تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/11/20 - 18:50
کد خبر: 385274

«تئاتر فجر ۳۹» به ایستگاه پایانی رسید

مراسم اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از شامگاه دوشنبه ۲۰ بهمن در تالار وحدت آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به پایان راه خود رسید و مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور سید محمدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، حسین مسافرآستانه دبیر جشنواره سی و نهم و تعدادی از مدیران تئاتر، فرزندان شهید فخری‌زاده و با حضور جمعی از هنرمندان شرکت‌کننده در این دوره جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت آغاز شد.

این مراسم که با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیتی محدود رأس ساعت ۱۸:۳۰ با تلاوت کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با دبیری حسین مسافرآستانه در بخش‌های مختلفی همچون بخش صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، رادیو تئاتر، تله تئاتر و گزارش صحنه‌ای، سرباز انقلاب و پوستر و عکس از ۱۱ تا ۲۰ بهمن برگزار شد.

در ابتدای مراسم پیام تصوری سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد پخش شد. وی در این پیام تصویری درباره شرایط یک سال گذشته تئاتر و ممارستی که برای برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر وجود داشت، سخن گفت و اظهار امیدواری کرد روزگار فتح و ظفر بر ویروس کرونا نزدیک است.

سپس پیام تصویری قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی پخش شد.

حین پخش پیام تصویری قادر آشنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمی تأخیر، وارد تالار وحدت شد.

آشنا در پیام خود بر این نکته تأکید کرد که پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری این جشنواره مدنظر بود و با عظم عالی هنرمندان و حمایت مسئولان این جشنواره برگزار شد.

در ادامه پیام تصویری حسین مسافرآستانه دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در تالار وحدت پخش شد. وی در سخنان خود اظهار کرد آثار هنرمندان طی یکسال اخیر به موضوعاتی پرداخته که مسائلا روز مردم و جامعه است و این امر بیانگر نگاه مشترک هنرمندان با مردم جامعه است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top