تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/11/22 - 18:09
کد خبر: 385463

لازمه خلاصی از دست تربیت یافتگان مکتب غرب تشکیل دولت جوان حزب الهی است

کشور عزیز ایران، جز با کار و تلاش و سازندگی و حرکت انقلابی، امکان توسعه ندارد و همه مجریان و مسئولان کشوری باید ضمن قطع امید خود نسبت به خارج از مرزهای ایران اسلامی، به فکر ساختن کشورمان بدست پرتوان جوانان و متخصصان ایرانی باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد.

در این بیانیه آمده است که لازمه خلاصی از دست تربیت یافتگان مکتب غرب فراهم کردن مقدمات تشکیل دولت جوان حزب الهی است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد.

بسمه تعالی

چهل و دو سال از روزی که مردم ایران تمام معادلات مرسوم در دنیای سیاست در آن روزها را تغییر دادند گذشت، سال هایی که با تحمل تمام فشارهای ابرقدرتها چه شرق و چه غرب همراه بود، اما مردم ایران و این نظام مردانه ایستادند تا نشان دهند پای آرمانهای واقعی این انقلاب و نظام ایستاده اند. افراد بسیاری آمدند و رفتند و لاف سقوط جمهوری اسلامی را زدند اما اکنون خودشان یا به زیر خاک رفته اند یا از صحنه سیاست محو شده اند.

همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان فرمودند، کسانی که چندی پیش امیدشان به گرفتن جشن سال نوی میلادی در ایران و جمع شدن بساط جمهوری اسلامی بود، حالا به زباله‌دان تاریخ رفتند و رئیسشان هم با افتضاح از کاخ سفید اخراج شد، اما جمهوری اسلامی سربلند ایستاده است.

اگر به اعترافات و صحبت های شاه فراری رژیم طاغوت بعد از خروج از ایران نگاهی بیندازیم پی می بریم که پیروزی انقلاب اسلامی صرفا پیروزی بر نظام فاسد و سرسپرده‌ی پهلوی نبود، بلکه غلبه بر نظام استکبار جهانی و متحدانش بود. رژیمی که شاه فراری آن طی مصاحبه‌ای در مراکش، صریحا اعتراف می‌کند که در 37 سال سلطنت خویش، گوش به فرمان آمریکا بوده و ثروت ایران را در گلوی کمپانی‌های آمریکایی ریخته است و مثل غلام حلقه به گوش، مجری تصمیمات منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای آمریکا بوده است، اما در آخر او را مانند تفاله‌ای بی‌خاصیت دور انداخته‌اند.

اما باید دقت داشت که همچنان بعد از این همه سال با تمام قدرت و عزتی که از خود نشان داده ایم ما همچنان در برخی از مولفه های کشور داری و مردم داری دچار نقص هستیم و اگر بررسی کنیم پی می بریم که رویکرد توسعه غربی باعث بوجود آمدن و رشد این گونه مشکلات در کشور شده است و هر جا دست انقلابی های راستین از کار و خدمت به هر دلیلی کوتاه بوده ما دچار مشکل شده ایم. امام خمینی چه خوب فرمودند که ما از دست گمارده غرب خلاص شدیم لکن از دست تربیت یافتگان مکتب غرب به این زودی ها خلاص نخواهیم شد. ما از این جماعت آسیب دیده ایم و در حال آسیب دیدن هستیم و آسیب خواهیم دید که در خیلی از بزنگاه ها باعث رساندن ضررهای هنگفتی به کشور و این نظام مقدس شده اند و اگر فکری به حال آن ها نکنیم در آینده ای نچندان دور، کشور را دو دستی به قبله آمال خود یعنی آمریکا و غرب تقدیم خواهند کرد و لازمه مقدماتی خلاصی از دست آن ها فراهم کردن مقدمات تشکیل دولت جوان حزب الهی است.

کشور عزیز ایران، جز با کار و تلاش و سازندگی و حرکت انقلابی، امکان توسعه ندارد و همه مجریان و مسئولان کشوری باید ضمن قطع امید خود نسبت به خارج از مرزهای ایران اسلامی، به فکر ساختن کشورمان بدست پرتوان جوانان و متخصصان ایرانی باشند.

در پایان یاد و خاطره‌ی تمامی شهدای عزیزمان، من جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان و دانشمند شهید سردار محسن فخری‌زاده را که بخاطر حفظ امنیت و پیشرفت و اعتلای این کشور و نظام مقدس، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند گرامی می‌داریم و با آنها و امام بزرگوارمان، خمینی کبیر (رحمت الله علیه)، عهد می‌بندیم که ادامه دهنده راه‌شان بوده و گوش به فرمان ولی فقیه،حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) خواهیم بود و پرچم این نهضتی را که چهار دهه پیش شروع شده به دست حضرت ولی عصر خواهیم سپرد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز فصلی دیگر از دفتر شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت عزیز ایران و تمام دوست‌داران این نهضت در سراسر عالم تبریک عرض می نماید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top