره شمالی با نظارت اون
وزیر خارجه ترکیه: ایران و حزب‌الله،‌اسرائیل را می‌زنند
صعود تاریخی فوتبال ایران در رده‌بندی جهان
وزیر بهداشت دولت روحانی پزشک معالج سفیر ایران در لبنان شد
نظامیان آلمانی در عراق می‌مانند
واکنش انصارالله یمن به حملات سایبری اسرائیل
ساماندهی اتباع غیرمجاز نیازمند اقدام همه‌جانبه است
هشدار به معلم‌های دوربین به دست در شروع مدارس
بازداشت یک اسرائیلی به بهانه همکاری با ایران
ثبت رکورد دیگر طلای جهانی با پرواز دلار
ونزوئلا حکم بازداشت رئیس‌جمهور آرژانتین را صادر کرد
عارف: جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی راهبرد دولت چهاردهم است
پیام غافلگیرکننده سیدحسن نصرالله به اسرائیلی‌ها
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top