تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/08 - 15:55
کد خبر: 384029

دانلود پروژه آماده افترافکت و پریمیر در ادوبیش

و در نهایت استفاده از پروژه آماده چه در افترافکت (adobish.com/cat/aftereffects ) و چه در پریمیر، علاوه بر آن که سرعت کار شما را چند برابر افزایش میدهد به حرفه ای شده شما هم خیلی کمک میکند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» پروژه آماده افترافکت: افترافکت و پریمیر از نرم افزارهای پرطرفدار ادوبی هستند که به سبب قابلیت های ویژه ای که دارد بسیاری از مشکلات کاربران را در عرصه انیمیشن و طراحی تیزر و کارهای گرافیکی و تدوین برطرف ساخته است. به همین دلیل به کسانی که در زمینه مونتاژ و تهیه فیلم و تیزرهای تبلیغاتی و تدوین فعالیت می کنند، توصیه می شود که این دو نرم افزار را در اولویت کار خود قرار دهند و هرچه زود تر نسبت به یادگیری آن ها اقدام کنند.

به خاطر اینکه این دو نرم افزار های بسیار تخصصی و پیشرفته هستند و معمولا یادیگیری آنها زمان زیادی می خواهد، استفاده از پروژه آماده افترافکت و پریمیر نیز میتواند تا حدی کار شما را راه بیندازد. پس اگه تا الان سراغ پروژه های آماده نرفتید، بدک نیست که این پروژه ها را تست کنید.

پروژه آماده افترافکت

پروژه آماده افترافکت: جلوه های ویژه ای بسیار حرفه ای و خلاقانه را می توان با افترافکت خلق کرد. بهتر است به جای توضیح متنی خودتون وبسایت ادوبیش را باز کنید و یا آن را در گوگل سرچ کنید و وارد پروژه آماده افترافکت شوید و از بین صدها و هزاران پروژه یکی رو انتخاب کنید و و با ثبت نام در سایت آن را به صورت رایگان دانلود کنید و تنها کافیه که عکس و یا فیلم و متن مورد نظر خودتون را جایگذین کنید و به همین راحتی توانستید یک کلیپ حرفه ای را بسازید.

دانلود پروژه آماده افترافکت و پریمیر در ادوبیش

پروژه آماده پریمیر

پروژه آماده پریمیر: پریمیر به‌عنوان یک نرم‌افزار حرفه‌ای تدوین فیلم برای همه فیلم سازان نامی آشنا دارد. نرم‌افزاری که درکنار فاینال کات پرو به تدریج جای میز‌های تدوین آنالوگ را گرفتند و کاربران خود را وارد دنیای دیجیتال کردند.

همان‌طور که اشاره شد افتر افکت نرم‌افزار حرفه‌ای ساخت تیزر و جلوه‌های ویژه است. به همین خاطر یادگیری آن زمان و تخصص می‌طلبد. اما پریمیر نرم‌افزار ساده تری نسبت به افترافکت است و به همین سبب کاربرهای بیشتری نیز دارد. اما این سادگی باعث نشده که کاربران آن توانایی ساخت تیزر یا اسلایدشو‌های حرفه‌ای را با این نرم‌افزار نداشته باشند.

بسیاری از اینترو‌ها و میان برنامه‌های تلویزیونی مستقیما در پریمیر ساخته می‌شود.

دانلود پروژه آماده افترافکت و پریمیر در ادوبیش

پروژه‌آماده پریمیر فایل‌های آماده ای هستند که تدوین گران حرفه ای آن را خلق کرده اند. تنها باید آن‌ها را از ادوبیش (adobish.com/cat/premier ) دانلود کنید. باز کنید و عکس و فیلم‌های خود را در محل‌های مشخص جایگزین کرده و سپس خروجی نهایی را از آن بگرید. خواهید دید در یک روز می‌توانید چندین اسلایدشو و کلیپ حرفه ای را بسازید و خروجی نهایی را تحویل تهیه کننده دهید.

اگر به‌دنبال این هستید که به بهترین و جدیدترین پروژه آماده پریمیر دسترسی داشته باشید بدون تردید ادوبیش ( adobish.com ) را انتخاب کنید. ما در دسته‌بندی‌های متنوع نظیر اسلایدشو – تیزر مذهبی – کلیپ عروسی – میان برنامه و اینترو – آلبوم عکس – تیتراژ و ... این فایل‌ها را جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده ایم.

و در نهایت استفاده از پروژه آماده چه در افترافکت (adobish.com/cat/aftereffects ) و چه در پریمیر، علاوه بر آن که سرعت کار شما را چند برابر افزایش میدهد به حرفه ای شده شما هم خیلی کمک میکند.

دانلود پروژه آماده افترافکت و پریمیر در ادوبیش

پروژه آماده افتر افکت نمایش لوگو و آرم استیشن

پروژه افتر افکت نمایش لوگو و آرم استیشن با یک ساختار جدید توانست نظرها را جلب کند. این پروژه شامل نامگذاری های مختلف بین کاربران است به طوری که می توان از آن در اجرای مجموعه ای از لوگوها و همینطور قالب بندی هر پروژه استفاده کرد. تنوع پروژه های به کار رفته در این پروژه به حدی است که می تواند برای سبک های ساده تا لول های بسیار حرفه ای نیز استفاده شود. استفاده از لوگوهای تیزر بسیار شلوغ و فانتزی نیز در پروژه افتر افکت نمایش لوگو و آرم استیشن وجود دارد. موقعیت این پروژه و سطح اجرای آن به واسطه ساختار پروژه مشخص می شود..

پروژه آماده افتر افکت وله و اینترو

قابلیت تغییر رنگ و تغییر متن در پروژه افتر افکت وله و اینترو شاخص ترین ویژگی آن محسوب می شود به طوری که از استایل و افکت های جذاب در این پروژه استفاده شده است. ساخت این ویدیو ها به صورت تریلر و افتتاحیه بوده و رندر آن به سرعت شکل می گیرد. به طور کلی برای این پروژه از جایگذاری های مشخصی برای تصویر و متن استفاده شده است به طوری که موزیک و متن سازگار باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top