تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/11/19 - 08:13
کد خبر: 385059

خبر تازه وزیر آموزش و پرورش درباره آغاز مدارس

حاجی میرزایی افزود: اخیراً گروه‌های متنوع را برای استان‌ها بسیج کرده ایم و از همه استان‌ها بازدید شد و این گروه‌ها به حدود ۵ درصد از دانش آموزان مراجعه کردند و حدود ۶۰۰ هزار نفر مورد پرسش قرار گرفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم تا خرداد شرایط بهتر شود و ستاد کرونا برای امتحانات نهایی مجوز دهد. سال قبل امتحانات نهم و دوازدهم حضوری بود و مشکلی برای کسی پیش نیامد.

محسن حاجی میرزایی در ادامه برنامه گفت و گوی ویژه خبری افزود: نظام آموزشی در برابر بزرگترین چالش قرن قرار گرفت و به یک باره همه روش‌های قبلی آموزشی با محدودیت و یا مسدودی روبرو شد اما برنامه «شاد» به کمک ما آمد.

وی با بیان اینکه دائم در حال توسعه قابلیت‌های برنامه «شاد» هستیم, اضافه کرد: آخرین قابلیت که تحت عنوان «شاد ۳» رونمایی شد، نسخه «وب» بود زیرا کسانی که از سیستم «IOS» استفاده می‌کنند نمی‌توانستند در تلفن همراه خود با «شاد» ارتباط برقرار کنند اما اکنون از طریق «وب» می‌توانند.

حاجی میرزایی ادامه داد: کسانی که می‌خواهند از طریق رایانه‌های شخصی, برنامه «شاد» را پیگیری کنند برای آنها امکان پذیر شد البته قبلاً هم بود اما قابلیت‌های آن بسیار محدود بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای ما بسیار مهم است که همه دانش آموزان تحت آموزش باشند و مأموریت ما پوشش آموزشی همه دانش آموزان است. برنامه‌هایی مانند «شاد» و تلویزیون ابزارهایی هستند که برای تحقق این هدف در نظر گرفته شدند.

حاجی میرزایی افزود: اخیراً گروه‌های متنوع را برای استان‌ها بسیج کرده ایم و از همه استان‌ها بازدید شد و این گروه‌ها به حدود ۵ درصد از دانش آموزان مراجعه کردند و حدود ۶۰۰ هزار نفر مورد پرسش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان از طریق برنامه «شاد» با ما ارتباط دارند و بقیه یا از طریق تلویزیون و یا از طریق بسته‌های آموزشی است.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه حدود ۲۰ درصد دانش آموزان از طریق بسته‌های آموزشی آموزش می‌بینند, گفت: محتوای این بسته‌ها در استان‌ها تولید می‌شود و به روش خود آموز، محتوا با توضیحات کامل در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد و دوباره به دانش آموزان رجوع می‌کنند و بسته قبلی را تحویل می‌گیرند و بسته دیگری را به آنها تحویل می‌دهند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اکنون در همه استان‌های ما, استودیو فعال شده است و مجموعه‌ای از بهترین دبیران، فعال شدند و در حال کار بر روی تولید محتوا به اشکال گوناگون هستند و در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: از میان ۶۰۰ هزار نفری که مورد پرسش قرار گرفتند سه دهم درصد یعنی به ازای هر هزار نفر سه نفر, کسانی بودند که آموزش را پیگیری نکردند که به استان‌ها مأموریت دادیم این موضوع را بررسی کنند.

حاجی میرزایی افزود: گروه‌هایی که از طرف وزارت آموزش و پرورش از استان‌ها بازدید کردند با ۱۷ هزار نفر از والدین صحبت و در مورد بچه‌هایشان و ارتباط معلم با دانش آموزان پرس و جو کردند تا مطمئن شوند دسترسی دانش آموزان به آموزش خوب است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top