تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/15 - 14:56
کد خبر: 384800

راهنمای سفر به دو کشور مالزی و تایلند

این آکواریوم یکی از بزرگترین نمونه ها در شرق آسیا است که در آن گونه های مختلفی از آبزیان نگداری می شوند . این آکواریوم اولین نمونه ساخته شده در کشور تایلند است و مجموعه‌ ای بی ‌نظیر از ماهی ‌های مناطق استوایی در آن گردآوری شده است و بازدید از آن بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این مطلب برخی از اقامتگاههای منحصر بفرد کشور مالزی را به شما معرفی می کنیم که همگی دارای امتیازات منحصر بفردی هستند. و برخی گردشگران صرفا با هدف اقامت و تفریح در این مناطق مالزی را برای گذران تعطیلات انتخاب می کنند.

به گزارش سفر باتوارتفاعات زیبا و سرسبز گنتینگ هایلندز  یکی از قطب های گردشگری پر طرفدار در کشور مالزی است که از دهه ها پیش تا به امروز محل خوشگذرانی و تفریح ثروتمندان است. این منطقه دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و و جود دهها هتل و مجموعه تفریحی همه چیز را برای داشتن تعطیلاتی بی نظیر و رویایی فراهم نموده است. گنتینگ هایلندز را لاس وگاس آسیا نیز می نامند زیرا در این منطقه کازینوهای بزرگی وجود دارد که افراد ثروثمند شانس خود را در آن امتحان می کنند. این منطقه کوهستانی دارای طبیعتی سرسبز و خیره کننده و آب و هوایی مطبوع و لطیف است.

بوکیت تینگی، پاهانگ

در تور مالزی این شهر زیبا و تاریخی در فاصله کمی از ارتفاعات گنتینگ هایلندز و کمرون هایلندز و در ایالت بنتانگ قرار دارد. بوکیت تینگی شهری تاریخی است و سبک معماری آن به معماری شهرهای کوچک فرانسه شباهت زیادی دارد زیرا این منطقه مدتی تحت استعمار کشور فرانسه قرار داشت. بوکیت تینگی دارای ساختمان های زیبا و خیابان های سنگفرش‌ شده است و رستوران ها و کافه‌های نقلی کنار خیابان دارای فضایی گرم و دوست داشتنی هستند.

لگولند، جوهور

مجموعه تفریحی لگولند جوهور تنها نمونه از لگولند در منطقه شرق آسیاست که با قطعات کوچک و بزرگ لگو طراحی و ساخته شده است. باید از این مجموعه به خصوص برای کودکان و نوجوانان جالب و سرگرم کننده خواهد بود و با وجود بازهای متنوع و جذاب ساعت ها سرگرم خواهید بود. در این مجموعه کودکان پرواز و رانندگی را در مکانی شبیه سازی شده تجربه خواهند کرد.

پورت دیکسون، نگاری سمبیلان

این منطقه ساحلی و بسیار زیبا یکی از جاذبه های گردشگری کشور مالزی ست که با وجود طبیعتی بکر  و زیبا و آرامش و امنیت بی پایان به شهرت رسیده است. پورت دیکسون دارای هتل های ساحلی مجلل با مناظری زیباست و سواحل شنی آن برای لذت از دریا و آفتاب گرم بسیار مناسب است. این منطقه همچنین دارای جاذبه های دیدنی فراوانی نظیر گالری هنری آپساید داون، موزه‌ی ارتش و فانوس دریایی کیپ راچادو است.

جاذبه های دیدنی در شهر پوکت – تایلند

شهر پوکت یکی از زیباترین شهر های دنیاست که با وجود سواحل و جزایر شگفت انگیز به یکی از قطب های گردشگری پر طرفدار تبدیل شده است. آبهای زلال و فیروزه ای، شن های طلائی، امکانات رفاهی منحصر بفرد و... از جمله مشخصه های پوکت هستند، که دل میلیون ها گردشگر را برده و این مکان را در زمره شهرهای دیدنی دنیا قرار داده است. سواحل پاتونگ و کارون از جمله دیدنی ترین سواحل پوکت هستند که طبیعتی خارق العاده و بی نهایت زیبا دارند البته در شهر پوکت مکان های تاریخی فروانی به چشم می خورد که بازدید از آنها برای گردشگران جذاب خواهد بود.  این شهر نیز دارای معابد و مجسمه‌ های زیبای بودا است که جزو مکان های مقدس و زیارتی محسوب می گردند. و از این میان معبد چالونگ دارای احترام و ارزش بالایی است. بعد از آن بهتر است با تماشای زیباترین جزایر این کره خاکی بروید. بازدید از جزایر فی‌فی کوچک، فی‌فی بزرگ، جزیره جیمزباند و غاز وایکینگ کیو مهم ترین و جذاب ترین بخش سفر شما خواهد بود. در تور تایلند شما میتوانید همه ی بخش های این شهر زیبا را ببینید

معبد وات‌چالونگ

این معبد باشکوه و زیبا مهم‌ترین معبد بودایی در شهر پوکت است که به دو راهب مقدس که در دهه‌ ١٨٧٠ میلادی، به پرستاری و درمان کارگران معادن می‌ پرداختند، تقدیم شده است. بازدید از این معبد آداب خاصی دارد و می بایست لباس پوشیده به تن داشته باشید و حین ورود کفش‌های خود را در آورید. معبد وات چالونگ، دارای معماری زیبا و تزئینات پر نقش‌ و نگار است و سی و شش مجسمه بودا در تزئینات آن به کار رفته است و از این رو وات چالونگ به یکی از مهم ترین و بزرگترین معابد کشور تایلند تبدیل شده است.

آکواریوم پوکت

این آکواریوم یکی از بزرگترین نمونه ها در شرق آسیا است که در آن گونه های مختلفی از آبزیان نگداری می شوند . این آکواریوم اولین نمونه ساخته شده در کشور تایلند است و مجموعه‌ ای بی ‌نظیر از ماهی ‌های مناطق استوایی در آن گردآوری شده است و بازدید از آن بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

مجموعه تفریحی فانتاسی

فانتاسی که دیزنی‌لند جنوب شرقی آسیا نیز نامیده می‌شود، از مجموعه های تفریحی بزرگ و بسیار مجهزی است که با استفاده از فناوری‌های جدید، سنت‌ و فرهنگ ای کشور را به معرض نمایش گذارده است. این پارک تفریحی شامل امکانات تفریحی متنوع، فروشگاه‌های عرضه صنایع دستی، بوفه‌ غذاهای بین المللی و اجرای نمایش‌ های متنوع است. این پارک موضوعی از سه بخش خرید در دهکده فستیوال، صرف غذا در رستوران بوفه گلدن کیناری و در نهایت بخش تفریح و سرگرمی به سبک وگاسی در قصر فیل‌ها تشکیل شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top