تاریخ انتشار: جمعه 1399/11/24 - 17:58
کد خبر: 385571

۸ مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در ایران

شاید مراکز بی‌شماری در کشور وجود داشته باشند که تعمیر لپ تاپ ایسوس را انجام می‌دهند؛ ولی مسئله این است که کار تعمیرات را نمی‌توان به هر فردی سپرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ لپ تاپ ایسوس از لپ‌تاپ‌های محبوب بین مردم است ولی محبوبیت آن دلیل بر عدم ایجاد مشکل در آن نیست. در بهترین تکنولوژی‌ها نیز گاهی مشکلاتی ایجاد می‌شوند.

مسئله مهم این است که بدانیم در زمان ایجاد مشکل چه کار کنیم. بهتر است همان ابتدا به فکر تعمیر لپ تاپ ایسوس خود باشید تا سریع‌تر مشکل رفع شود و مجدد بتوانید از لپ تاپ خود استفاده کنید.

در سراسر کشور مراکزی وجود دارند که لپ تاپ ایسوس را تعمیر می‌کنند.

8 مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس

شاید مراکز بی‌شماری در کشور وجود داشته باشند که تعمیر لپ تاپ ایسوس را انجام می‌دهند؛ ولی مسئله این است که کار تعمیرات را نمی‌توان به هر فردی سپرد.

به همین سبب برای اینکه شما بتوانید به درستی تصمیم بگیرید که تعمیر لپ تاپ ایسوس خود را به کجا بسپارید، به 8 مرکز تعمیر لپ تاپ در ایران اشاره می‌کنیم.

  1. فروشگاه لپ تاپ اسکرین

فروشگاه لپ تاپ اسکرین از جمله معتبرترین مراکز تعمیر لپ تاپ ایسوس و سایر لپ‌تاپ‌ها است. این فروشگاه در ابتدا مشاوره رایگان ارائه می‌دهد تا شما بتوانید در منزل مشکل لپ تاپ خود را بر طرف کنید.

اگر مشکل لپ تاپ شما با مشاوره حل نشد، لپ تاپ شما به محل این فروشگاه ارسال می‌شود تا کارشناسان، سیستم شما را مورد بررسی قرار دهند.

پس از تشخیص مشکل، کارشناسان با شما ارتباط برقرار می‌کنند و شما را در جریان مشکل و هزینه برطرف کردن آن می‌گذارند. با موافقت شما تعمیر لپ تاپ شروع می‌شود.

قطعات استفاده شده در لپ تاپ کاملاً اورجینال هستند. پس از تعمیر، لپ تاپ به شما تحویل داده می‌شود. اگر پس از تعمیر لپ تاپ، مشکلی پیش آمد، فروشگاه لپ تاپ اسکرین، با توجه به ارائه گارانتی، بدون دریافت هزینه لپ تاپ را مجدد تعمیر می‌کند.

  1. تعمیر آی‌تی

تعمیر لپ تاپ ایسوس در تعمیر آی‌تی نیز انجام می‌شود. تعمیر آی‌تی، از قطعات اصل استفاده می‌کند و این قطعات همگی دارای گارانتی هستند. تعمیرات تعمیر آی‌تی، دارای 6 ماه گارانتی معتبر است.

  1. ایسوس سرویس

ایسوس سرویس، یکی از نمایندگی‌های برند ایسوس است. تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ شما در این نمایندگی انجام می‌شود. این نمایندگی فروش قطعات و لوازم جانبی این برند را نیز بر عهده دارد.

  1. سپهر رایانه

شرکت سپهر رایانه نیز یکی از فعالان در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسوس است. این شرکت تعمیر لپ تاپ شما را با تکنولوژی روز انجام می‌دهد و پس از تحویل یک ضمانت نامه 6 ماهه در اختیار شما قرار می‌دهد.

  1. سرویس آی آر

از دیگر نمایندگی‌های فعال در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسوس، سرویس آی آر است. لپ تاپ، تبلت، گوشی، تجهیزات جانبی، مانیتور و هر چیزی از برند ایسوس در سرویس آی آر قابل تعمیر است.

این نمایندگی، برای تعمیرات از لوازم جانبی درجه یک استفاده می‌کند.

  1. آیفیکس هارد یا آیفیکس

آیفیکس یک تیم تخصصی است که کار تعمیر لپ تاپ ایسوس و دیگر لپ‌تاپ‌ها را از سال 1385 آغاز کرده است. این تیم در شهرهای تبریز، کرج و تهران فعالیت دارد.

  1. ایسوس ریپیر

ایسوس ریپیر، از دیگر نمایندگی‌های ایسوس محسوب می‌شود. در این نمایندگی، از لوازم جانبی و ابزارهای درجه یک استفاده می‌شود. ارائه خدمات ایسوس ریپیر، با تضمین کیفیت از جانب آن‌ها انجام می‌شود.

  1. دلتوس

دلتوس، از مراکز معتبر در زمینه تعمیر لپ تاپ است. دلتوس تعمیر لپ تاپ ایسوس شما را بر عهده می‌گیرد و در پایان پس از تحویل لپ تاپ به شما، قطعات خود را گارانتی می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکلی، به صورت رایگان آن را رفع می‌کند.

بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در ایران کجاست؟

ما به 8 مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس اشاره کردیم، اما بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ شما کدام مورد است؟ فروشگاه لپ تاپ اسکرین، با توجه به خدمات و شرایطی که دارد بهترین گزینه برای تعمیر لپ تاپ ایسوس در ایران محسوب می‌شود.

مشاوره رایگان، بررسی رایگان، برآورد هزینه و تعمیر به بهترین شکل با کارشناسان مجرب، تحویل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ارائه گارانتی از بهترین ویژگی‌ها برای بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس هستند که تمامی این ویژگی‌ها در لپ تاپ اسکرین موجود است.

برای بهره گیری از خدمات فروشگاه لپ تاپ اسکرین، می‌توانید به آدرس اینترنتی  http://laptopscreenshop.comمراجعه کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top