تاریخ انتشار: شنبه 1399/11/25 - 20:08
کد خبر: 385715

به منظور بهبود استفاده از این شبکه اجتماعی؛

معرفی چند قابلیت کاربردی برای اینستاگرام

معرفی چند قابلیت کاربردی برای اینستاگرام

بهترین اینستاگرامرها این اپلیکیشن را مانند کف دست خود می‌شناسند و می‌توانند با استفاده از تمام ویژگی‌ها پستی را که باعث می‌شود تعداد زیادی لایک داشته باشد، به بهترین شکل ممکن ایجاد کنند. در ادامه این ویژگی‌های کاربردی را به صورت کلی به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه چندین قابلیتی که در اینستاگرام دست کم گرفته می‌شود اما می‌تواند تجربه شما در استفاده از این شبکه اجتماعی را بهبود ببخشد در ادامه آورده شده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ادامه این ویژگی‌های کاربردی را به صورت کلی به شما معرفی خواهیم کرد.

مدیریت فیلترها

شما می‌توانید فیلترهای محبوب خود را در اینستاگرام انتخاب کنید و حتی ترتیب نمایش داده شدن آنها را نیز تعیین کنید. به منظور انجام این کار می‌بایست به انتهای فیلتر‌ها بروید، روی نماد چرخ دنده Manage ضربه بزنید و فیلترهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ترتیب بندی کردن آنها به نماد سه خط در سمت چپ ضربه بزنید و فیلتر‌ها را به سلیقه خود به بالا و پایین فهرست ببرید.

ارسال پیام از پست‌های محبوب خود برای دوستان

شما می‌توانید پست‌های محبوبی که با آنها برخورد می‌کنید را از طریق پیام رسان داخلی اینستاگرام برای دوستانتان ارسال کنید. برای انجام این کار روی فلش موجود در قسمت زیرین پسن کلیک کرده و سپس از میان فهرست SEND TO که برایتان نمایش داده می‌شود دوستی که می‌خواهید پست را برای او ارسال کنید انتخاب کنید.

تنظیم دید عکس‌ها

شما زمانی می‌توانید تنظیماتی را روی عکس‌های خود اعمال کنید که انها را در نسبت تصویر مربعی و 1 در 1 به ثبت رسانده باشید.برای دسترسی به ابزار صاف کردن و تنظیم عکس‌ها اطمینان حاصل کنید که تصویرتان در حالت مربعی است. سپس روی ایکون آچار ضربه زده و گزینه Adjust را انتخاب کنید. از این بخش می‌توانید با کشیدن دست خود به چپ و راست زاویه تصویر را تغییر بدهید. همین مسئله برای تغییر چشم انداز عمودی و افقی نیز صدق می‌کند. همچنین می‌توانید با زدن نماد چرخش در گوشه بالا سمت راست عکس را بچرخانید.

اتصال به حساب‌های کاربری بیشتر

شما می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را در شمار زیادی از شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله فیس بوک، توییتر و... به اشتراک بگذارید. برای پیوند دادن حساب‌های کاربری و ایجاد گزینه‌هایی برای اشتراک گذاری وارد نمایه خود شده و روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید و در بخش «SETTINGS » روی «Linked Accounts» ضربه بزنید و حساب‌هایی که می‌خواهید را انتخاب کنید. البته از شما خواسته می‌شود که جزئیات حساب و کلمه عبور هر کدام را وارد کنید.

استفاده از نرم افزار‌های اینستاگرام

کمپانی اینستاگرام در واقع سه نرم افزار ویژه ارائه کرده است که به شما در جذب تجربه ای بهتر در اینستاگرام کمک می‌کند. یکی از این نرم افزار‌ها Hyperlapse نام دارد که با استفاده از آن می‌توانید به ایجاد تصاویر چرخه زمانی بپردازید. علاوه بر این نرم افزار دیگری به نام Layout نیز وجود دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید تصاویری با زنگ‌های در هم آمیخته ایجاد کنید. همچنین نرم افزار Boomerang نیز برای ساخت تصاویر و ویدیوهای چرخان در نظر گرفته شده است.

تغییر تصویر اولیه نمایش داده شده روی ویدیو

تصویر اولیه ای که افراد از ویدیو شما می‌بینند در احتمال کلیک کردن آنها روی ویدیو یاد شده بسیار موثر است. شما قبل از ارسال ویدیو می‌توانید عکس روی جلد خود را به هر فریمی از ویدیوی خود تغییر دهید. برای انجام این کار کافی است روی نماد مربع در کنار نماد تثبیت ضربه بزنید و از نوار موجود در زیر عکس جلد مناسب خود را انتخاب کنید.

مشاهده پست‌هایی که لایک کرده اید

احتمالا برای شما پیش آمده است که بخواهید پست‌هایی که در اینستاگرام لایک کرده‌اید را مشاهده کنید. جالب است بدانید اینستاگرام 300 پستی که اخیرا لایک کرده‌اید را ذخیره می‌کند. برای دیدن آنها وارد نمایه خود شوید و نماد چرخ دنده را انتخاب کرده و در بخش « ACCOUNT» روی گزینه  Posts You've Likedضربه بزنید.

مشاهده تمامی پست‌هایی که در آنها تگ شده اید

برای دیدن همه عکس‌هایی که در آنها تگ شده‌اید به نمایه خود بروید و روی نماد شخص تگ شده (اولین از سمت راست) ضربه بزنید.

نمایش پست‌ها روی نقشه جهان

هر زمان موقعیت مکانی خاصی را به اینستاگرام اضافه می‌کنید پست یاد شده روی نقشه عکس شما نیز قرار می‌گیرد. برای دیدن نقشه عکس خود به پروفایلتان بروید و نماد برچسب مکان را بزنید. از آنجا می‌توانید یک مکان خاص (کشور ، شهر و غیره) را بزرگ و کوچک کنید و پست‌های خاص دارای برچسب جغرافیایی را مشاهده کنید. شما می‌توانید با ضربه زدن روی همین آیکون نقشه در پروفایل شخص دیگر، عکس‌های او را روی نقشه مشاهده کنید. اگر کاربری پستی با برچسب موقعیت جغرافیایی ارسال نکرده باشد، نمی توانید نقشه عکس او را ببینید. همچنین اگر حساب کاربری فردی خصوصی باشد، تنها فالوور‌های او می‌توانند این قابلیت را مشاهده کنند.

ویرایش کپشن‌ها

شما می‌توانید کپشن پست‌هایی که ارسال کرده‌اید را ویرایش کنید. برای انجام این کار روی گزینه °°°  در قسمت راست زیر پست کلیک کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید. از این جا شما می‌توانید کپشن نوشته برای آن پست را ویرایش کنید.

استفاده از حرکات دست

شما می‌توانید پس از کلیک روی دکمه دوربین موجود در قسمت پایینی نرم افزار اینستاگرام و ورود به بخش دوربین با استفاده از حرکت دست به چپ و راست میان بخش‌هایی نظیر لایبرری و حالت تصویر و ویدیو حرکت کنید.

افزایش سرعت بارگذاری

اینستاگرام به طور پیش فرض روی «استفاده از داده‌های کمتر» تنظیم شده است. این تنظیمات می‌گوید: «استفاده از داده تلفن همراه کمتر ممکن است تجربه شما در اینستاگرام را تحت تأثیر قرار دهد (بارگذاری عکس‌ها و فیلم‌ها ممکن است طولانی‌تر شود).» با غیرفعال کردن این حالت بارگذاری فیلم‌ها سریعتر می‌شود اما فراموش نکنید که مصرف داده تان نیز افزایش پیدا می‌کند. برای انجام این کار با ضربه زدن روی نماد چرخ دنده در پروفایل خود به OPTIONS بروید و به بخش SETTINGS وارد شوید. روی Cellular Data Usage ضربه بزنید و سپس آن گزینه را خاموش کنید.

منبع: mashable

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top