تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/11/12 - 08:03
کد خبر: 384335

بهترین هتل‌های ایران از مسواک هتلی و مسواک سلفونی ولدنت استفاده می‌کنند

مسواک سفری در واقع یک کالای تبلیغاتی ارزان و پرکاربرد نیز محسوب می‌شود که مدیران موفق با قرار دادن آن روی پک‌های تبلیغاتی خود،‌ توجه‌شان به سلامت مخاطبان خود را نیز نشان می‌دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با پیشرفت علم پزشکی و مشخص شدن اهمیت توجه به بهداشت فردی برای سلامت بیشتر هر فرد، توجه جامعه به مواردی که رعایت آن منجر به بالا رفتن سطح استانداردهای بهداشتی می‌شود بالاتر رفته و منجر به پیامدهای خوبی همچون افزایش سطح طراحی و تولید محصولات بهداشتی و پزشکی می‌شود.

به همین دلیل و با توجه به این نیازهاست که استفاده از محصولات بهداشتی متنوع به ویژه محصولات مراقبت از دهان و دندان مثل مسواک و خمیر دندان در اولویت خرید مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. از آنجایی که سلامت دندان‌ها یکی از نکات مهم سلامتی است، و از آنجا که انتخاب نوع مسواک و خمیر دندان مورد استفاده که متناسب با دندان شما باشد امری است که باید بسیار به آن توجه کرد، در این مقاله به معرفی یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع مسواک و خمیر دندان در ایران می‌پردازیم، زیرا انتخاب مسواک و خمیر دندانی که مناسب دندان‌های شما نباشد، باعث ایجاد آسیب به مینای دندان، ایجاد پوسیدگی و به دنبال آن دردهای شدید دندانی می‌گردد.

بهترین هتل‌های ایران از مسواک هتلی و مسواک سلفونی ولدنت استفاده می‌کنند

شرکت آرتین بهداشت یکی از تولیدکنندگان انواع مسواک، مسواک سفری، مسواک هتلی، و حتی مسواک زندان و خمیر دندان های یک نفره است. این شرکت با توجه به این مهم که رعایت نکات بهداشتی در همه حال امری بسیار ضروری است،‌ تولید این اقلام را در برنامه خود قرار داده است. و از آنجا که وسایل بهداشتی دارای ابعادی هستند که در سفر یا فضاهای کوچک بهتر است جای کمتری بگیرند، تمرکز ولدنت بر تولید تجهیزات بهداشتی دهان و دندان خاص همچون مانند مسواک هتلی و شامپو هتلی، مسواک سفری، مسواک زندان، خمیر دندان یک نفره و دیگر اقلامی است که در موقعیت‌های خاص استفاده می شوند و هرچه جای کمتری بگیرند بهتر است.

برای مثال مسواک سفری ولدنت در انواع و طرح و رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول با توجه به لزوم رعایت بهداشت دندان و دهان در همه مواقع حتی در سفر، برای مصارف روزانه مسافران بسیار ضروری است و معمولاُ هتل‌های خوب در پک خوشامدگویی به میهمانان خود مسواک سفری، شامپوی هتلی، و حتی خمیر دندان کوچکی را نیز قرار می‌دهند. مسواک سفری در واقع در هتل و در مسافرت مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آن برای پک‌های بهداشتی در انواع هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره استفاده می‌شود. مسواک هتلی دارای انواع مختلفی مثل مسواک هتلی تاشو و مسواک هتلی کشویی می‌باشد. هر دو نمونه مذکور از مسواک هتلی به دلیل کم‌جا بودن، برای استفاده در سفرهای کوتاه مدت بسیار مناسبند و در ساک سفر مسافر جای کمی می‌گیرند. البته این مسواک سفری ها دارای جنس دندانه و برس‌های مناسبی هم هستند تا موجب آسیب به دهان و دندان افراد نشوند.

مسواک سفری در واقع یک کالای تبلیغاتی ارزان و پرکاربرد نیز محسوب می‌شود که مدیران موفق با قرار دادن آن روی پک‌های تبلیغاتی خود،‌ توجه‌شان به سلامت مخاطبان خود را نیز نشان می‌دهند. به همین خاطر است که در لیست خرید اکثر هتل‌های بزرگ و چند ستاره، مسواک سفری یا مسواک هتلی با خمیر دندان های کوچک ردیفی ثابت و تکراری دارد.

مسواک هتلی به خاطر فرم کوچک و مبلغ ارزان‌تر خود، برای مصارف تعداد بالا در مکان هایی مانند زندان نیز مناسب است. مسواک زندان باید به نحوی باشد که هر فرد بتواند در فضای محدودی که در سلول خود دارد آن را قرار داده و از سلامت آن مطمئن شود. به همین خاطر مسواک زندان با مسواک معمولی متفاوت است و معمولا مسواک زندان در سایزی کوچک‌تر و دارای درپوش می‌باشد. طراحی و تولید مسواک زندان توسط شرکت آرتین بهداشت موکد این نکته است که سلامت همه افراد در جامعه مهم است.

از آنجایی که مسواک هتلی و یا مسواک زندان دارای بسته بندی سلفونی هستند به آن ها مسواک سلفونی نیز می گویند. مسواک سلفونی ولدنت یکی از بهترین انواع مسواک سلفونی ساخت ایران است که توانسته است استانداردهای لازم در این زمینه را کسب کند. از مسواک سلفونی ولدنت برای استفاده در هتل ها و بیمارستان ها استفاده می‌شود و این مدل مسواک سلفونی قابلیت تولید  در تعداد بالا و برای مصارف گوناگون را دارد. شرکت آرتین بهداشت در واقع یکی از معدود تولیدکننده های انواع مسواک سلفونی در ایران می باشد که با دارا بودن مدرن ترین و مجهزترین دستگاه های روز دنیا در کشور خودمان با بالاترین استانداردها به تولید انواع مسواک همچون مسواک سلفونی،‌ مسواک زندان، مسواک سفری، خمیر دندان و... می‌پردازد. زیرا تولید انبوه کالاهای بهداشتی همچون مسواک با بکارگیری نیروی انسانی و ارزشمند داخل کشور خودمان یکی از با ارزش ترین جنبه‌های تولید محصول ملی است و شرکت آرتین بهداشت بر آن پایبند و مصر است.

همانطور که گفتیم در ایران شرکت آرتین بهداشت یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع پک های بهداشتی قابل استفاده در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، بیمارستان‌ها و... می‌باشد. این شرکت این امکان را برای مجموعه‌های مختلف فراهم کرده است تا با استفاده از انواع مسواک هتلی در تعداد بالا با رنگ‌بندی متنوع، و یا مسواک سفری و مسواک زندان و همچنین خمیر دندان، در زمینه رعایت بهداشت دهان و دندان پرسنل، میهمانان یا افراد تحت نظر خود گامی بلند بردارند. شرکت آرتین بهداشت که محصولات بهداشتی دهان و دندان خود را با برند ولدنت در بازار عرضه می‌کند، برای تولید انواع مسواک و مسواک‌هایی مانند مسواک سلفونی، مسواک زندان و یا مسواک سفری نیز با بکارگیری بهترین دستگاه های اتوماتیک از کشور آلمان به یکی از مجهزترین و با کیفیت‌ترین کارخانه‌های ایرانی برای تولید مسواک تبدیل شده است. مسواک سلفونی، مسواک هتلی و مسواک زندان ولدنت با دارا بودن بهترین جنس برس و بدنه یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که تیم تجهیز هتل یا زندان‌ها می‌توانند داشته باشند. شرکت آرتین بهداشت نیز مفتخر است که بهترین و متنوع‌ترین مسواک ها را در اخیار هتلداران و دیگر هموطنان عزیز از سراسر کشور قرار بدهد و تا به حال نیز در این زمینه با هتل های بزرگ زیادی همکاری کرده است. شما می توانید برای داشتن انواع مسواک ها و خمیر دندان های ولدنت از شرکت آرتین بهداشت برای هتل های خود از طریق وبسیات ولدنت و راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

منبع: ولدنت

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تفسیر رای محرومیت رضا درویش
اولین واکنش وزیر کشور به انتقادات در انتصابات استاندار اصفهان
انتصابات جدید در آموزش و پرورش
پیروزی شباب‌الاهلی با درخشش سردار آزمون
ذهنیت قهرمانی در پرسپولیس جا افتاده است
فراخوان جمعی علیه نظم «نوین» تحمیلی بر غرب آسیا
۲۸۵۰ دانشجوی جدید وارد دانشگاه محقق اردبیلی شدند
سلام ۱۳۰۰ نودانشجو به دانشگاه صنعتی شریف
پیام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پی شهادت «یحیی السنوار»
پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت شهادت یحیی سنوار
عربستان؛ محل مدنظر پوتین برای برگزاری نشست صلح با اوکراین
همنوایی صدراعظم آلمان با صهیونیست‌ها: رخدادها در غزه کشتار دسته جمعی نیست
مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ تمدید شد
اولین تصاویر از محل انفجار پهپاد حزب‌الله در نزدیکی منزل نتانیاهو
برندگان مسابقه عکس میکروسکوپی در سال ۲۰۲۴ +عکس
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top